Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4003 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

C.A 12-06-2022

Top, snelle levering en nette bezorger.
Met de fiets dus ook weer goed voor milieu.

Henja 12-06-2022

Ontzettend goede ervaringen met coolbleu
Nu al meerdere malen iets besteld en altijd naar wens
Makkelijk iets bestellen via de overzichtelijke site
En iedere keer netjes de volgende dag geleverd
Wat sommige webshops ook beloven maar niet nakomen
Complimenten hoor

Eric 12-06-2022

Zeer uitgebreide omschrijving, makkelijk om op de website vergelijkingen te maken met andere merken / typen. helder en de beste prijs. ook het kiezen van het bezorg moment was zeer eenvoudig en overzichtelijk. vervolgens werden prima op de hoogte gehouden van het exacte bezorgmoment, co2 neutraal via een de fietskoerier van cool blue.

Patricia 12-06-2022

Goede uitleg van product online en ook de mogelijkheid om te bellen Een handleiding kon ook gedownload worden!
Ik had het product de volgende dag al in huis.
Kortom prima service!

Maikel 12-06-2022

Snelle levering, alleen had ik gedacht dat Coolblue zelf het product zou leveren vanwege de omvang, niet PostNL.

Nans 12-06-2022

Ik bestel vaker mijn witgoed bij coolblue. Het fijne is dat je een tijdslot van een uur krijgt en ze bellen voor alle zekerheid ook nog voor ze eraan komen. Service is top, ze zijn klantvriendelijk en nemen de tijd.

Quinten 12-06-2022

Goeie webshop, prettige video's met uitleg, word ik wel blij van. Scrollen door assortiment is alleen wat onoverzichtelijk in de app, daar word ik wat minder blij van. Daarnaast is de productinformatie niet altijd even volledig als bij andere producten, daardoor is goed vergelijken lastig.

Daniel 12-06-2022

Het is een fijne manier om voor elektronica te shoppen. Je kan producten vergelijken en kijken wat je het liefst wil. Het bezorgen is ook fantastisch snel.

stefan van elewout 12-06-2022

Duidelijke website via de app. Goede producten, snelle levertijden en duidelijke communicatie

Nijs Lugthart 12-06-2022

Ik vind persoonlijk Coolblue de beste electronica webshop/ fysieke winkel die er nu is. altijd vriendelijk, goeie service, duidelijk en goed advies, en normale prijzen ik koop tegenwoorden alleen nog maar bij coolblue

John 12-06-2022

Overzichtelijke site met duidelijke en heldere product uitleg. Makkelijk te navigeren waardoor het te zoeken product eenvoudig en snel gevonden kan worden.

Robert Hollenberg 12-06-2022

Goed geholpen in fysieke winkel in Almere.
Lekker bakkie koffie bij binnenkomst.
Nummer trekken en vervolgens geholpen door zeer sympathieke verkoper

Donna 12-06-2022

Goede service snelle bezorging en doen niet moeilijk met retourneren zolang het in de retour termijn is

MiniStig 12-06-2022

Wasmachine aangeschaft inclusief installatie. Keurig werd deze gebracht, echter bleek mijn wasmachinekraan het op dat moment ook te hebben begeven. Dus nieuwe gekocht, maar toen kreeg ik de wasmachineslang niet op de kraan. Gebeld en de volgende dag kwamen ze, als service, nog een keertje langs. Dat geeft "de burger moed". Keurige communicatie, niets moeilijk doen, gewoon de job done. Vriendelijke "bezorgers" alsmede vriendelijke klantenservice medewerkers.

Coolblue is ontzettend service gericht. Bij een defect
Kun je het produkt retour sturen en wordt alles gemaakt. Snel geleverd als je iets

Michaël 12-06-2022

Snelle en vriendelijke service in de winkel (Coolblue Nijmegen). De filters op de website maken het makkelijk om snel een keuze te maken.

Tamara 11-06-2022

Het wasmiddel wat ik heb besteld was in de aanbieding! Hoe handig is dat! Zelfs de eigen winkel van Miele was duurder!🤩

Ilse 11-06-2022

Dit kado was een verassing.
Ik had aangeven dat het pakket pas 16 Juni mocht komen. Hier is duidelijk niet naar gekeken…. Diegene voor wie het kado was heeft het pakket ook in ontvangst genomen… en helaas was het niet ingepakt en is de verassing er dus ook vanaf…
Heel jammer.
Vraag dan niet om het bezorg moment/datum.
Officiele reactie van Coolblue 13-06-2022

Hey Ilse,

Balen dat jouw kado nu geen verassing meer is geweest. Onze excuses hier voor!

Ik hoop dat de ontvanger wel blij verrast is met jouw kado. Al dan niet iets eerder dan gehoopt.

We doen ons best dit de volgende keer op de juiste dag af te leveren.

Coolblue

Roenie 11-06-2022

Als ik apparatuur nodig heb bestel ik het altijd op coolblue! De site is heel erg gebruiksvriendelijk en heeft een duidelijke overzicht. Mijn bestelling is super snel geleverd. Ik raad iedereen aan om bij coolblue een bestelling te plaatsten. Dit is een bedrijf die je kunt vertrouwen! Daarnaast hebben ze ook een super goede klantenservice.

HC 11-06-2022

De ontvangst is vriendelijk.
Het systeem bij binnenkomst is super.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Marco 11-06-2022

Makkelijke site, duidelijk snel en goede beschrijving, nette prijzen niet altijd de goedkoopste maar de service zorgt dat ik dan toch voor coolblue kies.

René 11-06-2022

Ik besel al wat langer bij coolblue. Goede internet winkel. Ook de prijs is goed. Een keer de service nodig gehad in al die jaren. En daarmee 100 % alles goed geregeld. Top. kan niets anders zeggen.

Omar 11-06-2022

Goede filters met uitleg om de juiste producten te vinden. Duidelijk aangegeven wanneer het aankomt, en dat ook waar maken. Daar betaal in sommige graag extra voor