Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Harrie 23-12-2021

Gekozen voor Coolblue ivm alleen maar positieve ervaringen bij eerdere aankopen. Verder een duidelijke onlinesite met ruime keuze. En ook nu weer een zeer snelle levering van één dag zoals beloofd en dat in deze drukke tijd. Dus weer alleen maar lof.

Frank 23-12-2021

Goede prijzen, heldere informatie en fijne nazorg met filmpjes en instructies om je gekochte apparaat te installeren. Kortom klantvriendelijk en goede service!

Peter 23-12-2021

Ruime collectie. Snelle levering en goede track & trace updates. Tot op de minuut real time 😆

Kenny 23-12-2021

Ik doe wel vaker mijn aankopen bij Coolblue en altijd super tevreden. Ook nu weer. Ik kon de airpods pro makkelijk op de website vinden. Duidelijke informatie over de verschillen tussen de diverse earbuds. Meteen besteld en de volgende dag werden ze afgeleverd. Helemaal top!

Hvm 23-12-2021

Komen de afspraken na en houden je correct op de hoogte mbt levering
Artikelen voldoen voor 100 % aan de omschrijving

Wout 23-12-2021

Alles klopte. De prijs was goed, het bestellen ging moeiteloos, je word op de hoogte gehouden van je bestelling en het bezorgen ging ook goed.

Ria van rooijen 23-12-2021

Snelle en goede service. We hebben al diverse keren besteld bij Coolbleu en altijd volle tevredenheid,

Vladimir 23-12-2021

Excellent shop, good choice of goods. Employees are very friendly and professional. I like the system with numbers for waiting to be served in the store. Delivery was as advertised on the site.

Jeroen 23-12-2021

Snelle levering tegen een scherpe prijs. Bezorger was zeer vriendelijke en nam oude batterijen mee. Ook kon ik nog defecte apparatuur mee geven. Prima service.

Frans Bello 23-12-2021

Goede uitleg op website over het product
En levering wordt zelfs in deze drukke tijd conform afspraak gedaan. Zeer blij met de gekochte draaitafel, doet precies wat beschreven staat

Xander 23-12-2021

Aankopen worden altijd snel geleverd, bezorgers zijn vriendelijk en als er een oud product mee moet worden genomen doen ze dit zonder te klagen. In het geval dat je een product wilt terugbrengen gaat dat ook gemakkelijk.

Mike 23-12-2021

Goed op de hoogte gehouden over de status & verzending van mijn bestelling. Snelle levertijd!

Hans Timmerman 23-12-2021

Goed bedrijf doen wat zij zeggen zijn doen niet moeilijk als je wat retour stuurt verder heel behulpzaam en vriendelijk personeel en hebben hele goede service .

Ton 23-12-2021

Product goed. Service (handleiding installatie) goed en welkom. Bezorging perfect.

ea 23-12-2021

ging makkelijk en super snel. goede kwaliteit bureau al is het best moeilijk om het bureau alleen in elkaar te zetten, je moet eigenlijk met zijn twee-en zijn.

Roy en Monique 23-12-2021

Er is gewoon geen betere Electronica Store dan Coolblue. Altijd ruime voorraad, heldere foto's, duidelijke informatie en specificaties. Top service, is er iets niet goed dan binnen 24 uur opgelost.

Nu er overal ook nog eens Coolblue winkels geopend worden is het wat mij betreft het beste bedrijf van 2021.
Ga zo door!

Groet van een vaste klant al sinds 1999

Aria van Meggelen 23-12-2021

Snelle levering goed verpakt, prima. Producten niets op aan te merken. Super

Naomi 23-12-2021

Ik heb nog nooit eerder besteld bij coolblue dit was mijn eerste keer en ondanks de feestdagen was mijn pakketje heel snel geleverd.

Ad 23-12-2021

CoolBlue krijgt van mij een '10 met een griffel'...
Perfecte website met veel keuze en goede informatie...een gladlopend betaalproces en een puike en vriendelijke bezorgdienst....
Stay Cool and Blue.......

DeRoeier 23-12-2021

Ik had s'avonds een roeitrainer besteld vanwege Corona en de lockdown. Coolblue kon hem de volgende dag al bezorgen, maar dat kwam mij niet uit. Dus de dag erna kwam hij echt. Helaas was het maar één van de twee dozen. De chauffeur bood excuses aan en meldde het probleem aan bij Coolblue. Hij ga mij het advies om toch nog even te bellen met Coolblue. Even in de wacht, daarna een dame, die probleem gelijk oppakte. Ongeveer twee uur later werd de tweede doos ook afgeleverd. Ik was onder de indruk van de snelle levering en probleemoplossing.

Emma 23-12-2021

Ik zocht een wekkerradio met oplaad station voor telefoon, coolblue had hierin verreweg de ruimste keuze. Snel bezorgd met fietskoerier van coolblue, top

Bjorn 23-12-2021

Product dat ik bestelde was tijdelijk uitverkocht, aangemeld voor de maillijst wanneer deze weer op voorraad was. Kreeg de volgende dag al bericht, meteen besteld, en de dag erna binnen. Supersnelle service.

Gordon Assumption 23-12-2021

Very good service, fast delivery, will definitely buy there again and thanks

Coen 23-12-2021

Super service, echt helemaal top! Dat je dan iets meer betaalt dan elders, vind ik persoonlijk niet heel erg. Het is namelijk vaak nog steeds niet te duur

René 23-12-2021

Coolblue heeft een zeer prettige website, geeft goede adviezen en levert supersnel. Goed bezig Coolblue.