Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Coffee 09-12-2021

Er zijn voor mij een aantal redenen waarom ik Coolblue erg prettig vind. Ten eerste heeft Coolblue een ruim assortiment van producten. Hierbij geldt ook dat ze een prettige website hebben waarmee het makkelijk is om aan te geven waar je precies op zoek naar bent (instellen van filters en dergelijke). Het uiteindelijk vergelijken van producten gaat ook erg gemakkelijk. Verder ben ik altijd erg te spreken over de tweedekans producten. Dit zijn de producten die andere klanten hebben opengemaakt, maar waarvan is besloten ze retour te sturen. Deze producten zijn een stukje (en soms veel) goedkoper, met dezelfde garantie. Tot slot is het prettig dat Coolblue geen gebruik maakt van bezorgdiensten als PostNL of GLS, ze komen met eigen vervoer bij je thuis. Bezorging door middel van een derde partij vind ik niet prettig, omdat de bezorgers het veel te druk hebben met alle pakketjes die ze moeten bezorgen. Dat ligt natuurlijk niet aan de bezorger van die diensten zelf, maar bezorging door Coolblue is altijd veel gemoedelijker. Daarbij ben ik er zekerder van dat het aankomt. Coolblue kan soms wel duur zijn.

Jeffrey Rijnders 08-12-2021

Dit is de laatste keer dat ik bij coolblue wat heb gekocht.
Ik zit al weken te wachten op een retour gestuurd product, due defect is een fitbit charge 3 waar 8 maanden garantie op zit.
Cooblue heeft hem naar een reparatie dienst gestuurd en die heeft heel lang nodig blijkbaar om het te repareren, terwijl zo een ding niet repareerbaar is.
Dr consumentenbond stelt dat het een ondeugdelijk product is waar tijdens de aanschaf de storing al lattent aanwezig zou zijn.
Waar gaat het over? Apparaatje can €.140.00

sippie 08-12-2021

Top levering. netjes geleverd. Ik werd 6 minuten van te voren gebeld, is wat aan de krappe kant, anders was het cijfer een tien geweest

Aedriaen 08-12-2021

Duidelijke webshop waarin je zo kunt vinden wat je zoekt. Concurrerende prijzen. Goede feedback na de bestelling en zeer snelle levering. Daarna ook nog een mail over hoe het bestelde makkelijk kunt installeren, gewoon tOp!

Ilonka 08-12-2021

Veel keuze in de aangeboden producten. Over deze producten zeer duidelijke informatie geschreven zoals de voor en nadelen, technische informatie, gebruikershandleidingen etc.
Snelle levering en goede communicatie per email.

Derk de Haan 08-12-2021

De drie maand oude iPad van mijn dochter (die ze nodig heeft voor school, en daarom voor haar aangeschaft) wilde niet meer opladen. Een garantiekwestie zou je verwachten, en zo deden ze het me in de winkel ook doen voorkomen. De volgende dag kreeg ik een mail dat garantie werd geweigerd, want de iPad zou verbogen zijn. Graag €459 euro betalen voorde reparatie.

De tablet sinds dag één in de bij coolblue mee gekochte tablet hoes met toetsenbord! Ik had speciaal gekozen voor een tablethoes aangezien de iPad dagelijks mee moet naar school. Van dit toetsenbord vielen na een week de eerste toetsen af! Deze toetsenbord hoes werd wel netjes omgeruild in de winkel. Nu is de iPad feitelijk kapot en weigert coolblue me service of garantie te bieden, waarbij wordt geschermd met garantiewetgeving die de klant verantwoordelijk stelt om te bewijzen dat het niet door oneigenlijk gebruik is ontstaan. Dit is een tablet van €800, waar ik nu na drie maanden €459 zou moeten gaan betalen om te repareren? Ik ben verdomme gekke Henkie niet!

Ik heb de tablet opgehaald uit de winkel waar ze het gore lef hadden om ook nog eens onderzoekskosten te berekenen! Ik heb gewigerd de kosten te betalen en heb de tablet meegenomen.

HIerna naar de Apple store gegaan, en het issue voorgelegd. De iPad wil niet meer laden. Binnen een paar minuten zat ik bij een Genius en werd vastgesteld dat het inderdaad aan de tablet lag. De Genius heeft de tablet ook grondig geinspecteerd en kon me melden dat deze 'gelukkig niet verbogen was, dus garantie!'. Na ongeveer 20 minuten in de Apple store kon ik met een nieuwe tablet de deur weer uitlopen, chapeau Apple! Jullie hebben opgelost wat coolblue heeft nagelaten!

Jullie zouden je diep moeten schamen om iemand zo met een kluitje het riet in te sturen, en na drie maand weigeren een fatsoenlijke oplossing te bieden!

Heb ook een officiele klacht ingelicht, maar ook daarop ontvang ik niet eens een reactie. Het is werklijk om te janken zo slecht! En breek me de bek niet open over de telefonische 'klantenservice', die werkelijk onbereikbaar zijn tenzij je minimaal een paar uur lang in de wacht wil staan.

Mij zijn jullie kwijt als klant, en ik zal een ieder altijd afraden om gebruik te maken van de 'diensten' van coolblue!

Nick (zeer tevreden klant) 08-12-2021

Heel blij met coolblue! Wasmachine en tv meubel gekocht. Wasmachine werd netjes en zorgvuldig door de jongens naar boven gebracht zonder schade aan wanden of iets dergelijks. Alle nodige informatie wordt verteld en ze hebben de Wasmachine goed aangesloten en aan gezet. Toppers!

Ton 08-12-2021

Goed overzicht over alle producten en snel te vinden met duidelijke omschrijving van de producten.
En in de avond bestellen en toch de volgende dag al in huis, geweldig toch.

Marc 08-12-2021

Normaal zeer tevreden over mijn aankopen bij Coolblue. Deze keer echter een artikel met een defect ontvangen. Mijn mening Hennie daardoor fors bij moeten stellen. Het artikel kon niet direct omgeruild worden voor een ander. Eerst terugsturen, beoordeling door Coolblue en afhankelijk daarvan een nieuw artikel ofwel deze gerepareerd.
Uiteindelijk retour en bestelling geannuleerd, dan duurt het ook nog een tijd voor je je geld terug heb.

Annemarie 08-12-2021

Ik word er altijd erg blij van dat de bestelling gewoon op de fiets gebracht wordt. Dank Coolblue voor deze snelle en milieuvriendelijke service.

L. Belhadi 08-12-2021

Ik ben blij met de bestelling bij coolblue. Een van mijn pakketten (duurdere aankoop) is tot aan de deur gebracht op de fiets door een vd medewerkers. De andere is met post NL. Gelijk de volgende dag in huis en brengen je van te voren op de hoogte dmv een sms.

J 08-12-2021

Nog nooit eerder iets bij coolblue besteld of in de winkel geweest. Was een grote, nette winkel in arnhem. Personeel erg vriendelijk, goed geholpen met goed advies.

Nick Hartogs 08-12-2021

Snelle levering, overzichtelijke Website, goede communicatie. Alles rondom elektra koop ik graag bij coolblue

Tanja Janssen 07-12-2021

Overzichtelijke site. Fijn dat je kunt vergelijken. De coolblue keuze is duidelijk. We bestelden zaterdagavond 4 december en de volgende dag, ondanks alle drukte , werd de bestelling al geleverd. De vrolijke mailtjes en de wachttherapie zorgen terecht voor een glimlach.

Iris van der Velden 07-12-2021

Iedere keer als ik iets bestel bij Coolblue vind ik dat er erg goeie service is! Als ik vragen heb word er altijd goed antwoord gekeken en of word het uitgezocht. Verder heb ik nog geen problemen ervaren met Coolblue.

Heidi 07-12-2021

Overzichtelijke website met veel extra informatie, Vriendelijke en behulpzame bezorgers.

Ewold 07-12-2021

Normaliter supertevreden klant. Nu echter 2e kans met ontbrekende kabel ontvangen. Retourgestuurd vandaag.

Youzghi 07-12-2021

Ik heb AirPods besteld
Na een week moest ik zelf ook nog ophalen in Amsterdam
Dat vind ik geen service
Zogenaamd vandaag bestellen morgen in huis.

Janine 07-12-2021

Superfijn, zelfs op zondag nog geleverd en exact op de beloofde tijd. Vriendelijke bezorgers, goede uitleg, ik ben helemaal tevreden. En natuurlijk blij met mij tv en soundbar.

Karel 07-12-2021

De shop is bij mij in de omgeving het dichtsbij .
Het personeel is zeer vriendelijk en weet waar ie over praat.

Levering was prescies zoals op de site stond aangegeven optijd binnen voor afhaal

RiBo 07-12-2021

Je vindt snel wat je zoekt, het is duidelijk wat je krijgt en de levering is correct.
Bij Coolblue is afspraak nog gewoon afspraak met oog voor de klant.

Janus 07-12-2021

Precies wat ik nodig had. Tegen redekijke prijs rn geleverd op gewenste tijdstip

Famke 07-12-2021

Snelle bezorg service en handige selectie mogelijkheden om het juiste product te kiezen

RuurtS 07-12-2021

Goed doorzoekbare site, snel het mobieltje gevonden, prijs was ok. Geleverd op exact het aangekondigde moment.

Vliegdekschip 07-12-2021

Ik kocht een draadloze oplader. Na enige tijd gingen de apple oortjes er niet meer in. Bleek dat er ijzertjes van de oplader hadden losgelaten en in de oortjes waren blijven steken. Resultaat oortjes en oplader niet meer te gebruiken. Coolblue bood mij een tegoedbon aan voor de oplader. De oplader was nog wel te krijgen, maar was inmiddels 10 euro duurder. Daar mocht ik zelf voor opdraaien. Dit terwijl mijn oplader nog in de garantieperiode zat. Waardeloze service. En natuurlijk over mijn vernielde oortjes geen woord. Die heb ik zelf opnieuw mogen aanschaffen. Als je het consumentenrecht aan je laars lapt, dan ben je mij kwijt als klant.