Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Baukje 04-04-2021

Fijne shop omdat alles goed vindbaar is en je hebt je bestelling snel in huis.

Tara Versteeg 04-04-2021

Goede laptop gekocht, erg blij mee. Wacht therapie bleek ook erg nuttig, een aanrader. Jammer dat ik €5 extra moest betalen voor dezelfde dag laten bezorgen, maar wel begrijpelijk.

De Graaf 04-04-2021

Omschrijving+foto van het tablet zeer goed
Prijs was ook goed
Levering de volgende dag goed verpakt
Ben zeer tevreden

Leon van de Wouw 04-04-2021

Kopen bij Coolblue is als uitgenodigd worden op een feestje. Vanaf moment van plaatsen bestelling tot aan levering word je op ludieke wijze op de hoogte gehouden.

Nog belangrijker: beloftes worden waargemaakt!

Ed 04-04-2021

Goede communicatie over de bezorging per mail en ideaal een telefoontje 20 min voor aankomst. Van de bezorger, top.

JH 04-04-2021

Koelkast netjes op tijd geleverd en naar behoren aangesloten door voor rrect personeel....
Dik tevreden... 😊

Carina 04-04-2021

Goed en eerlijk advies in de winkel, vervolgens ‘s avonds besteld en volgende ochtend in huis!

Harry Vos 04-04-2021

Ik vind alleen de manier en humor van het bestellen al leuk , bij een andere nog niet gezien.
Zoals het wachtmuziek wat je kunt kiezen, prachtig zouden meer internet winkels moeten doen.
Product is ook vlot geregeld en bezorgd .

Cynthia Linder 04-04-2021

duidelijk filter op de site van wat ik zoek
de cool bleu keuze was ut nu 3 keer voor mij
bij zowel me wasmachine als me kookplaat en nu me oven goede kwaliteit en goed verpakt en goede service

Ilona akkermans 04-04-2021

Wat een top klantenservice! Vriendelijk, behulpzaam, wil het bijna gezellig noemen :).

E. Eroglu 04-04-2021

Zeer tevreden vanaf het bestellen tot en met bezorgen. Ik raad iedereen aan om bij Coolbleu producten te kopen.

Arthur 04-04-2021

Ik kan hier dus altijd vinden wat ik zoek. Wordt goed geholpen met het maken van de keuzes door de verschillende filters en vooral uitleg van de termen. Daarnaast is de Coolblue Keuze ook ideaal. Prettige website, overzichtelijk en functioneel. Aanrader!

Joke 04-04-2021

Alles heel goed geregeld nadat er iets fout ging met mijn betaling op de pc .
Binnen 1 dag mijn nieuwe telefoon in huis
Ik beveel coolblue zeker aan

Ted GRAAFMANS 04-04-2021

Prijzen niet altijd op z’n scherpst t.o.v. Concurrentie. Super snelle levering en prima informatie over voortgang bezorging

Rob 03-04-2021

Klantvriendelijk.ze luisteren goed naar het geen je zegt en komen dan met een voorstel welke goed is maar laten je de keus over je beslissing zodat je niet het idee heb dat er iets door je strot gedrukt is.uw telefoon medewerkers komen goed gemutst over waardoor het gesprek goed en opgewekt verloopt.

Kim 03-04-2021

Zoals ik van ze gewend ben een goede service en razendsbelle levering. Ik heb de bestelling wat later op de dag geplaatst, maar deze stond de volgende ochtend gewoon bij me op de stoep! De site is duidelijk en overzichtelijk, het aanbod is uitgebreid en de kwaliteit van de producten goed. Tot op heden was alles gemakkelijk te installeren of gebruiksklaar te maken. En iedere keer is het uitpakken weer een feestje met de lekker luchtige humor van Coolblue!

GdB 03-04-2021

Ik was op zoek naar een haakse slijper van black en decker van de 18volt serie en die was niet overal te koop, maar wel bij Coolblue dus. Bij bol.com was bijvoorbeeld de kale versie wel te koop, maar ik kon wel een extra accu gebruiken, en bij coolblue zat er een 4 Ah accu (de beste uit de serie) en ook nog eens een extra oplader bij , wat toch een aardig prijsvoordeel oplevert t.o.v. die er los bij kopen.
En als klap op de vuurpijl krijg ik bij dit type nog een extra black en decker machine gratis na registratie bij black en decker.
Supersnelle levering bij Coolblue, binnen 24 uur.

Marcel van Dijk 03-04-2021

Top Bedrijven. Ik was opzoek naar een verjaardag cadeau. Je kent het wel wat moet je kopen. Ik weet hier wel raad mee gewoon naar de App van Coolblue daar kun je heerlijk rondkijken en opzoek gaan naar een mooi Cadeau. Het mooie is je kunt op prijs filteren.
Dat is super handig en op top 10 en op ach noem naar op het werkt gewoon geweldig.
Als je wat gevonden heb gooi je het in het winkelwagentje en bestellen maar en ja de volgende dag al in huis. Is een mooi Blauwe en keurig verpakte herkenbare doos waar je meteen bij van wordt. En alles is netjes op de mail tevolgen. Ja voor mij is dit wel een topper. Nog even een Tip maak een account aan en gebuik aldoor de zelfde dan staan al je bestelling keurig geregistreerd voor als je nog een keer terug wil kijken. En voor de garantie on een gebruiksaanwijzing. Deze kun je tevens ook bij Coolblue gemakkelijk vinden. Ik zeg gewoon Coolblue doen.
Groetjes van een zeer tevreden klant.

Selvi 03-04-2021

Coolblue is heel gebruiksvriendelijk. Alles is super makkelijk te vinden. top geregeld. Aflevering is ook top geregeld.

Ko Baars 03-04-2021

Snel besteld en bij afhaalpunt bezorgd en dat voor een concurrerende prijs helemaal top

Greet Westrik 03-04-2021

Gemakkelijke website, super snelle levering en ook fijn dat er een tijd wordt aangegeven hoe laat er afgeleverd gaat worden.

Ruud789 03-04-2021

Breed scala aan producten, ik zelf vergelijk de producten om tot een juiste aanschaf te komen.
De kwaliteit is belangrijk wat soms resulteert in een iets duurder product

Petra 03-04-2021

Levering minder dan 24 uur. Gekocht product in veilige verpakking. Super services. Ben zeer tevreden. Bedankt 👍👍👍

Patrick 03-04-2021

Goed op tijd geleverd, en vriendelijke medewerkers aan huis zij waren snel en correct

Pieter van Duijn 03-04-2021

Heel snel geleverd en de aller goedkoopste bovendien,en een merk
Ik ben er erg blij mee en kan hem direct gebruiken