Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4014 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Masti Faizullah 01-01-2023

De shop is erg duidelijk. Ik was opzoek naar een nieuwe laptop voor mijn studie en daar ben ik erg goed mee geholpen via de telefoon. Ik heb de perfecte laptop kunnen uitzoeken en deze was echt mega snel geleverd. Zelfs zonder telefonisch hulp had ik er waarschijnlijk alsnog uit kunnen komen op de shop zelf, aangezien alles er duidelijk genoteerd staat.

Koen 01-01-2023

Coolblue heeft zo goed als alle items m.b.t. games, computer accessoires, etc. die je kunt bedenken in het assortiment zitten. Daarnaast is de website erg overzichtelijk en is het personeel in de winkel erg klantvriendelijk.

Frans 01-01-2023

Op tijd geleverd zoals aangekondigd en hij doet wat hij doen moet zonder lawaai

Internet coolbleu 01-01-2023

Betaling afhandeling is geen pretje ,je koop betaald ,(op je bankafschrift is de betaling afgeschreven)bij coolblue zit je aankoop nog steeds in je winkelwagentje ,dus maar bellen hoe het zit ,sta je ruim een half uur in de wacht. Dit is niet de eerste keer ,dit is waarom ik huiverig ben geworden met kopen bij coolblue ,verder is de rest goed verlopen

Johannes 01-01-2023

Perfecte en supersnelle levering van tafelgril. De gril is van topkwaliteit.

BW 01-01-2023

Heerlijk snel geleverd. Top uitleg door nog een apart mailtje met tips over het artikel

Willy 01-01-2023

Hele fijne winkel. Fijne colega ,En fijn geholpen En jullie hebben ook alles

Sybren 01-01-2023

Wanneer je zekerheid,klantvriendelijkheid en de beste retour/garantie wilt dan moet je bij Coolblue zijn. Vriendelijke klantenservice, goede website en uitstekende levering.

Jan Willem 01-01-2023

Duidelijke webshop, gebruikersvriendelijk en vooral via keuzemogelijkheden om bij een produkt te komen wat je nodig hebt. Goede informatie, en ook duidelijkheid over ook de snelle levering.

Norbert 31-12-2022

supersnelle bezorging per fiets ! ‘s avonds om 23:00 besteld . ‘s Ochtends om 8:30 geleverd met een millieu vriendelijke fiets bezorger. Dat is echt boven verwachting 👍

Nekkie 31-12-2022

Kom graag in de winkel in Nijmegen . Zeer vriendelijk ontvangst , en je wordt er goed geholpen . Fijn dat er weer zo’n winkel in de binnenstad zit .👍🏼👍🏼👍🏼.

Patrick 31-12-2022

Topwinkel. Veel voorraad, enthousiaste medewerkers en er mag volop geprobeerd en gevoeld worden.

H van Dijk 31-12-2022

Groot aanbod en goede adviezen. Bestellingen wordt snel en soepel afgehandeld. Prettig geprijsd bovendien.

Fem 31-12-2022

Fijne oven, s’ avonds besteld, volgende middag geleverd. Oude meegenomen. Aardige sterke mannen. Wat wil je nog meer? Zelfs de oven is geweldig, maar daar had ik m dan weer op uitgezocht 😄.

Sam 31-12-2022

Duidelijke communicatie en snel geleverd door de bezorger, die overigens ontzettend vriendelijk was. Top

Patricia Eijgenraam 31-12-2022

Gebruiksvriendelijke webshop. Duidelijke omschrijving van het artikel. Goede prijs en makkelijk te bestellen en snel gratis bezorgd.

Sinclair 31-12-2022

Snelle levering met goede afspraken waar en wanneer. Mijn favorite web site voor elektronische aankopen.

Okan 31-12-2022

Snelle service, komt afspraken na, tijdige levering en deugdelijke producten!

Marion 31-12-2022

Coolblue is een fijne en betrouwbare (web)winkel. Het personeel is altijd hulpvaardig en vriendelijk, ook bij de klantenservice. Wij zijn zeer tevreden over de (aanbevolen) producten

Otje 31-12-2022

Er had wel vulling in de iets te grote verzenddoos gemogen. Het item wat ik heb besteld is best duur en precair. Luchtkussens zijn toch tegenwoordig standaard in ieder magazijn ? Gelukkig geen schade aan de zending.

Kees 31-12-2022

Goede website met veel en toegankelijke informatie. Wasmachine snel geleverd en door heel kundige en aardige kerels bezorgd en geinstalleerd. Topservice!!

Hans Grijsen 31-12-2022

Alles is snel en goed verlopen prima en ik kan het aan iedereen aanbevelen.

David 31-12-2022

Met een bestelling bij Coolblue zit je altijd goed. Website is duidelijk, gemakkelijk en snel. Prijzen zijn prima. Bestelling wordt altijd snel geleverd en daarnaast hebben ze hun eigen bezorgers die altijd vriendelijk zijn.

Bij twijfel bestel ik hier in ieder geval.

Henk 31-12-2022

Coolblue doet wat het belooft. We hebben een smartphone gekocht. Er was bij de bestelling technische iets misgegaan. Dat kan gebeuren. Toen ik belde naar de klantenservice werd ik deskundig te woord gestaan en kon ik zelfs de bestelling nog iets aanpassen. De telefoon werd 1 dag later precies op het afgesproken tijdstip bezorgd. Ik vond het heel positief dat ik snel daarna een mailtje kreeg met tips hoe ik de gegevens van de oude telefoon kon overzetten naar de nieuwe.

Marco 31-12-2022

Overzichtelijke website en app (ook voor tablets geschikt), makkelijk bestelsysteem, snelle levering en goede bereikbaarheid.