Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sam 11-09-2022

Nieuwe koelkast is tot de huiskamer naar binnen gebracht met uitleg over het aansluiten en wat te doen voor het eerste gebruik (ze hadden hem zo in de keuken gezet als wij zelf niet hadden gezegt dat we hem in de huiskamer wilde uitpakken ivm de ruimte). Oude koelkast ook netjes meegenomen. Perfecte service!

Bouwvrouw 11-09-2022

Ik heb via de webshop een telefoon besteld. Dit ging super gemakkelijk en de bestelling was binnen 24 uur in huis. Perfect.

Jornt 11-09-2022

Coolblue is een klantvriendelijke winkel met een goede service! De duidelijke website geeft naast een duidelijke omschrijving van het product ook een duidelijke video van het product.

Maurice van de Merwe 11-09-2022

Wat een waardeloze zaak! Poeder ipv iPhone geleverd gekregen. Vervolgens verschuilen ze zich al 2 weken achter een onderzoek bij de PostNL. Alles voor een glimlach, wat een kut slogan als je je daar niet aan houdt!!!
Officiele reactie van Coolblue 12-09-2022

Beste Maurice,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als het anders loopt dan verwacht. Hier balen wij ook van.

Het postonderzoek loopt en doen een beroep op jouw geduld.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Vincent 11-09-2022

Coolblue is echt een toppertje! Bestelling makkelijk geplaatst en de app is zeer gebruiksvriendelijk.
Ik kies Coolblue voor de goede service (ook voor retourneren en mankementen producten) en de prijs (vaak laagste prijs) .
Bezorgen zelfs met de fiets, bezorger super vriendelijk, pakketje netje verpakt en onbeschadigd en krijg je een bericht wanneer het geleverd wordt.
Goed bezig Coolblue 👍

Eva 11-09-2022

Overzichtelijk en goede informatie supervriendelijke bezorging. Geweldig apparaat. Kortom waarom zou ik verder kijken?

Corrine 10-09-2022

Coolblue communiceert super duidelijk. Contact verloopt soepel en medewerker weet, door koppeling van het telefoonnummer, gelijk met welke klant er contact is en wat er besteld is. Dat maakt het allemaal een stuk makkelijker als je wat wil vragen.

Coolblue was voorheen wel scherper geprijsd, daarom de laatste tijd ook van wat andere webshops gebruik gemaakt. Bij vrijwel gelijk prijs zal de voorkeur altijd naar Coolblue uitgaan. De service is daar gewoon top.

Apke 10-09-2022

Bezorgers die op de fiets de bestelde spullen komen brengen in plaats van met milieu onvriendelijke busjes. Levering snel en met een duidelijke aanduiding wanneer het geleverd wordt en 2 jaar garantie is ook echt 2 jaar garantie.

Dirk 10-09-2022

Prettige en makkelijke shop om te winkelen. Ik vond de uitleg over het te bestellen artikel heel prettig. Daarnaast was de keuze tussen prijs en kwaliteit heel heel divers. Ik ben heel tevreden over mijn aankoop.

Willem S 10-09-2022

Drie dagen geleden ging mijn e-reader Sony PRST-1 na 10 jaar kapot (nog mijn eigen schuld ook) terwijl ik midden in een boek zat. Via de testsite van de Consumentenbond op Kobo-reader (Libra2) gekomen en woensdagavond besteld bij Coolblue. Op donderdagmorgen 08.45 werd de nieuwe reader met PostNL geleverd. Prima samenwerking! Nieuwe e-reader werkt uitstekend, boek er weer opgezet en verder lezen.

Ton 10-09-2022

vriendelijke site, makkelijk zoeken, veel producten tegen een redelijke prijs en niet te vergeten een zeer snelle correcte levering. Ik raad zeker coolbleu aan om online aankopen te doen, ik heb al vele keren via Coolbleu met scucces online produkten besteld.

Janneke 10-09-2022

Duidelijke website en snelle levering.

Het enige minpuntje deze keer (anders had CB een 10 gekregen):
Coolblue geeft aan dat het oude apparaat meegegeven kan worden aan de bezorger. Maar helaas werkte PostNL hier niet aan mee, behalve als het in een doos zat met een label. Dat had Coolblue er niet bij verteld helaas. Maar verder zeer tevreden.

MrSLVR 10-09-2022

Goede service! Makkelijk gebruik, fijne producten tevens snel geleverd! Kortom; hartstikke fijne webshop om je producten aan te schaffen!

D. 10-09-2022

Alles bijna voortreffelijk. Fietsbezorging wass wwl 55 minuten eerder. Was toen nog niet thuis, maar in overleg, na telefoontje met mijn toestemming in brievenbus.

Bas 10-09-2022

Goed omschrijvingen, handige tip bij coolblue's keuze. Ook scherpe prijzen.

Lenie 10-09-2022

Snel bezorgd ,bericht dat het even verlaat was . Maar toch binnen de tijd en nog een verontschuldiging dat het iets te laat was . Goed verpakt blij met de oplader van samsugn

Giel 10-09-2022

Ik heb afgelopen week de Marshall minor III gekocht bij Coolblue. Ik had om 23:00 besteld, de volgende dag waren ze al om 11:00 binnen. Dus de service bij Coolblue is helemaal optimaal.

Texel 10-09-2022

Onze nieuwe printer werd super snel geleverd en dat terwijl wij op een van de waddeneilanden wonen. Normaliter duurt de verzending minimaal een dag langer.
We kochten een mooie, compacte printer. De installatie daarvan had meer voeten in aarde. We belden met HP, werden zeer goed geholpen, maar hebben wel 1 uur aan de telefoon gezeten om een en ander correct te installeren.

Nis 10-09-2022

De levering was super snel en mijn pakket is tot aan de voordeur bezorgt. PostNL, DHL en Bol.com kunnen hier heel wat van leren.

Luna 10-09-2022

de shop is heel duidelijk en overzichtelijk en de service is altijd heel erg fijn. + de bezorging was echt heel snel: dinsdag om half 12 ‘s avonds besteld, woensdag half 10 ‘s ochtends bezorgd. hele goede service en aardige bezorger

Mike 09-09-2022

Nieuwe winkel inlop boomsesteenweg, enorme verbetering, meer parkeerruimte, direct geholpen. Klantvriendelijk personeel

Danielle 09-09-2022

Coolblue is een fijne webwinkel waar ik eerder producten heb gekocht, zoals een telefoon en laptop. Dit is altijd goed bevallen, dus daarom heb ik opnieuw voor deze webshop gekozen om een stofzuiger aan te schaffen. Coolblue heeft een gebruiksvriendelijke website met veel filters om in te stellen en uitleg over de producten. Ik kon kiezen voor de bezorgdag en op die dag kwam de stofzuiger inderdaad goed verpakt en precies zoals omschreven op de website aan. Ik ben daarom erg tevreden en geef een 10.

Robert/ Agnes Karel 09-09-2022

Ik heb een dagc van te voren een stofzuiger filter gekocht voor mijn Miele C3 en ze zeiden dat het de volgende dag geleverd zou worden en dat hebben ze waar gemaakt.
Zonder verzendkosten en ook nog voor de zelfde prijs als bij de Nediamarkt of een andere winkel of waar dan ook en ik hoef er niet de deur voor uit ook nog dus dat scheelt ook weer benzinekosten!! Top bedrijf!!👍👍

Magu 09-09-2022

Sinds dit jaar huren wij een wasmachine van coolblue. Door omstandigheden moest het rekeningnummer worden omgezet, nadat ik zag dat er een maand niet werd afgetrokken. Zodra ik dit zag belde ik naar klantenservice. Na alle gegevens te hebben veranderd vroeg ik of alles zo in orde was betreffende de betalingen: ja zeker verzekerde de medewerkster mij. Maar ik bleef aanmaningen ontvangen , die ik negeerde ondat mij verzekerd was dat alles in orde was. Na een paar weken ontving ik een mail van een incassobureau: over de maand waarvoor ik had gebeld moet 40 euro worden betaald , bovenop de gebruikelijke abonnementkosten. Ik heb vervolgens coolblue 3 dagen gebeld, en heb bij elke oproep minstens 30 minuten in de wacht gestaan. In elk gesprek moest ik telkens opnieuw uitleggen dat het om een fout van hun ging. De vriendelijke medewerkers hebben verschillende mails opgesteld voor de afdeling abonnementen en 1 daarvan beloofde mij het uit te zoeken en mij terug te bellen. ( Niet dus). Ik mocht zelfs weer bellen voor een compensatie… dat vond ik hilarisch; dus als zij een fout maken mag ik zelf om een compensatie bedelen ( met waarschijnlijk weer een half uurtje in de wacht ). Het uiteindelijke antwoord van de afdeling abonnementen: Bel zelf het incassobureau, misschien kunnen zij verder helpen. Dus nu moet ik door slechte informatieoverdracht van een medewerkster 40 euro betalen. Een waardeloze service en ja , wij huren zodra het abonnement afloopt ergens anders een wasmachine. ‘Alles voor een glimlach’ maar dan op mijn eigen gezicht.

Joep 09-09-2022

Coolblue leverde het product per fiets en zonder extra (lees: onnodige) verpakking.