Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Leon 22-05-2021

Ik bestel vaak bij Coolblue, prettige website, snelle levering en super service!

Roos Lucieer 22-05-2021

De prijs was hetzelfde als bij andere webwinkels. Je wordt goed op de hoogte gehouden en de bestelling was snel gekeverd. Bijzonder is dat het pakket per fiets werd geleverd

Imme 22-05-2021

Tevreden over Coolblue.
Artikel snel in huis en duidelijke mailtjes over de levertijd ed.
Trots op mijn zoon die fietsende koerier bij Coolblue is. Zijn collega’s & hij brengen snel en altijd met een glimlach (zelfs met het Hollandse regen weer) je pakket.

Evelien 22-05-2021

Keurig geleverd, fijn dat je ook een 2e keus kunt kopen waar bij ook duidelijk is waarom het product 2e keus is.
Cool Bleu is een echte aanrader, wij hebben er al meerder keren iets gekocht.

Saskia 22-05-2021

Ik vind de shop prima, ook al hebben jullie niet veel in het assortiment in zuid. Maar de klantvriendelijkheid en professionals die daar werken en de tijd hebben genomen, is het allemaal waard. Waar cool lie voor staat is zeker in de praktijk te beleven. Ga zo door👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾

Rik 22-05-2021

Erg goede shop, een tweedekansje gekocht van kitchenaid. Voldeed zeker aan mijn verwachtingen en altijd duidelijke en goede service!

B. de Jong 22-05-2021

Zeer gebruiksvriendelijke website, alle informatie overzichtelijk gemaakt bij elk product. Zeer flexibel met leveringsdatum/tijd.

Marijn 22-05-2021

Goede, vriendelijke klantenservice en snelle bezorging (ook in het weekend).
Heldere site met goede filterfuncties en groot aanbod.

Hein 22-05-2021

Goede service duidelijkheid website en vriendelijk. kanttekening de mail met de factuur noem die dan ook factuur

John Adolfs 22-05-2021

Duidelijke en overzichtelijke webpagina’s. Cool blue keuzes helpen erg met het vinden van het juiste apparaat. De levering daarna is super snel en de afhandeling is uitstekend. Mocht er iets onverhoopt dan toch niet goed zijn is de mogelijkheid van retourneren prima geregeld.

Corne 22-05-2021

Zeer snelle levering. 1 artikel niet geleverd, perfect opgepakt Door service. Alsnog snel geleverd.

Nellie 22-05-2021

Mijn eerste bestelling gedaan, super goede service, de volgende dag al in huis.
En met de fiets bezorgd!
Ik ga er vaker iets bestellen.

J B 22-05-2021

Het retourneren van een product gaat eenvoudig en snel. Helaas werd beoordeeld dat mijn ereader van vijf maanden buiten de garantie viel. Punt. Twee mogelijkheden retour of milieuvriendelijk recyclen?
Ik was verbaasd, ereader was zuinig in beschermhoes gebruikt. Ook bij Coolblue gekocht dus zichtbaar in systeem. In de hele mail geen uitleg, begrip of iets waarvan de mondhoeken ook maar iets van zouden stijgen. Enkel verbazing en ontgoocheling van zo’n afhandeling...

oruc 22-05-2021

zeer snel, deskundig, keurig op afspraak accuraat simpel en overzichtelijk internet pagina

Beata 22-05-2021

Ik ben blij met mijn aankoop bij coolblue. Snel levering. Goede advies. Wat ik minder leuk vind en ik ben teleurgesteld is dat ik meer (0,99€) voor avond delivery (tussen 18:00-22:00) heb betaald (Ik wilde thuis zijn als mijn bestelde producten komen) is mijn pakket niet op aangeven tijd geleverd. Bezorger was om 17:30 en ik was niet thuis.
Ik vind het jammer dat je speciaal optie voor avond delivery hebt en toch komen ze niet op aangeven tijden maar eerder.

Benjamin 21-05-2021

Altijd snel geleverd.
Op de coolbllue fiest super vriendelijke bezorger.

Top service.

Ferry 21-05-2021

Het door mij bestelde produkt met uiteraard het juiste typenummer vergeleken elders en kwam ‘t voordeligste uit bij Coolblue . Verder een goede en snelle levering met correcte status van verzending !
Ga zo door 👍🏻

Boemer 21-05-2021

Super mooie laptop. Alles gaat haast vanzelf. Binnen now time kun je met de laptop werken.

Sjef 21-05-2021

Duidelijke shop met mooie aanbiedingen en zeer korte levering waar ik blij van word.

Y Bongers 21-05-2021

Coolblue vraagt scherpe prijzen voor z.n artikelen Bezorging is top ondanks pech met de bezorgbus nig binnen een uur geleverd Netjes op z.n gezet .Zelfs de vloer drooggemaakt na lekken van de oude machine .Garantie is ook altijd top weet ik uit ervaring

Thijs 21-05-2021

Super fijne winkel makkelijke site goede prijs kwaliteit ook de snelheid van de bezorging is top. Ik heb de bestelling terug gestuurd en in de winkel door heel vriendelijk personeel een ander product uitgezocht.

Regina 21-05-2021

Bij Coolblue kan ik telefonisch een bestelling plaatsen, vervolgens wordt er een betaallink gestuurd. Dat vind ik erg fijn.
Vandaag besteld en morgen in huis, is echt waar.
Als een product niet bevalt, is er een mogelijkheid om het online om te ruilen middels een retourlabel op de site of telefonisch.
Klantenservice is altijd erg vriendelijk en behulpzaam.

adriaan 21-05-2021

Altijd op tijd geleverd, goede klantenservice, duidelijke product specificaties en vergelijking.

Ed 21-05-2021

Topshop! Niet altijd de goedkoopste, maar wel de beste!
Bestellingen worden keurig afgehandeld en afgeleverd volgens afspraak.
Nooit gezeur als iets niet goed of niet naar je zin is.
Ook erg fijn dat je ze gewoon kunt bellen en dan echt iemand aan de lijn krijgt die met je meedenkt en samen met je naar een goede oplossing zoekt.

Sjaak Bosch 21-05-2021

Prettig, vrolijk en professioneel en snel is mijn ervaring. Wikken en wegen en twijfelen, maar dan toch de knoop door hakken omdat je zeker weet dat je bij de juiste webshop koopt.