Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3834 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

C. Dekker 19-02-2023

Bestellen gaat makkelijk en vlot, bezorging zelfs op zondag, ideaal. Groot assortiment

Carla 18-02-2023

Van begin tot eind een duidelijk proces. De communicatie over de bezorging is perfect. Ik ben zeer tevreden

Eline 18-02-2023

Heel fijn om met de zoekhulp naar een laptop te zoeken die past bij mijn doeleinden

Bia 18-02-2023

Ik vind dat Coolblue een chill winkel is omdat je kan dingen kopen en volgende dag is echt thuis. Ik vind de prijzen ook voldoende om de beste versie van je product te kopen. Als er iets fout gaat, contact ik de klantenservice en krijg ik de goede antwoorden. En ik hou van blauw dus coolblue is echt de winkel waar ik zou my belangrijkste producten kopen

Julia 18-02-2023

Altijd een snelle levering en tot nu toe altijd qualiteit producten geleverd gekregen/gekocht. Goede service en klantvriendelijkheid.

Henk 18-02-2023

Zeer overzichtelijk en duidelijk tevens naar wens keurig en netjes op tijd bezorgd.

Lilian 18-02-2023

Snel bezorgd, goed gecommuniceerd over de bezorging, en een goed product. Niks op aan te merken

Anna 18-02-2023

Makkelijk zoeken in de app. Snelle en duidelijke communicatie over de levering. Prima en vriendelijk bezorgd op de fiets.

Sabine 18-02-2023

Goede zoekfunctie, heldere foto's, duidelijke beschrijvingen en suggesties wat er nog extra aan te schaffen is bij je bestelde product.

Emiel 18-02-2023

Duidelijke productomschrijving, snelle levertijd en optie om bij een PostNL punt te laten bezorgen. Goede communicatie over levertijd en goede klantenservice.

Roeland 17-02-2023

Krankzinnig. Besteld om 21.00 uur. Om 21.34 uur bericht dat de bestelling verzonden is. Volgende dag in huis. Je krijgt niet eens meer de kans om ongeduldig te zijn.

Peter 17-02-2023

Bij de aanschaf van een Fitbit Luxe Speciale Editie Goud zou je Inclusief 6 maanden Fitbit Premium krijgen. LET OP!!!!! Dit is dus maar 3 maanden. Je word dus lekker belazerd door coolbleu.... Nooit weer een bestelling hier dus,,,,,,,

Tomasz Hryniuk 17-02-2023

I ordered a vacuum for almost 600 euros, it was never delivered to me. Coolblue has “no solution” and even asks me not to contact them again?! What kind a client service is that? They refuse to investigate further, refund me or send me a new vacuum.

Coolblue = hartverwarmend 17-02-2023

Al jaren is voor mij Coolblue dé keus als ik online bestel.
Waarom? Altijd klantvriendelijk, zeer goede communicatie, perfecte afhandeling van de bestelling, humor op de site, humor in de verpakking, de bakfietsen doen me glimlachen en mooie mensen die de bestellingen komen brengen.
Bezorger Thom bood ik deze week even iets te drinken aan (fietsen + zon = dorst). Thom is jong, wellevend en een pracht mens; hij gaf mij als senior die dag zo'n geestelijke opkikker dat mijn dag kleurrijker eindigde dan begon. Dat gevoel blijft.
En de volgende dag? Toen bezorgde PostNL mij een kaartje met opdruk: "NEE, Jij bedankt."
Thom van Coolblue schrijft hierop "met een glimlach" zijn dank voor de gastvrijheid en de limo. Hij spreekt tevens voor mij de hoop uit dat ik lekker heb gefietst.
Met een big smile heb ik inderdaad die dag na het contact met Thom 43 kilometers onder de pedalen weggetrapt.
Jke

Ingrid 17-02-2023

Snelle levering. Inderdaad volgende dag op afhaalpunt aanwezig. Ga vaker hier bestellen.

Hanno 17-02-2023

Altijd goed en eerlijk advies, zelfs als ze daarvoor een goedkoper product adviseren dan ik zelf in gedachten had. Top!

Twan 17-02-2023

Zoals altijd makkelijk bestellen en snel geleverd. Door een vriendelijke man met zijn bakfiets. Lekker groen daar houd ik van

Maarten 17-02-2023

Ik had een aangename "coolblue website" ervaring. Toegankelijk en overzichtelijk als je je keuze wil maken. Maar ook vooral goede informatie om een keuze te kunnen maken. Het is een fantastische klantervaring! Absoluut een aanrader!

Loetje55 17-02-2023

Het bestellen ging heel makkelijk en ik werd goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering. Levering was erg snel (volgende dag) en de bezorger was vriendelijk. Perfect!

Ronald 17-02-2023

Coolblue geef ik een tien. Bestellen is een fluitje van een cent via de app. Je vindt veel info over je productie op een handige manier zoals handige installatie video’s . Daarnaast vinden ze service heel belangrijk. Retouren doen ze echt niet moeilijk over alsmede garantie afhandelingen. Al bel je zondagavond om 23 uur, ze zijn bereikbaar. Kortom een topclub !

wouter waaijenberg 16-02-2023

eenvoudig te bestellen, overzichtelijke website en snelle levering voor een goede prijs

Rene 16-02-2023

Goede keus, snelle service en vertrouwen gehouden in de werkwijze en afhandeling

Sanne 16-02-2023

Mijn pakketje was de volgende dag al binnen alles was gewoon perfect! Nergens last van gehad. Ook over het product zelf ben ik vrij enthousiast!

Edwin 16-02-2023

Goed en duidelijk advies met Coolblue's keuze. Makkelijk vergelijken met andere types. Goed prijs. Slagroom op de taart is de levering. Op tijd en netjes op de hoogte gehouden van levering inclusief belletje 15min voor ze aan ze aan de deur staan. , Netjes aansluiten, installeren, korte uitleg en meenemen oude apparaat. Alles netjes achtergelaten.

Grotenhuis Raven 16-02-2023

Het kiezen van een nieuwe wasmachine ging vrij gemakkelijk.Ook voor een vrouw van 84.Duidelijke informatie over de machine’s.Zodoende kon ik snel een keuze maken