Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4021 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ad 06-05-2022

Snel geleverd via Post-NL helaas met schade. Zonder probleem 2 dagen later omgeruild door COOLBLEU zelf TOP

Corina 06-05-2022

Goede site, makkelijke zoekfunctie. Kan artikelen vergelijken. Artikelen netjes verpakt in passende doos, geen overbodige lose ruimte. Coolblue zeker waar ik vaker iets koop.

Angela Klouwer 06-05-2022

Het artikel zat heel netjes ingepakt en was makkelijk te openen. Ook werd mijn pakket al de volgende ochtend gebracht! Echt heel snel. Ik vind het een 10 waard!

Emma 06-05-2022

Ik kies altijd voor coolblue en beveel het voor andere. Klantenservice is altijd behulpzaam. Retour beleid is geweldig ze doen nooit moeilijk. En tot slot hun bezorgers zijn fantastisch ik heb nog nooit problemen gehad altijd vrolijk, respectvol en heel erg behulpzaam ze denken met je mee als er problemen ontstaat bij bijvoorbeeld naar boven dragen van je bestelling.

Richard 06-05-2022

Goede service en productomschrijving. Goede betaalmogelijkheden en snelle levering.

6 mei 2022 06-05-2022

Simpel,maar efficient apparaat om een ruimte te ontvochtigen.Bestelling werd snel en efficient uitgevoerd door Coolblue.

Ferdie 06-05-2022

Duidelijke omschrijving aparte rubrieken uitleg waar je op moet letten of hoe je je keuze kunt bepalen en de coolblues keuze. Snelle levering

Kay 05-05-2022

Super service, snel vriendelijk, meedenkend!

Goede voorraad en mooie producten.

Beste levering van Nederland, de service maakt mij altijd blij!

Suzanne 05-05-2022

Producten vergelijken op de site, is erg fijn!
Bestelling was de volgende dag binnen, fijne aflevering en
en meenemen van oude product. Er zat alleen een beschadiging op het nieuwe product. Opgenomen met de helpdesk, snel antwoord en een fijne afhandeling.

Ayana 05-05-2022

Snelle verzending, super goede service en het meest aardige personeel! Sinds ik de eerste keer bij coolblue besteld heb haal ik nergens anders meer en ik raad het iedereen aan!

Demi 05-05-2022

Super Coolblue, had dringend nieuwe tandenborstels nodig. Besteld en de volgende OCHTEND al in huis. Fijn en snelle bezorging gedaan door een aardige jonge man!

Gbert 05-05-2022

Fijne site, snelle levering. Ze doen wat ze beloven.
S avonds besteld volgende dag in huis.

Rick 05-05-2022

Overzichtelijke webshop, goede prijs/kwaliteit en snelle levering. ik had een vraag over de inhoud en werd hiermee ook heel snel geholpen. Dikke Prima allemaal!

Thijs 05-05-2022

Levering ging echt uitstekend. Goede service. Dat zie je graag bij een goede (web)winkel als Coolblue!!

cor 05-05-2022

zeer betrouwbaar, als erop de site staat op voor voorraad dan is dat ook zo. levering altijd keurig op tijd

Maarten 05-05-2022

Prima prijzen en altijd snelle levering. In geval van problemen netjes geholpen.

TonK 05-05-2022

Snelheid en correctheid van levering en de goede ervaringen uit het verleden.

renee 05-05-2022

gebruiksvriendelijke site, goede reviews en snelle levering, dus helemaal goed

Arie Dekkers 04-05-2022

Alles naar wens, perfecte machine, na de test bij consumenten bond gekozen voor dit bedrijf.

Merle 04-05-2022

Echt snelle levering en heb altijd het gevoel dat het veilig is om hier te bestellen

Thijs 04-05-2022

Er is zoveel op de markt, dus goede adviezen over wat te kopen zijn super waardevol. Daarnaast was het product nergens anders goedkoper en was het de volgende dag gratis thuisbezorgd.

Liek 04-05-2022

Gebruiksvriendelijke site van cool bleu. Meer dan voldoende aanbod.

Fiets koerier kwam de afgesproken tijd na en was erg vriendelijk. Hij gaf tevens aan dat hij batterijen, andere kapotte elektrische apparaten mee kon nemen indien ik die had.

Linda 04-05-2022

Duidelijke informatie over de producten op de site , behulpzame tips over het aangeschafte product in de mail was een prettige verrassing. Op de zelf gekozen datum bezorgd per fiets binnen het aangegeven uur. Heel fijn bedrijf 😁

MARC 04-05-2022

altijd stipte tijd van leveren, prettige site, aardig behulpzaam personeel in de winkel, kortom top!

Dani 04-05-2022

ik vind dit een fijne webshop omdat alles makkelijk is en altijd hulp krijgt als je iets niet snapt dus alles is top