Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Lisa 14-04-2021

Altijd een goede en snelle service. Ook deze keer weer. Site is daarnaast duidelijk en overzichtelijk en geeft goed de verschillende opties aan. Zo kun je makkelijk een keuze maken.

Jack 14-04-2021

Precies gekregen wat ik nodig had, volgens de aangekondigde planning. Fijn zaken doen zo

Lynne Jones 14-04-2021

Mijn bestelling is snel geleverd, het was netjes ingepakt en alles was volledig.

Greven 14-04-2021

Alles gegaan zoals beschreven werd.
Prima service in een gezellig pakketje met altijd een verrassende “ spreuk”.
Ga vooral zo door.
Grt. Ikke

R.P.H. VD BERG 14-04-2021

Duidelijke website, goed artikelen te vergelijken en een keuze te maken. Het is makkelijk bestellen en er volgt een snelle levering. Goed georganiseerd. En fijn dat het serviceniveau constant en goed is. Al meerdere artikelen bij Coolblue aangeschaft en inderdaad met een glimlach de bestellingen in ontvangst genomen.

J.blokzijl 14-04-2021

Door de goeie en betrouwbare levering, alleen is het jammer dat het aanbod van oudere producten wat moeilijk kan bestellen

Marco 14-04-2021

Prima omschrijving van het product, makkelijk te vinden en zeer snelle levering

Erik E 14-04-2021

Na besloten te hebben om een nieuwe tv te nemen kwamen we uit bij een prachtige model van Coolblue Deze is de volgende dag op tijd geleverd en een korte installatie procedure kunnen we genieten van deze tv.

KevinO. 14-04-2021

Ik ben altijd wel tevreden met coolblue, als ik bij hun bestel weet ik zeker dat ze het snel verwerken, verzenden en het vaakde volgende dag nog in huis is. Ook nooit problemen gehad, top service.

Toon van Aert 14-04-2021

zondag middag besteld /maandagmiddag binnen mooie tv prachtig beeld en gemakkelijk te instaleren ook de tv ophang beugel goede kwaliteit veel verschillende onderdelen erbij pat op iedere tv .
Groot compliment

Jeroen 14-04-2021

Colblue heeft bijna altijd een snelle levering door goede voorraden, er is een groot assortiment en goede support en ondersteuning

Anna 14-04-2021

Prima prijs voor 2e kans Miele steelstofzuiger, die tot nu toe goed bevalt.
Het is een prijzige, maar in aanbieding èn tweede kans (nieuw, alleen verpakking gebruikt) maakte het aantrekkelijk.

Christiaan van der Hoeven 14-04-2021

Maken hun belofte waar. Bestellen en vervolgens leveren gebeurd volgens de verwachting. Je wordt netjes op de hoogte gebracht via mail en sms.

Gerard 14-04-2021

Zeer uitgebreide en duidelijke aanbevelingen en informatie op de website, precies vertellen (een tijdslot van een uur) wanneer je de levering kunt verwachten, en zelfs direct al info over wat te doen als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met het geleverde.

Bas Clasquin 14-04-2021

Wat ik er van vind.... euh... eerlijk? Ja...... ik ben fan van Coolblue..

De service is tot op heden altijd goed geweest en al met al duidelijk naar mijn mening.
Al jaren koop ik sneller hier ipv elders en promoot het.... ook als het iets duurder is.

Wordt altijd goed en netjes geholpen en de garantie is ook altijd goed.
En het fijne is dat er een paar winkels zijn waar je altijd binnen kunt stappen als het toch nodig is..
Duidelijke omschrijvingen, snelle leveringen en bij mijn laatste aan koop een bon ontvangen voor extra koffiepads.. Nou ik zeg win win... Onder het genot van een snel gezet bakkie koffie dit aan het schrijven.

Maar waarom een "fan"?
"Je koopt navigatie en pp de rand van je garantie krijg je problemen, en ze rennen letterlijk door het magazijn voor je....."

"Je koopt een telefoon met abonnement en zij kijken mee met je verbruik wat het beste bij je past want zo en zo is het voordeligste voor u......."

"Je koopt een printer en ze maken hem schoon en resetten hem waar je bij staat... Meneer wist u dat... "

Ik mag dan een IT-er zijn van beroep, en mijn verlanglijstje zit nog steeds vol, dus een beetje kennis er wel..
Maar ik voel me een gewaardeerde klant en niet zoals bij sommige winkels.. Het opdringen en dan hoor je... "Ow meneertje.. deze wasmachine heb ik thuis ook..." En kom je week later terug staan ze bij de stofzuigers.. en weet je wat ze dan zeggen? "Ow meneertje, deze heb ik thuis ook.." euhhhhh woon je in deze winkel of wat! #irritanteverkopers

Nee dat is hier niet, integendeel! Gewoon een duidelijk antwoord en ze geven netjes aan, denk hier of hier is aan, of zelfs soms zeggen.. .dat zou ik met jou wensen niet doen... Dat is eerlijk en oprechtheid!

Coolblue, dank voor de goede service!
Owja.. en die dozen, verpakkingen en slogans... Ge-Wel-dig, een echte #Baas....

RickSn 14-04-2021

Klantenservice op goed niveau. Leuke marketing rondom de verschillende producten. Er wordt een echte band met de klant opgebouwd. Duidelijke communicatie rondom de bezorging. Zelf vind ik dit de beste webwinkel van Nederland!

Arjen van Hijum 14-04-2021

Uiteraard snel bezorgd. Er kwam een nieuwe jongeman die werd ingewerkt. Het was duidelijk dat de heren lol hadden van hun werk en het naar hun zin hadden. Ze maakten een praatje met mijn kleine kinderen en ook met de buurman die toevallig langsliep.

Pierre 14-04-2021

Duidelijke site. Snelle levering en wanneer nodig een goede service verlening.
Betrouwbare shop!

Martys 14-04-2021

Snel kunnen uitkiezen gebaseerd op de goed voorbereidde top 1o en aanwezige heldere informatie

Sonja 14-04-2021

goede begeleiding in het maken van de keuze voor een beeldscherm.
snelle levering

dhr. h. hoekstra 14-04-2021

van een kennis kreeg ik jullie firma aanbevolen, daarom een koffiesenseo apparaat bij jullie besteld, ik vond het maar vreemd dat ik vooraf moest betalen, maar daarna was de bestelling snel rond, en goed verzorgd, op de mail kon ik alles goed volgen en was de bestelling op tijd bezorgd.

Carola 14-04-2021

Goede prijs en duidelijke website deed mij besluiten bij Coolblue te bestellen. Alles verliep zoals verwacht zonder vertraging. Dus helemaal tevreden.

Pascal 14-04-2021

Ik heb voor coolblue gekozen omdat deze de beste aanbieding had.
Zeker het snelst kon leveren (op zondag ).
De site was erg makkelijk te bedienen en ook de betaling liep soepel.

Kremers 14-04-2021

Altijd goede service.
Heel snel bezorgd. Top. Ook hele goede aanbiedingen en goedkoper als bv bij
Mediamarkt.

Grace 13-04-2021

De levering was erg snel, de volgende dag had ik mijn artikel al in huis! Mijn artikel kwam wel een beetje vies aan doordat er aan de binnenkant van de doos een soort stof zit die afgeeft aan het artikel, maar ik kon dit er zo afvegen.