Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

JLC51 13-04-2021

Het was een genoegen om te zien hoe Coolblue je verblijdt nadat je een bestelling hebt gedaan.
Wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. Kun je niet wachten dan zijn er ook ontspannende filmpjes.

Jerry 12-04-2021

Goeie service, snelle levering. Echt de fijnste online winkel! Voor een kleine bijdrage installeren ze waar dan ook in huis en nemen het oude apparaat mee.

Cris 12-04-2021

Ik ben altijd super tevreden over coolblue maar dit keer hebben ze een verkeerd artikel gestuurd met de juiste sticker van het product die ik had besteld. Netjes retour gestuurd met mijn verhaal wacht nu op de juiste artikel.

Mario 12-04-2021

Gewoon goed en vlot geleverd zoals verwacht mag worden.
Minder niet echt leuke mails zouden een 10 geven

Maria 12-04-2021

veel keus, goede prijzen, snelle levering en super service. coolblue is altijd mijn go-to shop als ik online iets moet hebben. aanrader

Fietje 12-04-2021

Komen afspraken na, helder en duidelijke communicatie.
Bezorging werd goed verzorgd en geïnformeerd, zelf eerder dan afgesproken tijd.

isa 12-04-2021

goed product voor goeie prijs maar had best iets kleins en kwam in een super grote doos waar mijn product 15x in had gekunnen... toch wel zonde

Sjoerd 12-04-2021

Misschien niet de goedkoopste maar zeker ook niet altijd de duurste. En wat zeker zo belangrijk is, dat is de communicatie en service.
Er wordt duidelijk gecommuniceerd wanneer een bestelling wordt bezorgd. Ze beschikken over een eigen bezorgdienst en als het kan dan geschiedt de levering per fiets door een vriendelijke bezorger. Een dikke plus wat mij betreft!
Al met al een compleet plaatje van goede kwaliteit.

Luuk 12-04-2021

Onjuiste informatie op de website en tot twee keer toe telefonisch ook onjuiste informatie

Trebla SiurP 12-04-2021

Gebruiksvriendelijke website, vele reviews per product, snelle levering. Ik ben zeer tevreden.

Henk 12-04-2021

zocht een goede printer en deze voldoet prima. 2e keus maar compleet en niet gebruikt. Puntje kritiek: garantietermijn van de leverancier loopt dan door, maar heb de leverancier gemaild met verzoek garantie vanaf aankoopdatum.

Demir 12-04-2021

Altijd leuk om bij Coolblue te bestellen. Makkelijk en snel geleverd en altijd in een mooie blauwe Coolblue doos. Uitstraling van het bedrijf is top. Retourbeleid ook in orde.

Eva 12-04-2021

Snel geregeld, fijne om producten te kunnen vergelijken met een paar klikken. Overzichtelijk. Bezorging op de fiets.

Clarice Williams 12-04-2021

Ik was erg blij met de gegeven service, maar ik was teleurgesteld dat de arbeiders geen maskers droegen of ontsmetten

S.smit 12-04-2021

Mijn pakketje staat al 2 dagen onhold en niemand weet waar het is. Eerst wordt beloofd dat ik dezelfde avond of volgende dag teruggebekd wordt. Ik hoor niets dus bel zelf, dan wordt gezegd dat het vast dezelde avond geleverd wordt: even afwachten. S avonds om 10 uur nog niets, weer bellen. Nu krijg ik te horen dat ik in 2 werkdagen teruggebeld word en daar hoort het weekend niet bij. Ik kan niets doen heb in totaal ruim anderhalf uur in de wacht gestaan om uberhaupt iemand aan de lijn te krijgen. Voor mij op dit moment geen coolblue meer!!!

Anaconda82 12-04-2021

Hier goed get geld allemaal.

Had zelf wat fout gedaan en werd gelijk geholpen en goed geïnformeerd.

Hier zouden veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen

Rsa 12-04-2021

Afspraken worden nagekomen, prima service en geen flauwekul en/of smoesjes, defecten en/of miskoop worden meteen naar tevredenheid opgelost

Mike 12-04-2021

Alrijd snel en correct geholpen. Ook bij klachten blijft men je op de hoogte houden.

chantal 12-04-2021

Ik baal best wel, ik had gekozen voor de optie bezorgen en installeren helaas is deze op een of andere manier niet meegegaan in de order. Ik heb deze zeker aangevinkt. Daarnaast staat mijn oude machine nog steeds in de voortuin deze kon niet mee en zou de volgende dag opgehaald worden. Dat is dus niet gebeurd.

Iris 12-04-2021

Fijne website maar het zit hem vooral in de service: vlde dag leveren, tijdig een mail met tijdslot van een uur, smsje, belletje vooraf met exacte tijd, op tijd, koelkast uitgepakt op verzoek, toelichting, tips, nog even zeggen dat er twee jaar garantie op zit...ja zo hoort het. Heel fijn.

Wieke 12-04-2021

Het is altijd een feestje bij Coolblue te bestellen. Productinformatie is compleet. Soms zelfs een video erbij. Veel reviews. De orderbevestiging is hilarisch, de customer journey is écht geniaal bedacht. Als het even kan, bestel ik bij Coolblue

Wilma 12-04-2021

Prettige site, makkelijk en betrouwbaar. Duidelijke omschrijving van producten en als je wilt goeie uitleg

Julia 12-04-2021

Heel duidelijk, daarbij ook echt snelle levering waar ik heel erg blij mee was!

Foto/ smartphone accessoires. 12-04-2021

Ruime sortering, goede reviews, prijs/ kwaliteit verhouding is prima.
Site is overzichtelijk en helder te lezen. Goede en duidelijke artikel omschrijvingen.
Vlotte levering met duidelijke track&trace.
Heel opmerkelijke en “duurzaam” is de CoolBlue FietstService. Door weer en wind en bij deklant met een grote glimlach.

Lisette 12-04-2021

Artikel vrijdagavond besteld, werd zaterdagochtend reeds geleverd. Ook erg tof de berichtjes die je vantevoren van Coolblue ontvangt. Uiteindelijk bezorgd door attente, aardige bezorger! Topservice.