Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Maaike 03-08-2022

Zaterdag een laptop + laptophoes besteld bij Coolblue. Levering zou zondag zijn werd gezegd, echter kreeg ik een mail waarin stond dat het zondag echt niet ging lukken (ik weet niet of dit ligt aan Coolblue of aan PostNL dus dat laat ik in het midden! Ik waardeer de mail van Coolblue wel in dit geval, PostNL liet namelijk niks van zich horen! Verder kon ik de humor wel waarderen van de 'wachtmuziek' en de vlaggetjes die je kan uitprinten! Ik beveel Coolblue graag aan: goede snelle service, betrouwbaar en houd je goed op de hoogte wanneer een pakket is vertraagd!

Marieke 03-08-2022

Coolblue heeft altijd top service en daarom bestel ik hier! Als er iets mis is, dan lost Coolblue het snel op zonder bureaucratie.

Evelyn 02-08-2022

Fijne site ,wilde een nieuwe IPad bestellen, kwam er ff niet uit, ( eigen foutje) klantenservice gebeld,alles werd direct in orde gemaakt en kon meteen door naar Coolblue in Eindhoven, iPad gekocht ,was trouwens een mooie aanbieding, volgende dag opgehaald en alles was al overgezet ,top service

Anoniem 02-08-2022

Goede service met levering op de fiets, lekker duurzaam.
Prima keuze en goed online advies.

Jelle 02-08-2022

Afgelopen zaterdag een telefoon besteld, zou zondag worden bezorgd via post.nl. Volgende dag bericht dat het pakket is vertraagd. Volgens post.nl wordt het pakket nog steeds zondag bezorgd. Dinsdag, wederom mail dat het pakket is vertraagd, komt nu volgende week zondag!
App naar Coolblue, geen antwoord.
Jammer, dit zijn we niet gewend van Coolblue.

Marijke 02-08-2022

Gemakkelijk online te bestellen. De levering was een dag later dan afgesproken, werd netjes en met excuus verteld. Bestelling was Goed verpakt

Marc 02-08-2022

Veel keus en makkelijk bestellen.
Uitstekende bezorging.
Bezorger was zeer beleefd en hulpvaardig. Compliment !

Ploeg, P. 02-08-2022

Ik heb net een slechte beoordeling voor coolblue gegeven omdat de levering volgens Coolblue ern week later zou zijn dan gepland. Maar ik heb zojuist bericht gekregen dst mijn bestelling nog vandaag wordt geleverd. Fijn en het leek me goed dat ook te melden. Cijfer gestegen van 3 naar 7

Dy 02-08-2022

Overzichtelijk, snel en betrouwbaar. Ondanks 1 dag vertraging ben ik goed op de hoogte gehouden

Ploeg, P. 02-08-2022

Coolblue heeft mijn bestelling nog niet geleverd! Bij het bestellen zou de volgende dag (afgelopen zondag) worden geleverd en ik kreeg de melding dat de bestelling is verstuurd. een dag later een melding dat de levering is vertraagd tot a.s. zondag. Een week later dus. Als ik dat had geweten was ik gaan bestellen bij een andere shop dan Coolblue. Erg ontevreden dus.
Officiele reactie van Coolblue 05-08-2022

Beste meneer/mevrouw Ploeg,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als je nog wachtende bent op jouw bestelling. We zoeken dit graag tot op de bodem voor je uit. Onze klantenservice zit voor je klaar.

Fiona 02-08-2022

Laptop was goed alleen de oplader was niet goed meer dus heb nieuwe moeten bestellen das wel echt balen
Officiele reactie van Coolblue 05-08-2022

Beste Fiona,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als het product niet in orde blijkt te zijn. We lossen dit graag voor je op. Onze klantenservice zit voor je klaar.

Bert 02-08-2022

Bestelling opgehaald in de shop in Eindhoven. Bij binnenkomst meteen uiterst vriendelijk ontvangen en overgegeven naar een even vriendelijke medewerker. Uitleg gegeven en weer heel vriendelijk een fijn weekend gewenst gekregen. Dat noem ik nog eens klantvriendelijkheid ten top. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

RaySeyda 02-08-2022

Bestellen veel bij Coolblue en heb ook een energie contract.

Prijzen zijn altijd scherp en het bezorgen is altijd snel
After service hebben we ook niks over te klagen, het loopt allemaal op rolletjes.

Energie van Coolblue is precies het zelfde, elke maand een net overzicht en prijzen waren scherp vergeleken met andere aanbieders, en nog een leuke bonus van 50euro shop tegoed.

john 02-08-2022

goede ervaring afgelopen perioden met dyson produkten bij de wepshop coolblue

henry 02-08-2022

keurig geholpen, toen we weg gingen wisten we wat we wilden hebben
helaas online moeten bestellen want niet meer op voorraad in de winkel

oskam 02-08-2022

omdat het nog niet binnen is,en het de andere dag bezorgt zou worden.en het sturen van sorry vertraagt kan 1 a2 keer maar daarna niets meer gehoord.het is voor iemand met een beperking en die wordt nu erg ongeduldig.
Officiele reactie van Coolblue 02-08-2022

Beste Oskam,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als je nog steeds bij de voordeur wacht op je bestelling. Hier balen wij ook van.

Onze klantenservice zit voor je klaar en zoekt dit graag tot op de bodem voor je uit.

Sorry!

Coolblue

Bregman 02-08-2022

Alle keren een goede en snelle levering ,bij retour wordt alles netjes afgehandeld

kim 02-08-2022

goede service, heldere communicatie en fijne toegespitste informatie.
De vergelijkhulp is erg praktisch

Naomi 02-08-2022

Goede prijzen, echte merken.
Via bol.com krijg je vaak rommel van Ali express.

Esmee 02-08-2022

Snel en goede levering! Altijd een goede service en ik kreeg zelfs een mail met uitleg over hoe ik de oordopjes het beste kan gebruiken! Heel fijn

A.storteboom 02-08-2022

Brengen het niet naar boven zonder te betalen
Wel gevraagd aan klanten dienst nee dat is gratis.
Officiele reactie van Coolblue 02-08-2022

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk ontzettend vervelend als het net even anders loopt dan verwacht. in het bestelproces geven wij de mogelijkheden aan en sommige extra diensten zijn helaas niet gratis.

Thomas 02-08-2022

Altijd als ik bij Coolblue bestel is het een feestje! Het is nog nooit misgegaan en bij vragen kan ik altijd terecht bij de klantenservice via whatsapp.

Ellis 02-08-2022

Coolblue heeft een breed assortiment met ruime keuze.
De website geeft goede informatie.
Persoonlijk vind ik de "vergelijk' optie erg fijn om een keuze te maken wanneer ik twijfel over een product/artikel.
Tevens ben ik altijd blij met de bezorgtijd, bij al mijn bestellingen (ook grote zoals een wasmachine/droger) was de bezorgtijd ook echt "vandaag besteld, morgen in huis".

Loek 02-08-2022

“Tweede Kans” HP Reverb G2 headset besteld, was goed verpakt geen gebruikssporen. Alles doet het en alles zat erbij. Volgende dag in huis.

Leo 01-08-2022

Coolblue heeft me goed geholpen met de keuze voor een voor ons gebruik geschikte printer en na de bestelling was de order goed te volgen, de printer snel thuis en in een mum van tijd geïnstalleerd.