Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4048 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Toestel 01-11-2022

Duidelijke site. Snelle levering met regelmatige updates over tijdstip. Behulpzame bezorger.

Bart H 01-11-2022

Aangezien mijn oude telefoon compleet total loss was, was ik blij dat ik bij CoolBlue een nieuwe telefoon via internet kon reserveren zonder dat ik online met mijn telefoon hoefde te betalen.
De telefoon lag de volgende ochtend klaar in de winkel. Daar netjes te woord gestaan zonder poespas. De medewerker nam de tijd om de simkaart en SD-kaart te wisselen en ik stond buiten met een nieuwe telefoon.

Alles duidelijk, snel en afgestemd op de wensen van de klant. Top!

Remko 01-11-2022

Duidelijke product beschrijving.
Super goed service. Op zondag per fiets bezorgd. Helemaal top.

Eugène 01-11-2022

Duidelijke productomsvhrijbing, prijs, vergelijkingsmogelijkheden, duidelijk mbt levering

Henny 01-11-2022

Service medewerkers is zeer goed .
De manier van online bestellen en afhalen in de winkel verloopt altijd vlekkeloos .

Gerbert van Zalk 01-11-2022

De webshop was erg behulpzaam en duidelijk. Ik kon verschillende telefoons met elkaar vergelijken. De bestelling was meteen de volgende dag binnen en alles klopte. Ik ben blij met mijn nieuwe telefoon.

Thijs 01-11-2022

Goede winkel, mooi assortiment en uitstekende levering. Met name de plussen en minnen van de producten vind ik behulpzaam

Danny 01-11-2022

Overzichtelijke site met hele goede deals en voortreffelijk snelle levering. Zelfs op Zondag.

Ralph 01-11-2022

een goede shop met een uitgebreide assortiment een snelle levering en je ontvangt wat je verwacht en dat is voor mij doorslaggevend.
goede aftersale

Snelle levering 01-11-2022

Ik heb een pan besteld via coolblue. Eerder ook andere producten (elektronica). De manier van handelen bevalt mij zeer omdat het in het bestelproces vlot verloopt.

Jan k 01-11-2022

18 uur na bestelling stond er een nieuwe stofzuiger.
Perfect snel geleverd.

Fam M Linden 01-11-2022

Super fijn om zo thuis te kunnen shoppen makkelijk en overzichtelijk binnen 24 uur stond de wasmachine op zijn plek gebracht door twee zeer vriendelijke mannen die ook nog een duidelijke uitleg gaven hoe de machine in gebruik te nemen ik ben zeer tevreden .!!

John Angenent 31-10-2022

Duidelijke uitleg over mijn aankoop goede vergelijkingen en stipt op tijd geleverd.
Ben uitermate tevreden over het geleverde Samsung tablet met toebehoren deze is groter en beter als als mijn vorige tablet.
Ook de responstijd is veel sneller en met de grotere batterij en de 45 watt lader doe je ook veel langer met 1 lading .
Ben zeer in mijn nopjes met dit nieuwe tablet!!

DC 31-10-2022

Ja, wat moet ik zeggen?
Gewoon een top zaak.
Medewerkers hebben verstand van zaken, weten wat ze doen, adviseren en verkopen.
Altijd gezellig, klantvriendelijk, snel en altijd goed te woord.
Spullen die ik nodig had, altijd op voorraad en vaak ook goedkoper dan bij andere (web)winkels.
Vele male beter dan de dubbele rode concurrent.
Ik bestel hier graag.

Jan 31-10-2022

Supersnelle levering, keurig en veilig verpakte camera’s. Dankjewel Coolblue . Op jullie site voldoende info over het product te vinden ook, super!
Alles werkt naar behoren, graag tot een volgende x weer

Bart 31-10-2022

De ene dag besteld en inderdaad zoals beloofd de volgende dag in huis. Overzichtelijke website. Veel keus en concurrerende prijzen. Reageren zeer snel op vragen.

Anneke 31-10-2022

Goede (product( informatie, handige keuzehulp, snelle levering en goed verpakt

Goeie shop 31-10-2022

Goeie service
Snelle levering de uitleg er bij was prima en vond de rest op internet
Dus een tevreden klant

Tom 31-10-2022

Mooie overzichtelijke zaak, logische indeling. Visueel zijn de producten vergelijkbaar. Ik kwam in de winkel omdat ik een papierversnipperaar/shredder had gekocht , die het na 5 minuten begaf....kan gebeuren! De Coolblue medewerker bood direct aan of het geld terug of een vervangend apparaat, ik koos voor de tweede optie, binnen een dag thuisbezorgd. Klasse service, ik glimlach nu ook!

JK 31-10-2022

Je krijgt ruim optijd een mail met het tijdvak dat je bestelling geleverd word.
Dit tijdvak is ook niet groot (1 uur) zoals bij sommige leveranciers wat soms betekend een halve dag thuis wachten, om vervolgens alsnog later of die dag niet meer te komen.

De bezorgers waren erg vriendelijk en behulpzaam en bellen netjes, zoals afgesproken dat ze bijna bij je zijn.

Zeker een aanrader!!

Willy Spronk 31-10-2022

Ik zocht een SSD externe harde schijf en kwam bij Coolblue uit vanwege de ruime keuze, scherpe prijs, artikel op voorraad en snel, de volgende dag, geleverd.

Angelo 31-10-2022

Zeer duidelijke omschrijvingen. Goede uitleg over hoe het product toegepast moet worden. Snelle levering en een keurige verpakking.

Danny Hekman 31-10-2022

Goede winkel. Donderdagavond besteld en tegen 20 euro betaling zaterdagochtend bezorgd. Had een 2de kans als nieuw, maar zaten helaas wel een aantal krassen op. Terwijl ik 20 euro bijbetaald had om geen krassen te zien. Dat was wel een beetje jammer, maar service verder prima!

Sietse 31-10-2022

De site werkt makkelijk, er zijn veel eerlijke reviews en een groot aanbod. Het bezorgen is vaak heel snel en het tijdvak van bezorgen is mooi klein!

John 31-10-2022

Goede en uitgebreide productinformatie, mogelijkheid om producten te vergelijken. Ook veel achtergrondinformatie beschikbaar die je kan helpen bij het maken van de juiste keuze. Over het algemeen goede prijs. Misschien niet altijd de goedkoopste, maar wel goede service. En dat is ook wat waard! Heldere berichtgeving rondom bestellingen, met leuke video's.