Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4058 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Martin 23-09-2022

Prima, makkelijk te gebruiken website met een giga aanbod en over het algemeen goede prijs en kwaliteit verhouding. Snelle afhandeling en informatie omtrent je aankopen en verzending.

Hans majolee 23-09-2022

Fijne aanbieding van 120 euro goedkoper. Milieu vriendelijk ingepakt en bezorgd met de fiets. Binnen gestelde levertijd.

Erik 23-09-2022

Super snelle en stipte service. Alles klopte en binnen een paar minuten kon ik genieten van mijn nieuwe scherm. Ga zo door! CoolBlue is VoelGoe!

Dyon 23-09-2022

Je besteld in een paar minuten en klaar het pakket is morgen al binnen heel handig als je even snel wat nodig hebt

Dylan 23-09-2022

Heb nu al een paar keer.. coolbleu besteld goeie bezorging goeie producten vindt het heel goed dat je de producten naast me kaar kan vergelijken en zien wat voor je zelf de beste keuzen is ik vindt t heel goed.

Jimmy Keetman 23-09-2022

Ik ben erg tevreden over mijn aankoop en de service. Ik kan het zeker aanraden

Roel 23-09-2022

Snelle levering. Goede communicatie die niet alleen informatief is maar ook nog prettig leesbaar. Marktconforme prijzen.

Ralf.zanden 23-09-2022

In mijn geval was er een hele mooie aanbieding voor een sofzuiger. De gegevens en specificatie van het apparaat was duidelijk en overzichtelijk. Ook werden er alternatieven aangedragen mocht je toch iets anders zoeken. Voor mij was de keuze snel gemaakt. Pluspunt was ook dat de betreffende stofzuiger de volgende dag in huis was. Al met al was de snelle levering, de aanbieding en de informatieverschaffing doorslaggevend voor de eindcijfer van een 8.

Bob 23-09-2022

Altijd klantbenadering die erop gericht is te helpen en om oplossingen te vinden.
Ik ben al jaren klant en omdat de houding van Coolblue zo positief zal ik dat ook blijven. Ook als de prijs ergens anders misschien iets lager lijkt (maar de service blijft dan vaak achter)

Jann 23-09-2022

Een duidelijke website, uitgebreide zoek en filterfuncties, veel product informatie, fijne webshop.

Marko 23-09-2022

Een iPhone in een klein doosje van Apple wordt los in grote doos van Coolblue gedaan, zonder opvulling. Tijdens verzending en transport schuift de iPhone ten waarde van meer dan 500 euro door de Coolblue doos. Met alle risico's van dien.
Was het teveel gevraagd om er opvulmateriaal (van bv papier) in te doen? Of het vast te plakken in de grote doos? Is dit de manier zoals Coolblue omgaat met de aankopen van hun klanten?
Officiele reactie van Coolblue 23-09-2022

Beste Marko,

Dank je wel voor je review en feedback. Wij maken dit absoluut bespreekbaar.

Excuus oor dit ongemak.

Coolblue

Robert-Jan 23-09-2022

Duidelijke website, heldere productomschrijving, snelle levering, goede verpakking en heldere communicatie. Geeft gewoon veel vertrouwen als een bedrijf het zo aanpakt als Coolblue het doet.

Enige dat beter kan is de combideals die je krijgt te zien bij een product. Zo moet bij een laptop gewoon altijd makkelijk en snel een bijpassende tas te kiezen zijn.

Marwine Dierx 23-09-2022

Goede prijs. Goede mobiel.
Snelle levering.
Post nl super vriendelijk.
Gewoon super.

Tis Peeters 22-09-2022

Het Nespresso-apparaat werd beloofd op vrijdag, maar het werd dinsdag daarop. Maar goed, ik heb anders altijd prima ervaringen met de besteltijd van Coolblue, dus ik zeur voor deze ene misser niet. Beter een paar dagen later beloven en dan ook nakomen, nu had ik het oude apparaat al te vroeg afgekoppeld.
Nog een verbeterpunt: de bezorger van Post.Nl weigert tegen de afspraken in het oude apparaat mee te nemen. Ook toen ik zei dat Coolblue dat in de mail had beloofd. Misschien iets voor overleg met Post.Nl als ze bezorgers van derden inschakelen. Vriendelijke groet, Tis Peeters

Chris 22-09-2022

Ik vindt cool blue 1 van mijn favoriete winkels. De professionaliteit en deskundigheid is aanwezig telefonisch & in de winkel. De website is duidelijk en makkelijk om op te shoppen. Er veel aanbod voor iedere klant. Indien het product niet naar behoren is kan je telefonisch een afhaal afspraak laten plannen of het product zelf retourneren.
Een fijne winkel om te shoppen.

Thomas van de Wetering 22-09-2022

Service met een glimlach. Snel en deskundig geïnstalleerd door vriendelijke medewerkers van CoolBlue. Zoals het hoort, maar tegenwoordig maar weinig meer ziet.

Hassou 22-09-2022

Wij zijn zeer tevreden met de levering van onze nieuwe wasmachine.
Snelle service. Personeel is bekwaam, vriendelijk en zeer behulpzaam!

siwart steensma 22-09-2022

Geweldig bedrijf voor al je benodigdheden. Prijzen zijn iets hoger maar meer dan bereid te betalen voor de geleverde service.

A.J.L.V 22-09-2022

Ten eerste de prijs de exacte levering zoals afgesproken en precies op tijd perfect

Tessa 22-09-2022

Zelfs in het weekend besteld is de volgende dag in huis! Dus niets werkdag, maar iedere dag van de week de volgende dag in huis. Echt top!

FJ.van Beek 22-09-2022

goed en overzichtelijk en gemakkelijk te bestellen
vandaag besteld gisteren in huis lekker vlot

Vivian 22-09-2022

Altijd heel tevreden over Coolblue. Ze leveren snel en goed en leveren een goeie service. De site is duidelijk, met goeie selecties om ergens naar te zoeken en het kunnen maken van vergelijkingen tussen artikelen.

Tessa 22-09-2022

Hele fijne winkel.
Had eerst het verkeerde gekocht en was geen probleem om het terug te sturen.
Heel betrouwbaar, goede kwaliteit en snelle verzending

Ron 22-09-2022

Op de website iets gekocht en zou direct op te halen zijn in de winkel. Aangekomen in de winkel… nee sorry, de bestelling is niet doorgekomen maar bovendien hebben we het artikel niet op voorraad. Onverrichte zaken maar weer naar huis en elders gekocht. Jammer Coolblue!
Officiele reactie van Coolblue 23-09-2022

Beste Ron,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het net met jouw bestelling even anders verloopt dan afgesproken.

Sorry voor dit ongemak.

Coolblue

Sander 22-09-2022

Altijd snel geleverd, prima prijzen. Ook als er iets mis is wordt dat altijd netjes opgelost. Prima winkel!