Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4014 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dave 28-02-2022

ik was altijd erg tevreden over coolblue en bestelde hier regelmatig zowel privé als zakelijk. Enkele weken geleden een dure tablet in pre order besteld. Geld overgemaakt maar de tablet wordt niet op de afgesproken datum geleverd. Onduidelijk wanneer ik deze wel kan verwachten... Ook nog een andere order geplaatst, spullen keurig op tijd geleverd maar geen factuur ontvangen via de mail. Ook op de website kan er geen factuur worden gedownload. pagina geeft foutmelding. Na een uur in de wacht hangen en contact met klantenservice uiteindelijk een factuur via de mail ontvangen. Ik weet niet of ik vaste klant blijf bij coolblue, mijn glimlach is inmiddels wel een beetje verdwenen...

Beste Dave,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het met jouw pre-order net even anders liep. Hier zijn wij ook niet blij mee, maar wel afhankelijk van de levering voordat we jouw kunnen leveren. Sorry!

De factuur is altijd digitaal terug te vinden in jouw account.

Coolblue

Inge 28-02-2022

Coolblue geeft altijd duidelijke informatie en ik vind het een hele fijne webshop met een uitgebreid assortiment en snelle levering.

Peter Jansen 28-02-2022

Snelle levering alles zoals afgesproken, prima prijs lager als bij de collega's 👍

Cynthia de Jager 28-02-2022

De site is zeer makkelijk te gebruiken, het zakelijk tegoed kan erg makkelijk worden ingezet, zionder allerlei tussenstappen en/of codes. Wachtmanagemen en klantvriendelijkheid is briljant :-)
Verder vind ik het mooi om te zien dat de producten per fiets worden bezorgd ien in een kleine verpakking.

Visionheaven 28-02-2022

Coolblue is op zich een prima winkel, alleen de bezorgdienst "Budbee" komt de leveringsafspraken niet na. Aangezien ik het product nodig had op de datum waarop deze geleverd zou worden, had ik het beter zelf kunnen ophalen bij Coolblue i.p.v. het te laten bezorgen!

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht. Wij balen hier ook van en maken dit natuurlijk bespreekbaar met onze vervoerder.

Ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Richard 27-02-2022

Overzichtelijk en goed aanbod. Een snelle levering en het product is zoals ik had verwacht.

ajs 27-02-2022

Netjes afgeleverd en verpakking weer meegenomen. Ook de oude vriezer werd meegenomen.

L. 27-02-2022

Goede afhandeling en verwerking van mijn bestelling. Buitengewoon overzichtelijk en uiteindelijk vlot bezorgd.

Janet IJntema 27-02-2022

Duidelijke uitleg op de site. Ruime keuze. Snelle levering. Scherpe prijzen.
Ik kan geen minpunten bedenken.

Stefan 27-02-2022

Donderdag besteld, zou vrijdag geleverd worden, werd gebeld dat hij zaterdag geleverd zou worden, maar nog niet ontvangen.

Beste Stefan,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan afgesproken. Wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook. Daarvoor ons excuus.

Coolblue

Marc 27-02-2022

Top shop, snelle levering en ook evetuele retouren snel en correct afgehandeld.

W Li 27-02-2022

De Coolblue winkel in Eindhoven is zeker een aanrader. De personeel helpt je graag en denkt met je mee. Hun vriendelijkheid geeft mij een warm gevoel en een aangename shopping ervaring.

Cees 27-02-2022

Snelle levering voor realistische prijzen. Erg goede communicatie omtrent de levering.

Annemarie 27-02-2022

Op zoek naar een nieuwe wasdroger. Bij Coolblue kun je makkelijk selecteren op wat jij belangrijk vindt. Wij gingen uiteindelijk voor een tweedekans. Enkel wat beschadigingen op de buitenkant maar verder helemaal nagekeken en gewoon goed (inclusief garantie). Wij bestelden hem net voor de nacht en de volgende ochtend werden we netjes een kwartier voor levering gebeld dat de bezorger er bijna was.

Twee uiterst vriendelijke bezorgers brachten hem binnen en namen de oude droger weer mee. Installeren is een fluitje van een cent dus .. deden we zelf wel.

Overigens: van die “beschadigingen” zag je nauwelijks wat en de droger doet het fantastisch.

N. P. 27-02-2022

Een webshop met goede acties en concurrerende prijzen. Goede service in het verleden gehad toen ik een defect product had, direct zonder kosten omgeruild en tegoedbon voor het ongemak gekregen. Bij mijn laatste aanschaf klopte de afleverdatum helaas niet, ook al konden we deze zelf kiezen. Nu 2 dagen later afgeleverd als aangegeven, anders een 10.

Marie 27-02-2022

Ik vind Coolblue altijd goed service geven, ze zijn snel en betrouwbaar. ze hebben niet altijd de laagste prijs, maar wat ze doen is goed en met heel veel service.

Myrthe 27-02-2022

Snelle en betrouwbare levering. Goede ervaringen met de service van Coolblue maken dat ik terug kom!

Chris van Valburg 27-02-2022

Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Snel en eerlijk advies.
Vriendelijk personeel in de winkel.
Persoonlijke benadering van de fietskoerier.

Patrick 27-02-2022

De site, snelheid van leveren en de klantvriendelijke benadering met een humoristische inslag van Coolblue maken het tot een prettige koopervaring. Zijn zeker niet de goedkoopste maar dat heb ik er wel voor over.

Gudeb 27-02-2022

Levering op tijd en correct.
Communicatie door klantenservice over de te verwachten voorraad kan beter.

Suzanne 26-02-2022

Na wat vooronderzoek voor een nieuwe tv zijn we in de winkel gaan kijken voor de beeldkwaliteit. Goed geregeld hoor! Vriendelijke ontvangst bij de deur en met een volgnummertje doorgestuurd naar de juiste afdeling in de winkel. Daar werden we te woord gestaan door een opgewekte medewerker, die rustig de tijd nam om onze vragen te beantwoorden en ons een luisterdemonstratie van verschillende soundbars gaf. Zeer tevreden over dit bezoek aan Coolblue Alexandrium.

Jos 26-02-2022

In de winkel prima en deskundig geholpen. Ik kwam om een product dat ik online had gekocht af te halen. Vond het wel vreemd dat ik bijna 30 minutenin de winkel moest wachten terwij l het niet heel druk was. Maar toen ik geholpen werd, ging het prima. Samen het juiste accesoire bij mijn aankoop uitgezocht en toegevoegd. Voor de medewerker een 10 voor het wachten een 7.

Maarten 26-02-2022

Webshop zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Daarnaast een super snelle en keurige levering!

Willeke 26-02-2022

Beste prijs, beste!!! service, daarom koop ik altijd bij Coolblue en inderdaad een glimlach door de leuke mails en vriendelijke mensen wanneer je in de winkel moet zijn

Jaap 26-02-2022

Op het internet, op zoek naar een externe harde schijf, kom je ook de website van Coolblue tegen met een duidelijke indeling structuur en een helder overzicht van alle externe harde schijven. Via filters kan je heel gemakkelijk de voor jou gewenste systeemeisen selecteren en daardoor de juiste schijf selecteren. Voor mij was dat de WD Elements Desktop 6TB.