Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Tedhenkie 07-04-2021

Goede duidelijk en overzichtelijk shop.
Ik kies altijd voor Coolblue omdat deze vaak meteen de volgende dag bezorgt ook met feestdagen.
Dat is bij andere webshops vaak niet het geval ook al zeggen ze dat ze de volgende dag leveren

Van der Molen 07-04-2021

De order van 30 maart 2021 nummer 52688504 is nog steeds niet uitgevoerd: zelfs 6 dagen na de dag van oorspronkelijke levering is het pakketje van Coolblue niet aangekomen. Ook geen bericht waarom e.e.a. is vertraagd. Begrijp dat er i.v.m. de paasdagen extra drukte was. Waarom geen berichtje wanneer het pakket dan wel wordt geleverd?

Jack 07-04-2021

Goede prijs en een zeer snelle levering zeker kom ik terug bij coolblue als ik weer wat nodig heb

D. Tielen 07-04-2021

Perfecte mail afhandeling en bezorging. Complimenten voör coolblue welke zelfs op we paasdag de moeite hebben genomen om ons pakket te bezorgen, hartelijk dank daarvoor

Damian O 07-04-2021

Zondag besteld (eerste paasdag) en ze kwamen gewoon maandag (2de paasdag) het brengen
Klasse 👍
Keurig op het fietsje

Theo Kalkhoven 07-04-2021

Zeer overzichtelijke site met goede en juiste informatie en zeer goede en nauwkeurige bezorging

Loeloe 07-04-2021

Goeie beschrijving product! Komen hun leveringsdatum na en was goed verpakt!

ellen 07-04-2021

Duidelijke productomschrijving en snelle levering. Product voldoet aan de omschrijving!

Vincent 07-04-2021

Leveren netjes optijd. Zelfs bij bestelling op zaterdag en dan leveren op maandag 2e paasdag.

Marc 07-04-2021

Snelle en milieuvriendelijke levering op de bakfiets! Verder een erg leuk product

06-04-2021 07-04-2021

Het was wederom top, goede levering, snel en netjes.
volgende aankoop ook bij Coolblue.

Patrick 07-04-2021

Doen wat er beloofd word!
Artikelen op zondag besteld en zoals gepland netjes de volgende dag in huis!

Super blij mee en super snelle service!

Dikke aanrader dus!!

Elly 07-04-2021

Genoeg keuze tussen de verschillende merken
Super snelle levering
Tips bij gekocht apparaat via mail
Duidelijkheid qua levering dmv mail, sms en telefoontje

Krista 07-04-2021

Helder bestelbeleid. Levering op 2e paasdag. Fijn om een tijdvak van 1 uur te krijgen waarin de bestelling wordt geleverd. Wel een half uur later maar is wellicht incidenteel. Of de bezorger had tegenwind op de fiets.

Cornelus 07-04-2021

Snel, correct uitgevoerd met steeds relevante informatie over de voortgang.

Sam 07-04-2021

Na bestelling was het pakketje de volgende ochtend al bezorgd in goede kwaliteit. Niets op aan te merken eigenlijk.

Marleen 07-04-2021

Goede service, snelle en vriendelijke reactie op een vraag.
Duidelijke website en laagdrempelig. Leuke manier van benaderen.

Wai Ho 07-04-2021

Heel klantgericht en snel. Had onlangs mijn Ring cameras ingelverd ter reparatie. Kreeg 3 dagen later nieuwe cameras bezorgd. Top! Ik koop mijn electronica altijd bij Coolblue

Onedayfly 07-04-2021

Ik vindt het een goede winkel. Maar ze moeten me alleen nog even een ps5 verkopen.

Bates 07-04-2021

De dag er voor om kwartvoor 9 besteld. De volgende dag om kwart over 12 in huis. Super snelle levering!

Lotte Peeters 07-04-2021

De levering ging perfect. Aardige bezorgers die tips gaven over de gekochte koelkast en zelfs mijn wasmachine even naar boven hebben gesjouwt. Top service! Ook fijn dat je nog 30 dagen bedenk tijd hebt. Maar ik ben zoo blij met mijn mooie grote koelkast dat die niet meer terug gaat😊

Anton 07-04-2021

Snelle levering, fijne service, vriendelijke bezorgers die alles top intalleren!

Mike 07-04-2021

snel , gratis bezorging. Goede producten, marktconforme prijzen. Niet duur en niet goedkoop.

Bogdana Matei 07-04-2021

I think the delivery was fine, the people on the phone and delivering were very polite and helpful.

Marielle 07-04-2021

Makkelijk te vinden, goede prijs, snel geleverd, op de fiets geleverd, blij mee!