Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Oguz Meteer 01-04-2021

Alhoewel Coolblue vaak iets duurder is dan de concurrentie, is hun klantenservice uitstekend. Hieronder versta ik niet alleen dat ze iets heel makkelijk inruilen in het geval je niet tevreden bent met het product, maar ook hoe je op de hoogte wordt gehouden van bestelling tot aan levering, hoe je te woord wordt gestaan als je belt of email, etc.

Het feit dat Coolblue haar best doet om mij als klant te respecteren is voor mij reden genoeg om klant te blijven bij ze en hoop dat ze in de toekomst ook zo zullen blijven.

Yvonne 01-04-2021

Goede ervaring met Coolblue. Snelle levering en goed product en nog eens tegen zeer scherpe prijs!

Rebecca 01-04-2021

Super webwinkel die me eigenlijk nog nooit teleurgesteld heeft. Producten worden snel en netjes verzonden en geleverd, en komen overeen met de beschrijving op de website.

Patricia 01-04-2021

Simpel en duidelijk , vind ik de website . De functie om producten te vergelijken is bijvoorbeeld zeer handig

Coen 01-04-2021

Altijd dik te vrede over Coolblue. Snelle levering en goede service. Goed bereikbaar. Misschien niet altijd de aller goedkoopste maar wel het beste.

Hubert 01-04-2021

overzichtelijk aanbod, goed te vinden. daarna goede informatie over gekochte artikelen en levering.

Sabine 01-04-2021

Supersnelle levering
Over het apparaat kan ik weinig zeggen.
Deze doe ik morgen pas cadeau.

Maurice 01-04-2021

Binnen 24 uur besteld en meteen thuis bezorgd en dan ook nog 15 min voor de bezorging worden gebeld dat het pakketje er aan komt

Carla 01-04-2021

Duidelijke site, prima service, doen wat ze beloven!
Goede producten.
Levering op tijd!

Iwan 01-04-2021

Ik bestelde vorige week vrijdag en ik mocht aangeven op welke dag ik het pakje zou willen laten bezorgen. Ik koos voor de maandag (niets irritanter dan in het weekend thuis te moeten blijven voor een pakketje) Volgens track&trace zou die ook netjes op tijd bezorgd worden. Maar helaas, niets. En ik track&trace is mijn hele pakje sindsdien niet meer te vinden. Coolblue en PostNL geven aan dat die vanzelf een keer opduikt. Ik moet tot en met vrijdag geduld hebben. Prima, maar als ik dan bestookt wordt met verzoeken om mijn mening te geven, dan is dit het resultaat. Een matige 6 dus, in de hoop dat het nog goed komt.

Rijsdijk H 01-04-2021

Fijne online bestelling snel geleverd is het niet goed dan makkelijk retour die netjes word afgehandeld dus gewoon alles is goed

Thomas 01-04-2021

De dag van te voren besteld met dat ik op weg was naar mijn nieuwe appartement. De volgende dag netjes en snel alles geleverd en uitgepakt. Top!

Ben 01-04-2021

Ik heb alles wat ik wilde hebben. Mijn mooie nieuwe gekregen op het moment dat ik zelf had uitgekozen. Keurig een berichtje van te voren en zelfs en belletje van de toppers! Helemaal blij!

Fabienne 01-04-2021

Top service! Snel levering, vriendelijk personeel en goed contact. Heel netjes dat je een bericht krijgt als je pakket onderweg is en een kwartier van te voren als ze er bijna staan. Zo kan je er goed rekening mee houden. Alleen een ding vond ik niet zo netjes. Er word heel duidelijk vermeld wij komen met de fiets op internet, via de sms en op het pakketje stond het ook nog, maar de koerier was met de auto. Ik vind het niet erg als je met de auto komt, maar pronk dan ook niet met reclame dat je op de fiets komt. Een beetje een gek gezicht dan.

Tiziana 01-04-2021

IK HEB ONLINE GEKOCHT, UITSTEKENDE SERVICE, IK GEKOCHT TEGEN MIDDERNACHT EN DE DAG NA 12.00 uur MIJN PRODUCT AANGEKOMEN

Damian 01-04-2021

optijd alles binnen gekregen goede prijs en fijn dat er werd gebeld toen ze er bijna waren.

Laura 01-04-2021

Reageerde zoals beloofd, top communicatie! Product was er de volgende dag al. 0 problemen :)

Paul 31-03-2021

Perfecte levering, snel en accuraat, goede info en snelle bezorging. kan niet beter!

Ik 31-03-2021

Handig opzoeken wat je nodig hebt. Erg snelle levering.
Veel keuze, waardoor je kunt vergelijken

gerard 31-03-2021

duidelijke website met concurrerende prijs, snelle bezorging, met de bakfiets, wat wil je nog meer.

Frederik Timmer 31-03-2021

Goede klantreis. Van soepel online bestellen zonder ook maar 1 vervelende IT interruptie en vervolgens een zeer efficiente ophaal ervaring. Niets op aan te merken en beter dan veel vergelijkbare bedrijven.

E. 31-03-2021

Goed werkend apparaat met goede verbinding, het werd snel geleverd, en het was erg makkelijk te installeren

Hans 31-03-2021

Een macbook air besteld. Eerste keer ging er iets mis met de betaling.
Gebeld met de klantenservice en alles werd vriendelijk opgelost.
Opnieuw een bestelling gedaan en het werd zelfs een dag eerder dan aangegeven bezorgd.
Uitstekende service met goede prijzen. Heb de macbook nog te kort om er een goede review over te geven, maar dat moet wel goedkomen. Beveel coolblue dan ook zeker aan!

Irene 31-03-2021

De site is heel gebruiksvriendelijk en de deal is geweldig. De verzending en ontvangst gaat smetteloos.
Kortom een aanrader.

Hendriksen 31-03-2021

Mijn nieuwe iPhone heb ik besteld bij Coolblue. Coolblue had een mooie aanbieding waardoor mijn telefoon om heel stuk goedkoper was dan bij de Apple Store. Sowieso bestel ik graag bij Coolblue, omdat over het algemeen het aanbod goed past bij mijn behoefte. De levering van de grote en kleine producten is altijd top voor elkaar. En bij vragen is de klantenservice altijd goed bereikbaar en zeer vriendelijk. Ook in de lijfelijke winkels is alles zeer klantgericht. Onze ervaring met Coolblue is door de jaren in onveranderd positief. Coolblue is dan ook de (web)winkel die ik adviseer en vrienden en familie.