Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Colberswj 13-08-2021

Altijd keurig op de afgesproken tijd,de produktn spreken voor zichvoor kwaliteit moet je bij coolblue zijn

Luuk 13-08-2021

Zooo fijn! Je besteld iets en de dag erna in de ochtend gaat de bel al van je voordeur.
Er komt netjes iemand op de fiets je bestelde product afleveren.

Bart 13-08-2021

Ik was altijd tevreden over Coolblue totdat ik wat wilde retourneren dan zijn ze niet thuis, sta je zomaar een half uur in de wacht en krijg je van die onzin reacties op een klacht ( wat vervelend, ik zie geen order nummer) normaal weten ze alles van je . Nee ik raad ze sterk af

Anita 13-08-2021

Echt een aanrader om te bestellen.
Je wordt goed op de hoogte gebracht van levering.
Prima levertijd!

Bertil 13-08-2021

Super om via Coolblue spullen te bestellen.
Ook klantenservice super, vriendelijk en behulpzaam zoals het hoort te zijn.

RvG 13-08-2021

Onze wasdroger heeft het begeven op Dinsdag om 20.35u. Even googlen bracht ons, samen met de fantastisch leuke reclame van Coolbleu die toevallig op TV was, naar de site van Coolblue. Wensen ingevuld, even wat vergelijken en op de knop bestellen gedrukt. Tijd bestelling 21.53u. Nette mail ontvangen met bevestiging en tijd van aankomst van de wasdroger. Een kwartiertje voor aankomst ging de telefoon en op Woensdag om 12.40u stond de droger binnen.. Topprestatie.

Monica 13-08-2021

Goede service en via de mail ook prima communicatie .
Goed verpakt en snelle levering

Ericmon62 13-08-2021

Goede overzichtelijke website, prettig vergelijken en kiezen, eenvoudig en overzichtelijk bestelproces. Niet de goedkoopste, maar de goede en snelle service maakt het prijsverschil dubbel en dwars waard.

Mw. I van Belleghem 13-08-2021

Een mooie winkel. Heel prettig personeel, doen veel moeite om jou te helpen.

Lawant 13-08-2021

Simpel en efficiënt. Coolblue doet wat ik wil op een goede manier. Ik heb niets te klagen.

Vinceny 13-08-2021

Site is duidelijk. Geen verborgen dingen ontdekt. Bezorging volgens aangegeven tijdsspanne

Bram kogelman 13-08-2021

Ik ben erg tevreden over coolblue, ik bestel tegenwoordig alles bij coolblue omdat de app erg fijn werkt en erg gebruiks vriendelijk is!
Als ik wat bestel dan heb ik het ook daadwerkelijk de volgende dag in huis en de klantenservice medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam!

Wat ik ook heel leuk en een goed eerlijk idee vind, is dat coolblue iedereen een eerlijke kans wil geven om een playstation 5 te kunnen kopen, en daarom al meerdere keren een loting heeft georganiseerd! Waarvan ik ook uitgeloot ben, echt super leuk!

Groeten xxxx

Bart 13-08-2021

Overzichtelijke site, snelle levering en allermooiste: Het werd op de fiets bezorgd! Waardeer ik erg!

Andre Kleinjan 13-08-2021

Prettig online 'winkelen', zowel in de browser als de mobile App. Snelle service, mooie grappen vewerkt in alles (website, verpakking, de vrachtwagens).

Carolina De Arriba Racca 13-08-2021

Ik had een goed ervaring met de website en de hele kopen proces. Coolblue geven me precies wat ze hebben aangeboden, en levering was snel.
Ik vond de vergelijken functie simple en handig.

Samantha 13-08-2021

Duidelijke webshop met veel productinformatie (zoals omschrijvingen, kenmerken, productvideo's en reviews) en een snelle levertijd.

Rob Koning 13-08-2021

Makkelijke overzichtelijke website en een enorme keuze aan apparaten, de levering werdt zoals afgesproken op de volgende dag geleverd.

Mai 13-08-2021

Duidelijke informatieve website, die de keuze gemakkelijker maakt, goede producten, snelle bezorging. Coolblue komt zijn beloftes na.

Bauke 12-08-2021

Ruim en betaalbaar assortiment. Veel keus en goede voorwaarden. Snel in verzenden en zeer tevreden over retourvoorwaarden.

Petervv 12-08-2021

Duidelijk te vinden op de website, en naast de correctheid ook de bekende glimlach van de bezorger

Wilbert 12-08-2021

Ik belde vóór het bestellen om te vragen naar de beschikbaarheid van een product. Vervolgens werd ik netjes geholpen. Direct daarna bestelde ik, en de volgende ochtend kwam een vrolijke bezorger met een bakfiets mijn bestelling brengen. Erg fijne service en overzichtelijke site.

Jurgen035 12-08-2021

Coolblue heeft altijd goede producten en levert de producten precies volgens tijd af. Ze zijn erg bezig met duurzaamheid (bezorgen met fiets) en dat vind ik persoonlijk elke keer een plus punt

Loes 12-08-2021

Een week geleden een pan besteld. Kon niet afgeleverd worden omdat er niemand thuis was. Nieuwe bezorgafspraak gemaakt maar nog steeds niks. Klantenservice niet bereikbaar. Nu maar opnieuw besteld en hopen dat het morgen aankomt. Normaal is Coolblue top, maar dit valt me heel erg tegen.

Peter 12-08-2021

Super vriendelijk personeel, en je bent een klant geen nummer.
Alleen jammer dat je de producten niet kan zien in de winkel, ik ben van een oude generatie dat wat je wilt kopen en je eerst zien en voelen.. maar ja het is goed gekomen en ben super blij met mijn nieuwe ijskadt👍

Sidebottom 12-08-2021

Coolblue vind ik een fijne webshop! Op de site kijk je makkelijk weg, snelle betalingsmogelijkheid en staat de volgende dag al op de stoep. Wat wil je nog meer!