Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Josee 25-07-2021

Snelle levering precies op tijd en duidelijke omschrijving artikel. Prima geregeld

Kirsten 25-07-2021

Fijn dat coolblue zijn 'beste keuze ' aangeeft. Dit help met kiezen van goed product. Altijd snelle en vriendelijke levering en goede service als je vragen hebt of iets niet goed blijkt.

Stefan 25-07-2021

Top! Snelle service goede info op de site en een scherpe prijs vergeleken met de concurrenten.
Niets meer te wensen.

Gemma 25-07-2021

Tot nu toe nog geen enkele slechte ervaring met Coolblue. Staff is echt heel vriendelijk, van de telefonisten tot aan de bezorgers. Erg hulpvaardig en veel flexibiliteit voor het omruilen van zelfs heel grote artikelen.

J. van den Berg 25-07-2021

Uitstekende producten, correcte en betrouwbare afhandeling. Goede instructie hoe het gekochte product in te bouwen!

Henk Bakker 25-07-2021

Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen gehad, zowel met de producten als met Coolblue.

Rinus 25-07-2021

makkelijk, als je weet wat je wilt, klantvriendelijk en betrokken zeer goede en nette bezorging

AB05 25-07-2021

Duidelijke website, goede aanbieding en bezorging perfect binnen de opgegeven tijd

Ed 25-07-2021

Heb JBL go 3 gekozen, erg tevreden met product. makkelijk te bedienen, fijn formaat en mooi geluid. Op de site kun je de specs goed vergelijken en er wordt goed geadviseerd. Snel geleverd ook.

Frank de Waard 25-07-2021

Echt een topspeakertje.
Super geluid en nu in combinatie met me andere Sonos geluidsdragers, echt super.
Fijn ook dat ie van Bluetooth vanzelf overgaat naar WiFi.
Echt een aanrader, 👍

nico 25-07-2021

prima, duidelijk en vaak nog de laagste prijs ook, snelle levering en mocht er een keer iets retour moeten dan gaat dit ook soepel en een snelle afhandeling van of een vervangend artikel of geld retour.
kort om top

Oma Dési 25-07-2021

Duidelijke informatie, snelle levering. Goede afspraken, ook als het product eventueel retour zou moeten.

Connie 25-07-2021

Oog en oor voor de wensen van de klant en geen moeilijk gedoe bij inruilen. Vriendelijk personeel.

Ingrid 25-07-2021

Ik koop tegenwoordig al mijn electra en electronica producten bij Coolblue. Ze hebben een grote voorraad, een heldere wrbsite met goede filteropties, en perfecte track and trace, en de dames/heren die de productebn komen leveren zijn altijd supervriendelijk en leggen alles netjes uit. De producten zijn ook altijd netjes in het aangekondigde timeslot geleverd. Perfect!

Idee 25-07-2021

De site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De voortgangs-e-mails zijn duidelijk en prettig. De service van de eigen bezorgservice is perfect door de sms-jes tussendoor van bezorgmoment en het persoonlijk gebeld worden 15 minuten voor levering. Dat het grote pakket (koelkast) bij de auto reeds was uitgepakt vond ik prettig. Het bezorgpersoneel is ( ook bij eerdere leveringen) bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

KBS 25-07-2021

simpel, duidelijk en best prijzen. Website is goed opgebouwde en je kunt snel je keus maken. Levering tijd is geweldig. Great job ! ga zo door

Marnix 25-07-2021

Een eerlijke webshop met kwalitatief hoge producten. Coolblue verkoopt (vrijwel) geen duurkoop, zodat je als consument lang van je product kan genieten. Daarbij kun je producten ook nog eens verzekeren tegen schade, erg handig als je zelf niet zo handig bent! En als grootste pluspunt: een dijk van een klantenservice met een flinke scheut humor. Al met al een bedrijf waar ik graag mijn producten afneem!

Pieter 25-07-2021

Snelle levering van het bestelde artikel. Het was prettig dat de doos waarin het artikel geleverd was niet te groot was.

Kylian 25-07-2021

Een ssd besteld en de dag daarna word die direct geleverd, niks mis met het product en functioneert gewoon goed.
Het enige wat ik er over te zeggen heb is dat postnl een ssd van 180 euro gewoon in de brievenbus doen terwijl er iemand thuis is.

Frits 24-07-2021

Prima bezorging van wasmachine, naar boven gebracht en aangesloten! Leuke en aardige bezorgers. Overall erg tevreden

Maartje 24-07-2021

Ze stuurden me de verkeerde stofzuiger en wij hebben alle moeite moeten doen om dit te fixen. Eerst wilden ze dat wij de verkeerde stofzuiger terug stuurden en daarna pas de goede naar ons. Uiteindelijk moesten we naar een winkel rijden ( 1 uur!) om hem zelf om te ruilen. Waardeloos!

fransvandervalk 24-07-2021

Snelle levering. Geen gezeur als er aan artikel wat mankeert. Je kunt het gemakkelijk retour zenden.
Bijna 2 jaar geleden magimix koffiezet apparaat gekocht. Diverse keren moeten terugsturen en telkens weer snel terug na reparatie.
De laatste keer viel er schijnbaar niets meer te repareren en heb van coolblue aankoop bedrag teruggekregen ( kan bedrag besteden bij Coolblue)
Coolblue is misschien niet een van de goedkoopste , maar wel een van de besten.

Mark 24-07-2021

Snelle levering, goed prijs en super service. Ik bestel altijd bij Coolblue en nog nooit teleurgesteld.

JDB 24-07-2021

Goed, snelle levering en goede details product. De site hielp met het maken van de keuze.

P.Konings 24-07-2021

De shop op zich is prima, maar ze moeten uitkijken naar een andere bezorger. De bezorger
Duwde een briefje in de bus dat we niet thuis waren, terwijl dat pertinent wel waar was.
Is ons bij KPN al meer gebeurd.