Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Pension zonnenberg 26-12-2022

Goede prijs en service. Volgende dag geleverd ook al was dit de dag voor kerst!

Jon 26-12-2022

Langzamer hand kijk ik eerst bij coolbleu het is een top webwinkel heb aardig wat mensen doorverwezen naar coolbleu vanwege hun goede service en adviezen. Hoor veel mensen praten over mediamarkt. die kunnen d'r echt niet tegen tippen . Mensen die niet bekend zijn met coolbleu zou ik zeggen ga es kijken.

Antoinette 26-12-2022

Zoeken ging makkelijk, bestellen verliep vlot en ook keurig op tijd geleverd!

EBW 26-12-2022

Snelle en correcte levering en ook conform de belofte. Goed verpakt en werkt prima.

nesli 26-12-2022

Ik kom er regelmatig niet altijd wat gekocht maar de informatie is wel altijd goed wat ik krijg

Jurjen 26-12-2022

Onderscheid zich ten opzichte van concurrenten door excellente communicatie, service en nazorg.

Dennie 26-12-2022

Makkelijk kiezen, makkelijk bestellen en snel geleverd ondanks de hele drukke dagen.

TM 26-12-2022

De winkel is een mooie winkel.
hier werkt vriendelijk personeel wie goede service verleend en zich niet opdringt.
kennis kwa zaken, problemen worden goed opgelost. bon via de mail is perfect want wie bewaard zijn bonnetjes nu nog goed.
enige kritische punt is dat fysieke winkel natuurlijk niet zoveel producten fysiek heeft liggen. maar dat is perfect op te lossen met het reserveer en ophaal systeem.

BlueDog101 26-12-2022

Goede en snelle bezorgservice van Coolblue.
Telefoon heel en netjes aangekomen.

Edwin Bressers 26-12-2022

Coolblue heeft een groot assortiment, maar belangrijker dan dat is het hun klantgerichtheid en hoge standaarden als het om service gaat. Coolblue geeft je het gevoel dat je er toe doet voor hen. Ze zijn duidelijk in hun communicatie en wekken verwachtingen die ze altijd waarmaken.

Frank 26-12-2022

Ik bestel altijd bij Cool Blue vanwege de eenvoud waar het mee gaat en de service achteraf is ook supergoed ook al is de garantie verlopen ze denken altijd mee.

Mirjam 26-12-2022

Vrijdag besteld en zaterdag in huis, en dat vlak voor de kerstdagen. Petje af voor de medewerkers van CoolBlue en de bezorgers. Super blij met de nieuwe laptop. Vele male sneller als mijn oude. Weg met de irritaties rondom het trage opstarten en nu kan ik gelijk Cool en relaxed mijn ding doen op de laptop in plaats van Blue te moeten zijn.

Bedankt CoolBlue! Fijne feestdagen🎄🎆

Milan 26-12-2022

Coolblue is gewoon altijd goed of ik nou in Dusseldorf wat koop of online in Nederland, de ervaring is hetzelfde en dat is altijd goed. Het Coolblue gevoel bestaat gewoon echt.

Marcel B. 26-12-2022

Helemaal blij met de refurbished iPad voor onze dochter. In hele nette staat snel ontvangen.

Paul 26-12-2022

De site is prima, echter heb ik een headset ontvangen waarbij de moeite niet is genomen om em schoon te maken. Als je een headset tweedehands verkoopt zorg dat dat hij op zijn minst schoon is. Alles plakte. Beschamend. Die 50 euro korting is het niet waard geweest.
Officiele reactie van Coolblue 27-12-2022

Beste Paul,

Dit is inderdaad niet netjes! Goed dat je dit bespreekbaar maakt via een review.

Wij gaan hier intern verder achter aan. Het is namelijk wel de bedoeling dat alle tweedekans artikelen goed schoongemaakt en verpakt worden. Sorry voor het ongemak. Als je jouw headset wil ruilen, helpen we je hier graag mee verder.

Coolblue

A.J.R. 26-12-2022

Snelle levering, zelfs op de zaterdag voor kerst, zodat we lekker ruimte hadden met de nieuwe koelkast. Ideaal als je met heel de familie wilt gourmetten.

Marlies 26-12-2022

Overzichtelijke website, fijne vergelijkingstool, snelle levering. Extra fijn is het installatie instructie filmpje.

Bert 26-12-2022

Product prima en overzichtelijk aangeboden opende site. Voldoet helemaal aan de specificaties. Snelle en correcte levering.

Ton 26-12-2022

Duidelijkere overzichtelijke shop.
Mijn artikel was alleen bij coolbleu te bestellen.
Kon het reserveren en ophalen, super fijn!

Erwin 26-12-2022

Tegenwoordig bestel ik altijd bij Coolblue ipv bij de concurrent. Omdat ze veelal producten voor dezelfde of goedkopere prijs laten zien op hun webshop. Daarbij ben je altijd verzekerd van een goede service, zowel in de winkel als wanneer ze producten thuis afleveren!

BrullTheo 26-12-2022

Coolblue.nl laat het grote assortiment zien. Goede beschrijvingen en ook voordeelprijzen.
De levering was snel, zeker met de drukte voor kerst Wij dachten al dat wij te laat waren met bestellen, maar coolblue bleef rustig doorwerken om alles te verzenden zodat de klant toch geholpen is. petje af!

Anoniem 26-12-2022

Voor zover ik met Coolblue te maken heb gehad, ben ik uiterst tevreden!
Klantenservice vind ik werkelijk super, vriendelijk en betrokken.
Bij Coolblue krijg ik het gevoel dat ik er toe doe en zeker niet alleen omdat ik iets aanschaf, dat is uiterst prettig! Verder geeft Coolblue het gevoel dat zij goed op de hoogte zijn van het product.

Mahmut 26-12-2022

snelle levering, kwaliteitsproduct, een winkel die klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan

Dick 26-12-2022

Coolblue doet alles perfect. Eenvoudig besteld. Razendsnel geleverd. Hele goede communicatie via SMS over het exacte moment van leveren. Vriendelijke bezorger. Simpel retourneren. Complimenten.

Alexandra Bultman 26-12-2022

Fijne webshop! Al vaker besteld en altijd mega tevreden. Snelle levering, goede klantenservice en goede prijzen vergeleken met concurrenten.