Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Rob Hehemann 20-05-2021

Prima product voor een prima prijs , snelle levering in een mooie /leuke verpakking, goede after sales zoals tips en tricks via de mail .

Manon 20-05-2021

Deze week een dyson stofzuiger besteld.
Binnen 2uur na het plaatsen van de order zat de stofzuiger op de post en wist ik in welk tijdvak mijn bestelling de volgende dag bij mij thuis zou arriveren.
De dag erna kreeg ik via de mail een specifieker tijdvak, van één uur en precies in het midden van dat tijdvak ging de deurbel.
Thats how I like it! Cool blue maakt écht zijn beloftes waar!

John 20-05-2021

Levering was perfect. Netjes een berichtje over de levertje e 15 minuten voor levering nog een telefoontje van de chauffeur ( nette jongens trouwens)

Bert 20-05-2021

Gisteren mijn 8TB hdd ironwolf binnengekregen die zoals gewoonlijk de volgende dag bezorgd werd. . De verpakking van de hdd kan echt wel beter vergeleken bij veel concurenten. Eerder enkele hdd`s gekocht van WD maar kom daar op terug vanwege uitval binnen enkele jaren, iets wat ik uit ervaring met de seagate ironwolf dus niet heb. Daarom nu weer een Seagate Ironwolf gekocht waar ik er al 4 van heb draaien over een periode van 4 jaar zonder problemen. Voor mij geen wd red meer maar ironwolf in de toekomst. De tijd zal uitwijzen of dat ook voor deze 8 TB ironwolf geldt. Verder ook dik tevreden over de klantvriendelijkheid bij Coolblue.

Jack v h 20-05-2021

Ze doen wat ze beloven en bovendien de coolblue medewerker was buitengewoon klantgericht. Dat waardeer ik zeer.

Rogier 20-05-2021

Komen altijd de leveringsvoorwaarden na en biedt een hele goede service aan de klanten.

LN 20-05-2021

Snelle levering, staat bekend om goede service. Overzichtelijke betaal en bestelmethode.

RexBo 20-05-2021

Ik kijk tegenwoordig eerst altijd bij Coolblue wanneer ik electronica, witgoed of computerspullen nodig heb. Vaak zijn ze een van de goedkoopste en ik weet uit ervaring dat ik bij problemen snel en prettig geholpen word. Ik kies dan ook meestal voor Coolblue, zelfs als ze iets duurder zijn. De website is overzichtelijk en bevat meestal genoeg filteropties om snel uit te komen bij waar je naar op zoek was. Alleen komt het soms voor dat ik niet (gemakkelijk) kan zoeken op bepaalde productkenmerken terwijl ik dat wel zou willen (b.v. bij een externe ssd zoeken op opslaggrootte en usb-versie). Ook is er een verschil tussen het aanbod op de website en in de app, wat vreemd is omdat de layout verder aardig overeenkomt. En ik vind de manier waarop je, wanneer je met korting bepaalde accessoires bij artikelen in een bundel kunt kopen, nog kunt kiezen uit verschillende opties onduidelijk. Maar meestal levert het geen problemen op. Mijn meest recente aanschaf, een externe Samsung ssd, was bij Coolblue het goedkoopst en werd de volgende middag al geleverd. Zoals verwacht was het weer prima.

Simone 20-05-2021

Mijn vader koopt al jaren zijn spullen bij coolblue en ik heb zijn enthousiasme eigenlijk een beetje overgenomen;) Coolblue is voor mij snelle levering, goede filmpjes voor uitleg, duidelijk overzicht voor prijzen en zelfs een creative doe-het-zelf contest met de doos, waar ik vaak aan de slag mee ga!

Nienke 20-05-2021

Via google zocht ik een artikel, doordat Coolblue bijna bovenaan de lijst staat is het goed te vinden. De prijs en kwaliteit is goed omschreven en ook de reviews helpen enorm bij het uitkiezen van het product. Eenmaal besteld, krijg je direct een email bevestiging en wordt je op de hoogte gehouden van de levering. Levering is gratis boven een klein bedrag en dat is super. Snelle levering en vervolg van je pakket.

D van Verseveld 20-05-2021

Duidelijke webshop goede uitleg en ook goede ervaringen in het verleden. Rijs kwaliteiten en de verwachtingen kloppen gewoon.

Henk 20-05-2021

Goede service, snelle verzending, klantvriendelijk en ook echt een goede site met goede filters en veel reviews

Elitebook 20-05-2021

Duidelijke website. Snelle levering. Prima service na ontvangst met beschadiging door transport.

Hans B 20-05-2021

Duidelijke beschrijving van product
Zoals beloofd op tijd geleverd.heb gelijk mijn afkort zaag erop gemonteerd en deze kan er snel weer af en de kreator tafel kan opgeborgen worden

Daniel 20-05-2021

Goeie snelle service, niks op aan te merken. Meditatie instructies op de doos voor bij het openmaken zijn misschien overbodig, voor sommigen wel leuk I guess

zilfinaz altin 20-05-2021

vriendelijk personeel, informatie gegevens mbt retourtermijn en snelle levering

Frans 20-05-2021

Groot voordeel van Coolblue is de correcte, supersnelle levering! Alles klopt gewoon!

Hoop 20-05-2021

Levering was vlot en netjes, de site werkt prettig, en vorige ervaringen waren goed, daarom nog zo'n hoge waardering.
Het betrof een sta-zit bureau wat het na montage niet deed, er kwam een foutcode op het scherm.
Vanuit het servicecentrum was er geen enkele motivatie om te kijken wat het probleem was. (Als dozenschuiver kan ik me voorstellen dat dit niet altijd simpel is).
De geboden oplossing was alles demonteren, terug inpakken en terugsturen, het nieuwe bureau zou opgestuurd worden als het defecte bureau in het magazijn ontvangen was.
Zelf even naar de fabrikant gebeld en het probleem was binnen een minuut opgelost.

Hendrik 20-05-2021

Snelle levering. Goede kwaliteit. Vriendelijke bezorger. Telefoon als de bezorger er aan komt Doen wat ze beloven. Duidelijke website.

M Nijboer 20-05-2021

De site is erg overzichtelijk. Je heb veel filters waardoor je snel kunt bestellen en het was de volgende dag al in huis.

Ans de Vrieze 20-05-2021

De site was overzichtelijk en de productinformatie uitgebreid en duidelijk. Daardoor kreeg ik een goed beeld van het product. Bestellen ging eenvoudig en de levering was precies volgens afspraak.

Sofie 19-05-2021

Hele fijne en overzichtelijke site waar alle producten goed staan omschreven. Snelle en nette levering en goede klantgerichtheid!

Shopperanoniem70 19-05-2021

Altijd een goed toelichting van de producten. Goede prijsstelling en snelle levering plus klantvriendelijkheid van de medewerkers. Hiermee kun je bijna niet meer laag scoren. Ik ben verkocht. Even zonder gein...dit is toch zoals een winkel zou moeten zijn.

Abby 19-05-2021

Prima service en duidelijke communicatie.
Levering was ook erg snel en elke keer per mail aangegeven wanneer het pakket zou komen.

Otto R. 19-05-2021

Coolblue lost eventuele problemen altijd direct op. Als iets niet werkt, zonder problemen een nieuw apparaat bijvoorbeeld.