Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4017 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerdine 23-01-2022

Zo makkelijk en snel heb ik nog nooit een apparaat aangeschaft. Op bijna alle criteria die je kunt bedenken, is er een filter aangebracht. Waardoor je snel en toch overwogen een keuze kunt maken. De mogelijkheid voor aanschaffen van een tweedekansproduct was voor ons doorslaggevend. En dat het dan ook nog binnen 12 uur na bestelling geleverd werd is bij een wasmachine natuurlijk fantastisch!

IK 23-01-2022

Prima! Je vindt snel waar je naar op zoek bent. Prima prijs en kortingsacties.
Goede specificaties en reviews. Heb een afgewogen keuze kunnen maken. Keurige bezorging, ook in de avond, je kun je pakket tracken en vragen of ze bijvoorbeeld willen aankloppen, als de kinderen al liggen te slapen.

koon 23-01-2022

zo als gewoonlijk snel bezorgd in orginele doos, krijgt mail van te voor wanneer aankomen,geen bezonderheden.

Robert 23-01-2022

Ik heb een oculus quest 2 besteld en deze kwam perfect op tijd aan. Geen verdere opmerking toe te voegen. Ik ben zeer blij met de service van coolblue

Ursula 23-01-2022

Ik ben altijd zeer tevreden over Coolblue. Altijd goede service en ook de teksten die ze bijv in hun mail zetten maken me altijd aa het lachen.
We hadden een Ipad gekocht en deze zou de volgende dag geleverd worden. Helaas had hij wat vertraging en kwam hij een dag later aan (alsnog erg snel). D excuus mail die wij kregen omdat de ipad een dag later kwam, was zo goed opgezet dat ik het ze niet eens meer kwalijk kon nemen!
Het product is een dag later ook echt goed aangekomen en werkt prima.
Zeer tevreden dus!

John Schneiderberg 23-01-2022

Fijne shop met altijd goede service. Niet iedereen kon het product leveren.

Tamara 23-01-2022

Ik kies altijd voor Coolblue omdat de service gewoonweg top is. Ze zijn niet alleen super snel, de bezorgers en medewerkers zijn ook erg vriendelijk en behulpzaam. Wij kopen al onze apparaten hier en mocht er ooit iets mee zijn dan weet ik dat er bij Coolblue altijd een passende oplossing is. "Alles voor een glimlach" is iets wat wij 100% zo ervaren :)

NH 23-01-2022

Bestellen was simpel en ze houden je goed op de hoogte wanneer de bezorger komt

Joske 23-01-2022

Heel tevreden met keuzen uit de vele aanbiedingen, maar bij de bestelling ook een keurige levering,

Kenny 22-01-2022

CoolBlue heeft nog altijd de beste service, klantvriendelijkheid, hulp en garantie. Het feit dat je een product kan testen en binnen 30 dagen terug kan sturen + je geld terug krijgt zegt al genoeg! Blijft voor mij de #1 shop.

H 22-01-2022

Ik wilde een nieuwe Iphone kopen, en deze op mijn verjaardag klaar laten leggen. Toen ik hem wilde kopen, was die niet meer beschikbaar, maar ik kreeg diezelfde avond netjes een mail dat die weer beschikbaar was. Ik heb gekozen om hem te laten klaar leggen in Arnhem, op mijn verjaardag.
Zodra die klaar ligt, krijg je een mail. Bij het ophalen wordt gevraagd of je ergens hulp bij nodig hebt, en wat service dingen uitgelegd. Ik werd zelfs gefeliciteerd, pluspunt! ;)

LeovdO 22-01-2022

Mijn bestelling via de website ging vlot, eind van de middag besteld, volgende ochtend 10 uur in huis.

J.m 22-01-2022

Goeie informatie en uitleg wat wel en niet bij elkaar kanen zoeken alles uit voor je toppie

Han 22-01-2022

Het is een heel mooie, gemakkelijke webshop met allerlei aanbiedingen etc. Vlotte levering, goede service. Echt een aanrader.

Saskia 22-01-2022

Weer helemaal top. Ook erg fijn dat er op de site altijd goed koopadvies te vinden is over (in dit geval) het kopen van een monitor en docking station. Zo kun je snel keuzes maken zonder eerst urenlang je in de materie te moeten verdiepen.

Cool ! 22-01-2022

Informatie t.b.v. keuze geordend en to the point, eenvoudig kiezen en altijd gehele verdere afhandeling conform verwachting en belofte.

Will 22-01-2022

Kan gemakkelijk naar verschillende producten/modellen filteren. Fijn dat je op een oog opslag kan zien wat eventuele voor en na delen zijn die andere kopers hebben ervaren.

Fem 22-01-2022

In korte tijd 2 bestellingen gedaan en beide snel en volgens afspraak geleverd. Goed verpakt om schade te voorkomen.

Janneke 22-01-2022

Een overzichtelijke site . Goede service en snelle levering. Contact met een medewerker gehad die was duidelijk en correct

Gaby Biemans 21-01-2022

Zo snel je aankoop in huis. Duidelijk wanneer je het de volgende dag kunt verwachten, een marge van een uur en dan zelfs nog een kwartier van te voren een sms. Super service. Ik bestel voortaan via jullie. Heeeeel blij

Marjon 21-01-2022

Zeer nette levering zonder extra kosten, ondanks dat ik ergens woon waar je zeker 250 meter moet lopen omdat je de auto niet dichterbij kwijt kunt. Die afstand hebben ze dus gezeuld met een grote koelkast. Toppers!

Ingrid 21-01-2022

Daar waar ik bij iPhone , eMac, vodaphone 10 dagen moest wachten op mijn iPhone 13 pro ( ik heb de telefoon nodig voor mij werk) wist Coolblue binnen tien uur mij de wenselijke telefoon te leveren. Super cool!!!

Grtz
Ingrid

Bart Jan J 21-01-2022

goed info op de site, vergelijkt automatisch al de verschillende modellen die je bekijkt. Prijzen scherp.

Nawid 21-01-2022

Coolblue is echt een aanrader voor alles. Van elektronica naar games en echt van alles en nog wat. Ik had laatst een glorious model o wireless van CoolBlue gekocht want het was overal uitverkocht, maar gelukkig was CoolBlue een held en ze hadden hem nog! Ik heb de muis meteen aangeschaft en niet eens 2 dagen later had ik hem al binnen! De bezorger was heel klantvriendelijk en aardig. Ervaring kon niet beter dan dit! 10/10 Coolblue is een aanrader, nu meteen alles hier bestellen / kopen!

Marion Commandeur 21-01-2022

Goede service en fijn dat je steeds ern mail krijgt met de laatste srand van zaken.