Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Kailey Jansen 19-10-2021

Super levering, tijdig bericht over tijdvak en vervolgens nog bericht een kwartier van tevoren. Tevens aardige bezorger (apple watch screenprotector).

Daarnaast producten die elders uitverkocht/niet leverbaar zijn hier wel kunnen bestellen om de volgende dag op te halen (apple watch series 7).

Joyce 19-10-2021

Prima webwinkel! Goede informatie over de producten, prima communicatie over de bestelling en de bezorging. Heel fijn dat er ook op zondag bezorgd wordt. Zeer vriendelijke bezorgers!

Lennard 19-10-2021

Alles voor een Glimlach…
Laat mij niet lachen.
Coolblue levert een doos zonder inhoud.
Verschuilt zich achter PostNL en heeft 5 dagen nodig voor onderzoek.
Een maand en heel veel mails later is de voortgang 0,0.
Nog steeds alleen een lege doos. Die staat kennelijk symbool voor de lege huls die Customer Service heet bij Coolblue.

Thijs 19-10-2021

Ik ken geen andere webwinkel met zo'n consistent goede en snelle service. Nog nooit een probleem gehad met een product wat niet goed opgelost is.

Marco Saris 19-10-2021

Heldere webshop, goede communicatie over de levering. Leveren op tijd en het product voldoet

Mandy 18-10-2021

Super snelle verzending en ik vind het tof dat coolblue tweedekansjes heeft, daarom heb ik de weegschaal bij hun gekocht

Rob 18-10-2021

Na het defect gaan van onze vriezer (in het weekend) direct via Coolblue een nieuwe besteld. Binnen 24 uur afgeleverd. Super service. Keurig op tijd via mail aangegeven wanneer ze komen, 10 min van tevoren nog een telefoontje van de bezorgers. Erg vriendelijk met prima service!!

Voets 18-10-2021

Goed kunnen vergelijken tussen diverse merken en types. Door raadplegen ervaringen de juiste keuze kunnen maken. Daarnaast juiste en tijdige levering

boeckc 18-10-2021

Ruime keuze aan laptops. overzichtelijke vergelijking van specificaties tussen modellen. Ben goed geadviseerd over verschillen/opties.

Stefany 18-10-2021

Van bestellen tot levering ging alles volgens planning. Pakket was netjes verpakt, binnen de aangegeven tijden geleverd. Duidelijke en prettige communicatie.

Anneke 18-10-2021

De Princess diner 4 all was al bijna een jaar lang niet meer te leveren. Dus heb me uiteindelijk maar ingeschreven voor een mail bij het voorradig zijn van dit product.
Toen ik vorige week een mail ontving, dat het product er weer was, heb ik er meteen 2 besteld.
De volgende dag al ontvangen: TOP!

Paul 18-10-2021

Uiterst tevreden met coolblue, vanwege dat ik een PlayStation 5 mocht bestellen die op het moment schaars zijn. Tevens was de levering probleemloos en de doos zag er ook leuk uit

sharon 18-10-2021

De prijs op Coolblue was heel scherp. Vervolgens na het plaatsen van de order continue goede updates ontvangen en super snelle levering.

Boudewijn 18-10-2021

Ik heb een monitor in de gekocht bij CoolBlue voor een aanbiedingsprijs helaas is deze binnen de garantietermijn kapot gegaan. Het type scherm dat ik gekocht heb is niet meer leverbaar en nu wil Coolblue mij bij laten betalen om een vergelijkbaar scherm te krijgen. Ik ben nu al dagen heen en weer aan het mailen met de klantenservice maar kom geen steek verder.

Nienke 18-10-2021

Makkelijk aan te sluiten, werkt soepel, je wisseld makkelijk tussen verschillende streamings diensten. Alleen om het geluid te kunnen bedienen moet je terug naar de app gaan.

Patrick 18-10-2021

Voor mij is het duidelijk wat ik krijg en wanneer. Je kunt goed vergelijken in de webshop zelf, ik bestelde nu een gamestoel en is fijn om te zien wat de verschillen zijn en heb de juiste kunnen vinden hierdoor ;-)

Sherwin 18-10-2021

I ordered an Alecto FR-125 in the evening and got the item the next day. So happy for the very fast transaction and delivery!

Arno Marx 18-10-2021

Vriendelijke bezorgers. Keurig op tijd geleverd.
Product voldoet aan beschrijving.

Fennie Panse 18-10-2021

Geweldig handige stofzuiger met goede zuigkracht, Ook handig voor de trap en het plafond etc.. Ik kan er mijn hele huis mee stofzuigen!! Ben er geweldig blij mee.

Marlen 17-10-2021

Vrijdag om 17.00 uur een wasmachine besteld. Vrijdag voor 12cuur geleverd. Fijn geregeld. Bedankt!

Alex 17-10-2021

Uitstekende winkel. U kunt een vragenlijst vinden die u kan helpen bij het bepalen van het meest geschikte apparaat voor uw behoeften en budget.

Gaby 17-10-2021

Alles klopt altijd: ze hebben vaak de goedkoopste prijs, de levering is altijd supersnel en nog nooit tegen problemen aangelopen. Geweldig bedrijf met uitstekende service.

Akke 17-10-2021

Snelle levering van een goed product.
Bestelling was goed te volgen.
Er werd steeds aangegeven hoe laat het product bezorgd werd.

Yoel 17-10-2021

Coolblue is uiterst servicegericht en doet oprecht z'n best om klanten verder te helpen. Iets wat ik erg mis bij andere bedrijven is de menselijke maat; begrip dat het leven nou niet altijd loopt zoals het protocol het heeft voorgeschreven. Ik koop voortaan nergens anders mijn electronica.

Op den Kamp / Goes 17-10-2021

Bezorging op zondag: Maar dan svp niet met een bezorger die je de hele zondag aan het lijntje houdt, om 22.00 toch morgen pas komt. (Mijn wekker gaat om 2.00 am)
Een stofzuiger die zonder met sleuvenbuis maar zonder zuigvoetje geleverd wordt, en daarom een extra set onderdelen... waarvan het zuigmondje alleen past met nog een extra tussen ring. De vloerenborstel kantelt de lucht in, gelukkig past de buis en borstel van de oude AFK. Ja ja, wij hebben een 'nieuwe' stofzuiger en we kunnen weer zuigen. De rest van het huis zodra we de kabellengte zelf hebben aangepast.