Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4007 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

R. Kuijpers 26-02-2022

Op de site werd aangegeven dat de bestelling de volgende dag (dinsdag) geleverd zou worden. We zijn inmiddels op zaterdagavond en nog steeds is mijn bestelling niet afgeleverd.
Officiele reactie van Coolblue 01-03-2022

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk baal je als uitgerekend jouw bestelling vertraging op loopt. Het is drukker dan verwacht. Sorry!

Coolblue

Martin 26-02-2022

Makkelijk bestellen en snel bezorgd. Ik vond het erg verrassend dat dit met de fiets werd bezorgd; positief

MartinR 26-02-2022

Prima webshop en fysieke winkel. Ruim assortiment, kundig en vriendelijk personeel. Goede garantie voorwaarden. Prijs ongeveer hetzelfde als bij andere winkels.

Sidney 26-02-2022

Gemak, vriendelijkheid, winkelervaring, advies, service, prijs, vriendelijkheid, nazorg en die glimlach…..

Thijs de Mooy 26-02-2022

Zeer snelle bezorging! ‘S avonds besteld en de volgende middag al in huis. Alles was netjes verpakt en de doos had scheurranden zodat hij makkelijk open te maken was.

P.Brouwer 26-02-2022

Lenovo tab 10hd Tablet gekocht voor een scherpe prijs.
4gb,64gb super snel mooi duidelijk scherm.
Ben er heel blij mee.

Sjaak L 26-02-2022

De site is mooi overzichtelijk,het gekozen produkt voldoet aan de verwachting en was de volgende dag in huis.

Geldrop 26-02-2022

Altijd voordelig en snelle levering, ze nemen, indien gewenst, de oude spullen mee retour en geven goede garantie

Guido 26-02-2022

Duidelijke site goede beschrijvingen van producten en te vergelijke. Bezorgen van producten volgens afspraak en vriendelijk. Retourneren, ruilen zonder probleem .

Pieter 26-02-2022

Duidelijke aanbiedingen in de webshop van Coolblue. Nieuw tablet besteld en de volgende ochtend zoals beloofd keurig op tijd afgeleverd. Maar dat ben ik gewend van Coolblue, want ik bestel daar al meer dan 5 jaar allerlei huishoudelijke of IT-producten.

Berry 26-02-2022

Fijne webwinkel goede service en vriendelijk bezorgers.wij kwamen 2 bevestiging schroeven te kort zaten niet in de doos erbij.de zelfde dag telefooncontact gehad wordt die dag nog geregeld met ETNA .een dag later al bezorgt superrr zeker een aanrader

Ron 26-02-2022

Duidelijk en goede garantie. Wat wel is, en dat zal misschien incidenteel zijn, dat als het product uitverkocht is, kan je op de hoogte gehouden worden als je je emailadres achterlaat. Dat gedaan hebben, dan krijg je weer een mailtje als het weer voorradig is. Dan krijg je gelijk een mailtje dat het goede nieuws is dat het weer voorradig is, en een link, maar dan doe je dat, maar dan is het product niet in voorraad. Maar er zit geen herhaalfunctie op en moet je weer van voren aan beginnen, wat voor ergernis zorgt... Maar de spullen die je koopt worden de volgende dag echt bezorgt. Bij Bol.com adverteren ze ermee, maar kom je nog wel eens bedrogen uit.

EvG 25-02-2022

‘s Avonds om 21.30 uur een product besteld en de volgende ochtend om 9 uur werd het al bezorgd. Duidelijke, overzichtelijke website, groot aanbod tegen scherpe prijzen, prima communicatie en vriendelijke bezorgers. Ik heb vaker bij coolblue besteld en heb alleen maar positieve ervaringen.

Elin 25-02-2022

Veruit mijn favoriete webshop om elektronica op te bestellen. Goede klantenservice, duidelijke communicatie, zeer overzichtelijke website.

Pippi 25-02-2022

Ik had een telefoon nodig en ik dacht, ik kijk even op Coolblue.
Hier een mooie nieuwe telefoon gekocht met accessoires voor een goede prijs.
Dezelfde dag nog verzonden en de dag erna in huis op afgesproken tijd.
Echt toppie!

Mb 25-02-2022

Tv besteld om 10u 's avonds, daarna gelijk een bevestiging ontvangen. Een paar uur later bericht over de levertijd. Deze kwam netjes overeen met de tijd waarop de bezorger langs kwam, tevens een telefoontje gehad 15 minuten voor hij er was. Zoals vermeld op de website werd de tv tot boven gebracht wat zelf tillen onnodig maakt, heel fijn.
Super tevreden met deze snelle en nette service!

Ronald 25-02-2022

Goede overzichtelijke web site , snelle en nette bezorging en makkelijke betaal service.

Cees 25-02-2022

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding , vriendelijke bezorgers.
Dit alles bij de aanschaf van een LG televisie

Werner 25-02-2022

Snel bezorgd (met de bakfiets helemaal super). Prijs niets op aan te merken.

Margot 25-02-2022

Goede en nette levering. Ik zal zeker de wasmachine bij hun bestellen volgende maand.

Pascal 25-02-2022

Goede producten. Tegen een goede prijs. Snelle levering. Ze houden je goed op de hoogte over wanneer het product geleverd gaat worden

Ton van Tatenhove 25-02-2022

prima geholpen en ook geassiteerd bij in laden van lg tellevisie.parkeer plaats voor de deur van de de winkel.
Het is ook niet de eerste keer dat ik iets koop bij Coolblue Sinds november 2014 kom ik al bij deze winkel aan de Aaalsterweg te
Eindhoven

Alies 25-02-2022

Altijd goede service, snelle levering, alleen maar goede ervaringen tot nu toe. Wasmachine of droger worden geplaatst, oude wordt meegenomen, als ik vragen heb wordt ik altijd snel te woord gestaan. Top! Reden voor mij om hier te blijven kopen.

AO 25-02-2022

Very prompt delivery.
The assistants of delivery were really helpful and they set the products in the right place, checking that everything is in good order. They have been very kind and helpful. Very customer-oriented.
The best thing about this shop is the search function. It was built to actually help the usual customer, with questions that a normal customer would ask, no technical jargon, very clear explanations, and very sound and relevant questions.
After this experience they will be our shop of choice.

Jasinta 25-02-2022

Ik heb vaker huishoudelijke apparaten gekocht bij Coolblue. Ik wordt altijd op een vriendelijke en deskundige wijze geholpen. De apparaten worden op kundige wijze geïnstalleerd en alles wordt na afloop netjes opgeruimd. De bezorgers zijn altijd op tijd. De webshop is zeer duidelijk, informatief en biedt een ruim assortiment.