Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Gradje34 12-05-2021

ik heb voor CoolBlue gekozen omdat ik goede ervaringen had met deze shop. Bij deze wil ik stellen dat de goederen goed verpakt en prima aangekomen zijn.

Wat mij minder blij maakt is dat CoolBlue geen coulance kent en zich niet kan inleven in de klant.

Het issue is dat net nadat ik de bestelling 's avonds had afgerond en betaald erachter kwam dat ik mijn kadobon nog niet ingevuld had. Ik de volgende dag meteen bellen, maar nee, ze konden dit niet meer toepassen, of ik zou de bestelling moeten annuleren, spullen terugsturen, zij het gehele bedrag weer terug storten, en dan zou ik mijn bestelling weer moeten plaatsen.
Wat een rompslomp! En dat bij een bestelling van € 1076,= !!! Hier had ik echt meer van Cool Blue verwacht.
Ook een mail naar de "klantenservice" gaf hetzelfde resultaat en ik moest mijn bon maar bij een volgende bestelling inwisselen.

Het resultaat is dat ik nog 1 bestelling doe bij CoolBlue (ik heb immers die bon nog) en dat ik daarna NOOIT meer zaken met ze doe.

Amani 12-05-2021

Lekker makkelijk en simpel in gebruik. De bezorg service die aangeboden wordt is erg uitgebreid en heel klantgericht.
Ook de uiteindelijke bezorging ging vlekkeloos en jongens zijn klantvriendelijk en service gericht!

Rovers 12-05-2021

Coolblue is een winkel met een enorm aanbod zowel in de winkels als online, extreem snelle service , uiterst klantvriendelijk niks is te gek , van begin tot eind geholpen met advies en plaatsen kortom hier kunnen veel winkels nog iets van leren zoals bijvoorbeeld MEDIA MARKT ( bagger service)

onno 12-05-2021

goed en duidelijk aanbod
betrouwbaar en spant zich in om mij als klant tevreden te maken
(bij problemen of miskoop altijd een prima oplossing mogelijk)

Esther 12-05-2021

Er is veel keuze en goede informatie om je keuze te maken. De filter- en zoekmogelijkheden zijn zeer uitgebreid en per productcategorie precies op die aspecten die voor dat product belangrijk zijn. Het bestelproces is duidelijk en snel. En de levering tenslotte ook.

Ellen De Winter 12-05-2021

Ik had een vraag, en deze werd direct beantwoord!
Snel en precies en duidelijk.

DJ 12-05-2021

Na een eerdere bestelling bij coolbleu toch weer hier teruggekomen voor de volgende , de site is overzichtelijk en snel en het je wordt nauwkeurig op de hoogte gebracht van je bestelling en de levertijd , product net als voorheen netjes en snel afgeleverd bij ons .

Sander 12-05-2021

overzichtelijk, snel, correct en prijstechnisch in orde!
bovendien is ook levering vriendelijk en behulpzaam, mocht er technisch iets niet in orde zijn wordt het goed opgelost.
blij mee

JanS 12-05-2021

Goed product, redelijke prijs.
Zondagavond 9uur besteld, maandagmorgen kwart over 9 geleverd.

Stephanie 12-05-2021

Hele snelle levering, duidelijke communicatie vanuit Coolblue over wanneer en waar het pakketje geleverd gaat worden, en ook binnen dat tijdsbestek werd het geleverd. Ik vind het persoonlijk ook heel prettig dat ze op de fiets komen (milieu bewust, en scheelt ook voor de pakketdiensten), en de bezorger was vriendelijk. Tot slot; geen overdreven grote verpakking maar gewoon normaal voor het pakketje dat ik had besteld.

Tot op heden zijn mijn ervaringen met Coolblue dan ook heel prettig & plezierig.

De Kock 12-05-2021

Voor nieuwe elektronica ga ik altijd naar Coolblue. Ik kies voor Coolblue omdat de website overzichtelijk is en makkelijk te navigeren, de webwinkel geeft eerlijke geschreven recensies (zowel plus- als minpunten) - ook soms met videos! - over haar producten en de verzending wordt helder gecommuniceerd en is altijd op tijd. Ook vind ik Coolblue fijn en leuk door haar karakteristieke eigenschappen, zoals de wachttherapie voor tijdens het wachten je bezorging.

Hans van den Heuvel 12-05-2021

Voor mij is Coolblue een super shop snelle levering goed contact super producten en makkelijke betaal mogelijkheden in 1 woord 100% OK.

Mick Antes 12-05-2021

Ik ben erg tevreden met de service van cool blue. Het is snel en gemakkelijk te gebruiken, wat ze beloven doen ze ook en ze leveren een goed product.

Koen de Boer 12-05-2021

Heb even snel op een zaterdag een bestelling gedaan voor een VR headset. Ik heb hem bij Coolblue besteld puur omdat ze op zondag bezorgen. Zo hoopte ik op zijn minst te kunnen genieten van de headset voordat mijn vakantie voorbij was. En ja hoor! Zondag binnen in perfecte conditie! Vervolgens hier ook maar wat accessoires besteld.

Charlotte 12-05-2021

Makkelijk bestellen, snelle bevestiging en de volgende dag geleverd op de aangegeven tijd.

Moosje 12-05-2021

De bestelling de volgende dag in huis, afgeleverd door twee vrolijke en behulpzame bezorgers.
Goede informatie gekregen over de aflevering. Mailtje, sms’je en telefoontje. Wat wil je nog meer.

Remco 12-05-2021

Overzichtelijk en snel vinden wat je zoekt.
Altijd vriendelijke bezorging. Op tijd en met een keurig telefoontje vooraf.

Suzanne 12-05-2021

Prettige website, goed assortiment. Handig dat er altijd plussen en minnen bij de producten staan. Vriendelijke medewerkers in de winkel als je het komt halen.

Dirk Jan 12-05-2021

Zeer ervaren bezorgers die alles netjes hebben geïnstalleerd. Zelfs de huidige droger aangesloten op de afvoer. Daarnaast het oude apparaat weer netjes mee genomen.

Caat 12-05-2021

Snelle levering; goede klantenservice die je snel bereikt. Helemaal top. Ook bij grote apparaten zoals wasmachines is deze service juist zo belangrijk; want dan helpen ze met installeren en nemen alle rommel weer mee.

Ellen 12-05-2021

Goede duidelijke website met grappige accenten.
Snelle levering en goede prijs.

Hans 12-05-2021

Coolblue heeft een prettige site en levert meestal snel, ook deze keer. Verder heeft Coolblue goede service.

Diana 12-05-2021

Ben tevreden over coolblue ik had een laptop gekocht , wat niet helemaal deed wat ik gehoopt had . Na contact heb ik wat dingen kunnen proberen maar jammer genoeg niet mijn probleem opgelost. Laptop terug kunnen sturen.

Corine 11-05-2021

Coolblue heeft een mega goede service en zijn heel rap met de bestelling leveren, integendeel tot veel andere bedrijven.

Richard 11-05-2021

Perfect geregeld. Je wordt heel goed op de hoogte gehouden wanneer de levering er is.