Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4014 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kees Verbunt 20-01-2023

Website geeft ondersteuning bij keuze laptop. Goede telefonische support bij probleem met gebruik toetsenbord (moest daarvoor wel vrij lang in de wacht staan).

Joep 20-01-2023

Wasmachine gekocht, keurig bezorgd door 2 aardige gasten, aangesloten, proefprogramma gedraaid en pas vertrokken nadat alles OK werkte. Oude wasmachine weer meegenomen. Top

Kristian versluis 20-01-2023

Echt top bedrijf
Werd vriendelijk ontvangen in Den Bosch
En ik kreeg de perfecte informatie welke dashcam ik moest kopen
Kreeg niet gelijk de duurste keuze maar gewoon gelijk de beste
Echt een aanrader om hier je spullen te kopen!!!

Oomen 20-01-2023

Heel fijn vlug en makkelijk thuis gebracht en geïnstalleerd goed service en vriendelijk in één wordt perfect

Yolanda van Hasselt 20-01-2023

Fijne overzichtelijke site met duidelijke productinformatie. Snelle levering, artikel prima.

Bas Hamelink 20-01-2023

Keurige aflevering op de afgesproken tijd! Netjes ingepakt om beschadiging te voorkomen!

Henny Brenters 20-01-2023

Hele fijne bezorging
Goed op de hoogte gehouden hoe laat het product er zou zijn
Mooie prijs voordeliger dan andere collega’s
;;; blij mee goed product ik kan weer strijken
Ik ben blij

Pim 20-01-2023

Cool blue heeft faire prijzen en snelle accurate service. Fijn portaal en legt in jip en janneke
uit wat er gaat gebeuren. Vandaag bestellen is echt ,mits niet op voorraad, de dag erna ontvangen. Helaas zat bij mij postNL die wat vertraagt. Maargoed, waar hebben we over.

John 20-01-2023

Top winkel, alleen maar goeie ervaringen. Altijd aardig contact, goeie service en super snelle levering!

Ger 20-01-2023

Fysieke winkel is prachtig. Crew zeer behulpzaam en vriendelijk. Ook per telefoon prima bereikbaarheid en alweer vriendelijk, geduldig en behulpzaam

Mark 20-01-2023

Goed en overzichtelijk qua informatie en producten. Snelle afhandeling van de bestelling en goede informatievoorziening tijdens het hele proces.

Ingrid Zeijlemaker 20-01-2023

Shop is prima, alleen jammer, dat er heel veel artikelen niet op voorraad zijn en er ook niet vermeld wordt , wanneer deze weer leverbaar zijn.

Levering ging prima

Marchell038 19-01-2023

Coolblue is de online winkel met een geweldige klantenservice. Niet altijd de goedkoopste, maar aan goede service heeft een prijskaartje en dat is het waard.

JHE 19-01-2023

snel en volgens afspraak geleverd. Prijstechnisch goed. Simpel te vinden op de website

Wies 19-01-2023

voor winkel , aflevering en personeel een dikke 9, het apparaat vind ik niet fijn, vanalles geprobeerd maar krijg de was niet droog

Josh 19-01-2023

Shop werkt goed. Geen gezeur en optijd. Ook als iets retour moet word het netjes afgehandeld

M.S 19-01-2023

Snelle bezorging en netjes afgeleverd, ingepakt. Het product was kwalitatief ook goed met een goede prijs.

Petra H 19-01-2023

Snelle levering van de online tondeuse. De informatie over het product was duidelijk. De aangegeven bezorgtijd klopte. Vriendelijke bezorger. Top!

Conrad 19-01-2023

Heldere website met duidelijke productinformatie en super snelle levering (voor middernacht besteld, volgende dag in huis).

Zeer goede informatievoorziening mbt levering;
- vooraankondiging wanneer je eerste inschatting krijgt mbt tijdvak dat je product geleverd wordt. Tevens info dat tijdvak zal worden verkleind als meer bekend is.
- Dan update naar tijdvak van 1 uur met info dat je nog een update zal ontvangen 15 minuten voor levering.
- Dan update dat bezorger binnen 15 minuten voor de deur staat (en track&trace link naar bezorger).

Mailtjes worden op een leuke/grappige manier verstuurd. Dus letterlijk alles voor een glimlach :).
Zo fijn deze info. Dus top service

knelis65 19-01-2023

k vind coolblue een mooie shop en ik heb er voor gekozen omdat ze de koel/vriezer van liebherr verkochten een goed merk dat ook in de schuur zijn werk doet

Frans 19-01-2023

Snelle service. Vriendelijke personeel. Fijn dat er een keuze is om in hun winkel producten op te halen.

Pascal 19-01-2023

Coolblue is scherp in prijs en supergoeie service en bezorging!! Maandag monitor en toetsenbord besteld, de volgende dag al in huis. Kwaliteit is geweldig.

Caroline 19-01-2023

Coolblue heeft een duidelijke site, met ruime mogelijkheden om producten met elkaar te vergelijken, wat helpt bij het maken van je uiteindelijke keuze. Daarnaast zijn ze snel met verzenden en is je bestelling goed ingepakt.

Stefan 19-01-2023

Voor alles wat ik zoek kijk ik altijd als eerste of Coolblue het kan leveren. Dit omdat ik (alleen) bij Coolblue alleen maar positieve ervaringen heb. Een duidelijke website, met veel informatie, maar ik ga ook wel eens naar de winkel en heb ook wel eens gebeld met vragen en dan krijg ik altijd mensen die weten waar ze over spreken, en echt gemotiveerd zijn! Alle producten worden ook altijd tijdig en zonder problemen geleverd (soms zelfs duurzaam op de fiets). En de keer dat ik iets wilde retourneren ging het ook zonder enige problemen.

Jess 19-01-2023

Duidelijke website, makkelijk vinden wat je zoekt, goede omschrijvingen van de artikelen, scherpe prijzen, eenvoudig bestellen en snel (en gratis) geleverd.