Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Hennie 01-06-2021

Alles fijn geregeld en op tijd bezorgd.
Ook ben ik heel blij met mijn aankoop.

Allerd 01-06-2021

Goede website en duidelijke artikelinformatie en goede bezorgservice waar de zware bbq netjes in de achtertuin is geplaatst.

IamCorneb 01-06-2021

Veel voorraad en keuze mogelijkheden.
Mede door de handige filters, vind je snel wat je zoekt.

TU 01-06-2021

Duidelijk en overzichtelijk met bestellen. Werd goed op de hoogte gehouden van me bestelling en over de bezorging. Heel tevreden.

Arthur 01-06-2021

Zeker een ruime keuze aan diverse producten, snelle service, gebruiksvriendelijk website! Op de website kan je makkelijk zoekopdrachten filtreren en producten vergelijken. Uitleg video's en duidelijke productfoto's zijn altijd beschikbaar!

Seine Snippe 01-06-2021

Snelle levering en goede service tegen een scherpe prijs. Ik zag niet alle accessoires die ik wenste, maar dat was op te lossen.

weergave naamloos 01-06-2021

op voorraad en de dag erna ophalen. Snel, supersnel dus. toelichting in de winkel zeer correct en beleefd.

IrisRosanna 01-06-2021

Erg fijne website en alles is makkelijk te vinden. Veel informatie over de producten te vinden. Ook hebben ze een groot assortiment

Celeste 01-06-2021

Top website. Super snelle levering, goede communicatie en mooie producten met mooie prijzen. Heel erg tevreden over Coolblue!

Jan 01-06-2021

Snelle levering. Nog nooit problemen gehad dat bestelde zaken niet afgeleverd werden.

bert 01-06-2021

vaker bij coolblue besteld, doen wat ze zeggen, afspreken. bij evtuelel problomen word nooit moeilijk gedaan en netjes opgelost.

Robin 01-06-2021

Leuk bedrijf totdat zij een fout maken. Dan willen zij geen passende oplossing bieden en mag je het uitzoeken als klant. Ik was fan maar dat is nu 180 graden gedraaid. Zij kosten mij nu veel meer geld terwijl de fout 100% aan hun kant ligt.

Anoniem 01-06-2021

Ik bestelde na een jaar sparen een laptop, een HP pavilion om precies te zijn. Deze begon na 1 dag al enorm te brommen zodra ik Zoom opende. Ik nam contact op met de klantenservice en werd geadviseerd dat het om het exemplaar ging en binnen een paar dagen had ik een nieuwe. Deze bleek echter binnen 1 dag weer te brommen. Vanaf dat moment werd ik niet meer serieus genomen, ondanks mijn filmpjes. "jeetje wat een pech" kreeg ik als reactie op mijn formele mail. Toen ik vervolgens de laptop retourneerde heb ik 1,5 week moeten wachten totdat zij aangaven dat hij binnen was, al lag die volgens Postnl al een week in hun magazijn. Nu heb ik nog steeds (bijna 4 weken later) mijn geld niet terug en heb ik elders een laptop moeten bestellen en ben ik dus dubbel zoveel geld kwijt. Aan de klantenservice heb je helemaal niks, die houden mij alleen maar aan het lijntje. Mijn slechte review over de laptop (mag ook wel als twee exemplaren ervan binnen een dag brommen) hebben zij overigens verwijderd van de site, deze was 'niet conform de richtlijnen'. Absoluut geen aanrader! Vooral voor studenten die €700 goed kunnen gebruiken.

Bram 01-06-2021

Ik koop zo goed als al mijn elektronische producten via Coolblue. Ook als ik het product voor een paar euro of tientjes ergens anders goedkoper vind (wat overigens niet eens vaak het geval is).
Altijd goede service. Altijd snel geleverd. Nooit problemen met retourneren.
Er is simpelweg geen concurrent die bij deze service in de buurt komt.

Annelies Holtman 01-06-2021

De service was supersnel, net als de levering. Door 2 zeer aardige medewerkers.

W.H.Keisrie 01-06-2021

Zeer goed geholpen in de winkel en online
Met alle aankopen
Raad zeker aan bij coolbleu aankopen te doen

Glenn 01-06-2021

Nette goed werkende website, veel filter mogelijkheden om gericht te zoeken. Altijd snelle levering.

Joseph 01-06-2021

Makkelijk te vinden. Goede service. Goede prijs. Makkelijk te betalen en een snelle verzending.

Ferro 31-05-2021

Coolblue kiest de beste oplossing voor problemen, daarbij staat de klant en de gewenste oplossing op 1. Coolblue doet wat ie zegt en zo goed, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Een defecte wasmachine, waar ik al jaren problemen mee had werd kosteloos vervangen door een nieuw product en dat nog na jaren dus! Super gewoon!

Monica 31-05-2021

Coolblue is een goede en betrouwbare website. Ze doen wat ze beloven, en leveren snel de bestelde artikelen met de beste prijs. Duidelijke overzichtelijke site die ik zeker kan aanbevelen, zelf heb ik al meerdere artikelen bij Coolblue besteld.

Rob Leijssenaar 31-05-2021

Aantrekkelijke shop en makkelijk te filteren. de tweedekansproducten mogen wel wat makkelijker te zoeken worden

Quinten 31-05-2021

De gebruiksvriendelijkheid van de website en app vind ik heel prettig werken. Het is overzichtelijk, de producten worden goed omschreven en je kunt makkelijk bestellen.

Verder zijn de levertijden duidelijk aangegeven en wordt er ook daadwerkelijk snel geleverd. Je wordt op een goede manier door het proces begeleid van het product kiezen, tot betalen naar leveren. Je wordt keurig op de hoogte gehouden over de door jou bestelde producten en kan de bestelling volgen van magazijn tot levering. De hoge kwaliteit aan klantvriendelijkheid zorgt ervoor dat ik in de toekomst zeker terug kom bij Coolblue.

Coolblue is wat mij betreft voor iedereen een aanrader!

Jan Bruekers 31-05-2021

Snelle en perfecte levering. Op verzending, aflevering is niet aan te merken. Het enige minpuntje is de prijs; vergeleken met andere leveranciers aan de hoge kant. Deskundigheid, accuratesse , "tempo" zijn toch elementen voor wederom de keuze voor "Coolblue" Inderdaad: "alles voor een glimlach"

IK voel me altijd vriendelijk en deskundig behandeld. DE prijs van de producten lijkt me aan de hoge kant, maar daar staat deskundigheid en assortiment tegenover.
Inderdaad "alles voor een glimlach".

Gee 31-05-2021

Op zoek naar een nieuwe barbecue en binnen 5 minuutjes deze Barbecook gevonden!
Vrijdag besteld, zaterdag ontvangen en zondag vlees gebakken op de BBQ!
Top!

Ria 31-05-2021

Prima shop, prima artikelen. Prima bezorgers. Conclusie??? Gewoon een top adres voor al je aankopen.