Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter B 02-10-2022

productkeuze, duidelijke website, prijsniveau, product informatie
de 2de kans artikelen kunnen soms erg aantrekkelijk zijn, een snelle extra besparing op de aankoop
leveringsafspraken worden nagekomen.
bezorgend personeel is erg behulpzaam.

Arie 02-10-2022

Duidelijke overzichtelijke website, veel verschillende goede merken en een snelle levering, top!

Casper 02-10-2022

Op de site stond dat mijn product niet beschikbaar was dus nam ik contact op me de klantenservice. Deze stonden mij super vriendelijk en snel te woord! (Bleek een fout op/in de site te zijn) en kon dus toch mijn product bestellen. Het pakketje zou na 15.15 bezorgt worden maar werd al om 14.42 bezorgt. Super chill!!!!!!!

Frans 02-10-2022

altijd prettig bij CoolB zelfs aardig met de bakfiets in de regen en wind tegen!

Rob 02-10-2022

Zeer snelle levering vandaag besteld morgen in huis zelf de bezorgtijd klopte !!
Wou het pakkettje op een ander afleveradres hebben dat ging super!

Mo 02-10-2022

Makkelijke site, in dit geval de goedkoopste en zeer snelle bezorging door een aardige bezorger.

Dion 02-10-2022

Altijd snel en eenvoudig. Fijn bedrijf. Alleen schuiven de prijzen teveel. Van de een op de andere dag kan iets zo 40% duurder zijn. Daar mogen ze wel wat eerlijker in zijn.

Sem 02-10-2022

Fijnste webshop die er is, duidelijke communicatie van bestellen tot product ontvangen en nazorg!

Cor de B 02-10-2022

Ik vind het al jaren een fijne winkel en webshop.
Veel keus, eenvoudige bestellen, perfecte levering, goede service en ondersteuning.
Retourneren is geen probleem, goed geregeld.
In de winkel goede service en goed personeel.

Heel jammer 02-10-2022

Geen aparte afhaalbalie voor bestelde producten. 25 minuten moeten wachten omdat klanten voor mij advies vroegen.

Jacqueline 02-10-2022

Het door mij gekozen product was snel uitverkocht, dus ik schreef me in voor de waarschuwing wanneer het product weer op voorraad zou zijn. Dit duurde slechts enkele dagen en het was ook nog steeds voor de aanbiedingsprijs. Top! De bestelprocedure verloopt vlot en de bestelling kwam op de dag die aangekondigd was, ook prima in orde dus. Twee kleine minpuntjes, maar voor ons toevallig geen bezwaar: Er was in eerste instantie aangegeven dat de koelkast tussen 16.00 en 18.00 uur geleverd zou worden, echter ik kreeg op mijn werk een telefoontje om 14.15 dat de bezorgers er over een kwartier zouden zijn; ik kan niet zomaar weg van mijn werk, maar gelukkig was mijn man de hele dag thuis. Ik kan me wel voorstellen dat dit voor sommige mensen problemen op zou leveren. Een tweede minpuntje is dat er in bezorgbevestiging die later per email kwam, vermeld was dat het verpakkingsmateriaal meegenomen zou zijn door de bezorger. Dit was echter niet het geval. Wederom, voor ons geen groot probleem, maar wellicht voor anderen wel. Iets om even aandacht aan te besteden.

Ricardo 02-10-2022

ik zou hem afgelopen donderdag krijgen want had hem woensdag besteld er stond dat ik hem de volgende dag zou krijgen het is nu zaterdag en heb nog steeds niks binnen hij is zelfs nog niet eens bij post nl terecht gekomen

Joyce 02-10-2022

Bestellen is makkelijk en het werd netjes bezorgd. Alleen kon ik de plaats van bezorging niet aanpassen naar een ophaalpunt dus moest ik het de dag erna alsnog ophalen. Ik was de hele dag niet thuis.

Rebeka Végvári 02-10-2022

Fifa23 besteld. Het zou vrijdag binnenkomen, maar kreeg een bericht dat het helaas vertraagd is en zaterdag de nieuwe bezorg moment wordt. Het is nu zondag middag en nog steeds niks binnen.
Normaalgesproken ben ik geduldig, maar nu rekenden wij erop dat we het van het weekend binnen zouden hebben ivm uitgenodigde gasten speciaal voor Fifa avond.

Fam.Willemsen 02-10-2022

Fijne website, goede klantgerichte service, snelle bezorging en hulp bij het kiezen.

Leon 02-10-2022

Snelle levering. En het was enkel een micro SD kaart, dus ik waardeerde het dat het met de brievenbuspost kwam.

Janne 02-10-2022

Coolblue heeft altijd snelle levering. Ze hebben handige reviews en altijd super goeie service. Bestel eigenlijk altijd mn electronica vis coolblue!

Johnny latdorp 02-10-2022

In heb nogsteeds niks ontvangen, zou 30 sep binnen komen ivm de nieuwe game. Nogsteeds geen fifa gezien

Marvin 02-10-2022

De website van Coolblue is heel overzichtelijk en werkt heel prettig. Iedere bestelling wordt keurig op tijd geleverd.

Babet 02-10-2022

Hele duidelijke en fijne website. Fijne filters om je gewenste product makkelijk te vinden. Bestellingsproces is makkelijk, verzending snel. Na ontvangen van het product (stofzuiger) ook nog tips ontvangen in de mail over hoe het te gebruiken etc.

Eef 02-10-2022

Ik vind de uitgebreide informatie op de website heel fijn om een goede keuze te maken. Hierdoor kon ik makkelijk een losse monitor vinden om als 2e scherm te gebruiken. Bij de aanschaf kreeg ik een mail met tips voor het instellen en gebruiken van de monitor. Dat is fijne extra service! Tijdens het afrekenen werkte de ideal functie niet, maar na een chat met de klantenservice was dit de volgende dag al opgelost. Het was een prettig, laagdrempelig contact en ik vind de humor hierbij een plus!

Helle Smeets 01-10-2022

Reume keus in assortiment snelle kevering en ootijd.
Vriendelijke medewerkers

Berghmans 01-10-2022

Nette persoonlijke levering door fietskoerier. Item was zoals beschreven (retour gestuurde apple tv)

Dennis Albers 01-10-2022

Heb via Google gezocht naar ipad.Jullie hadden het product wat ik zocht tegen een goede prijs kwaliteitverhouding. Verder volgende dag netjes aan de deur bezorgd.Ik ben zeer tevreden.

Connie 01-10-2022

Al vaker wat gekocht. Goede info en betrouwbaar en snel. Door de goede uitleg op de site heb ik een goede keuze kunnen maken tegen een aanbiedingstarief