Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Michael 27-09-2022

Zoals altijd: snelle bezorging volgens afspraak. Nieuwe wasdroger netjes geplaatst en de oude meegenomen. Goede website met alle benodigde informatie om een keuze te maken.

L 27-09-2022

Coolblue adverteert met bezorging de volgende dag op zondag, helaas is de bezorger niet aan de deur geweest terwijl we de hele dag thuis waren. Pas de volgende dag konden we onszelf bestelling ophalen op een PostNL punt. Erg teleurstellend!

J.Fonville 27-09-2022

goed en eerlijk advies fijne mensen die je helpen, je wordt snel geholpen en je bestelling staat snel klaar voor je

AWS 27-09-2022

Duidelijke en volledige productinformatie, goede prijsstelling en zeer snelle levering.

Anneke Melgert 27-09-2022

Klant vriendelijk en een mooie winkel

Erg goed geholpen
Kom al jaren bij coolbleu bevalt uitstekend

Sean velzen 27-09-2022

Gaf goed aan via de site wat voor product en wanneer leverbaar. Alles was goed geregeld ook mooi optijd aangekomen. Ben zeer tevreden

Chantal 27-09-2022

Als het even kan bestel ik mijn elektronica altijd bij Coolblue. Ik betaal liever een paar tientjes meer, dan dat ik ergens anders mijn product koop. Tegen de service van Coolblue kan geen bedrijf tegenop. Mocht er iets mis zijn of als ik vragen heb, dan staat de klantenservice mij altijd vriendelijk te woord en zijn erg behulpzaam. Nu ook weer fantastisch geholpen bij de aankoop van mijn S22 in de winkel in Utrecht. Top, ga zo door!

Tim 27-09-2022

Coolblue is een betrouwbare site waar je altijd duidelijkheid en transparant behandeld wordt. Wanneer de levering onderweg is word je op de hoogte gesteld. Ook wanneer iets niet goed is zijn ze duidelijk in de communicatie.

Guus 27-09-2022

Makkelijk te bestellen
Volgens afspraak snel geleverd
Scherpe prijs
Goed product

Jeanette 27-09-2022

Coolblue is niet duur, snelle levering en ook op zondag. Alleen jammer dat je pas om 2.30 uur 's nachts een mail krijgt wanneer ze de volgende dag je bestelling komen bezorgen. En dan komen ze ook nog een uur vroeger dan afgesproken.

Zachary 27-09-2022

Was mooi geregeld. Kon direct mijn naam invullen en mijn wachten op het pakket op te halen

Marjon 27-09-2022

Op zich allemaal prima. De wasmachine werd echter in de ochtend al geleverd. Terwijl we extra hebben betaald voor een tijdvak in de middag. De klantenservice geeft wel aan dat we de bezorgkosten terug zullen krijgen.

Marjolein 27-09-2022

Online makkelijk te bestellen. Goed aanbod. Leuke aanbiedingen. Ik hoef er de deur niet voor uit. Meestal de volgende dag al in huis. (Als ze zelf bezorgen). Lekker simpel

Eric 27-09-2022

Klantvriendelijk, overzichtelijk en duidelijk. Eigenlijk klopt alles! De manier van communiceren omtrent het afleveren is perfect. Ook het brengen per fiets draagt bij tot duurzaamheid,

eddie 27-09-2022

goede webshop! duidelijke uitleg. keuzehulp. goed lopende webpagina (met humor!) en snelle verzending !

Arnold 27-09-2022

Zeer goede organisatie,de mailing, de aandacht en de tijd die het personeel neemt is uitzonderlijk in de winkel.ik koop al meerdere jaren producten op vestiging Amsterdam zuid, De service aan de klant is boven gemiddeld . Beveel mijn vrienden en kennissen ook altijd aan om even bij Coolblue op de website of de winkel te bezoeken.

Eric 26-09-2022

Goed product en volgens opgave op tijd geleverd en vond het ook netjes dat ik op de hoogte werd gehouden wanneer koerier zou arriveren.

Rose 26-09-2022

Heldere uitleg van het artikel en uitgebreide keuzehulp. Zonder poespas. Snelle service qua levering, maar ook inhoudelijk dus.

Bart 26-09-2022

Coolblue, een duidelijke website met goede aanbevelingen. Snelle levering en geweldige bezorgers. Daarnaast is de service top en goed bereikbaar. Je wordt goed geholpen wanneer er iets aan de hand is.

Fritjof van Rees Vellinga 26-09-2022

Goede info, goed product, snelle levering. Het lederen telefoonhoesje is perfect.

TK 26-09-2022

Prima winkel, soms wat duur. Helaas ging er wat mis met het bestellen waardoor mijn bestelling te laat was, daarom 7 en geen 8

Sanne 26-09-2022

Super fijne levering en aardige medewerkers! Dacht fijn mee en lief voor de hond ;)

Goede uitleg, niet meer dan nodig, en snel.

Bellen van te voren ook heel fijn.

Cor de B 26-09-2022

Eenvoudig te bestellen en te betalen.
Volgende dag geleverd in de gemelde periode, ondanks het slechte weer.
Artikelen voldoen aan mijn wens.
Werkt prima.

Alma 26-09-2022

Coolblue is duidelijk in de communicatie
Geeft extra installatie informatie over het product, top!

Sigi 26-09-2022

Het bestellen bij Coolblue is een fluitje van een cent. Helder, duidelijk en zonder verborgen zaken. Bij elk artikel worden eventuele extra's vermeld om mee te bestellen. Hoeft niet, maar is toch makkelijk voor het geval je er zelf niet aan denkt.
Na de gedane bestelling een heldere en duidelijke bevestiging met alle informatie, maar wat mij het meeste bij blijft is toch wel de bezorging en de afspraak die daar aan vooraf gaat. Bevestiging volgens afspraak, je wordt per email en tekstbericht geinformeerd over de levertijd. Daarnaast wordt je een half uur voor aflevering nogmaals geinformeerd en je wordt door de bezorger persoonlijk gebeld om te verifieren. Tot op de minuut nauwkeurig. De bezorging was super netjes afgehandeld door een hele nette behulpzame bezorger.
Ik kan alleen maar lof uitspreken over dit soort service, met name vandaag de dag. Uitmuntend.