Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

WELooijen 15-07-2021

Duidelijke site en een snelle levering. De specificaties van het product worden duidelijk omschreven. Ook is de bestelling plaatsen en afhandelen eenvoudig.

Michael 15-07-2021

Leuke, moderne winkel. Gaat met de tijd mee, altijd leuke reclame's. Ook een goed social media team waar je een grapje mee kunt maken en hebben goede humor (misschien een beetje droog soms, maar ook leuk ;) ), ook als het wat niet goed is zijn de bereikbaar. Retours zijn top, website is top en de klantenservice ook. Groot fan van Coolblue.

H P 15-07-2021

Ik kies al jaren voor Coolblue omdat ze bijna altijd alles hebben en zowel de verzending als verpakking altijd top is.
Ook de service bij retour of reparatie is uitstekend

N. Lindemann 15-07-2021

Als vaste klant kan ik zeggen zeer tevreden over coolblue te zijn.
De bestellingen zijn vrijwel altijd de volgende dag binnen. Zonder enige beschadigingen.

Rob Kalshoven 15-07-2021

Ik ben al v,a, het eerste uur zowel zakelijk als privé klant bij CoolBlue. Een perfect bedrijf waar menig ander bedrijf een voorbeeld aan zou kunnen nemen. Een ongekende service voor 100% gericht op de klant en even goed alle artikelen zeer concurrerend geprijsd. Goede adviezen en echt zeer vriendelijk personeel. Een aanrader voor geen 100 maar voor 200%

MaRK 15-07-2021

Maakt de slaapkamer goed koud. Via Coolblue besteld en dezelfde dag binnen. Top.

nn 15-07-2021

Goede duidelijke service, bellen net voordat ze aankomen en leveren het netjes af

Vw kever 15-07-2021

Senseo besteld volgende dag in huis , goed op de hoogte gehouden van de verzending .

Charlotteftw 15-07-2021

Klantvriendelijk, leuk, duidelijk, snel, transparant, komt afspraken na, goede service en ook nog eens duurzaam bezorgen. Coolblue is voor mij HET voorbeeld van goede dienstverlening.

jjtg 15-07-2021

duidelijke website en hoe je een bestelling kunt doen

na bestelling duidelijkheid over track en trace en die berichten kloppen nog ook

Bram 15-07-2021

Duidelijke info op de site, duidelijke info over de levering en supersnelle levering!

Sylvia 15-07-2021

Op zaterdagavond een product besteld en dit kon ik op zondagochtend in de winkel ophalen.
Snelle levering, goede prijs, vriendelijk geholpen.

M.den Ouden 15-07-2021

Zou vandaag een TV bezorgd krijgen! Na zelf gebeld te hebben waarom ik geen track en tracecode heb ontvangen? Krijg ik de mededeling dat zij hem niet kunnen vinden? Voor niets een vrije dag genomen! Voor mij nooit meer Coolblue!

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor je het kenbaar maken van jouw onvrede. Wat een gekke situatie. Wel een betaalde order, maar geen tv onderweg.

Onze klantenservice moet dit echt even voor je uitzoeken.

Excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Sewan 15-07-2021

Op 09 februari 2019 heb ik een Samsung koelkast twv € 2.399,- aangeschaft bij Coolblue, type: Samsung RF56J9041SR/EG. Nadat het product 3 maanden na de fabrieksgarantie defect is gegaan, heb ik het gemeld bij Coolblue. Nadat ik het defect had gemeld bij Coolblue, kwam ik met veel omweggetjes eindelijk in contact met Deveny, een medewerker van Coolblue. Met veel tegenzin van Coolblue kreeg ik de instructies om de reparatie aan te melden bij de fabrikant. Het lijkt wel alsof ze bij Coolblue niet willen werken en ook niet de verantwoordelijkheid willen nemen dat zij een deugdelijk product moeten verkopen. Na een aantal dagen gewacht te hebben nam de fabrikant weer contact met ons op om langs te komen voor reparatie. Na de reparatie heeft de fabrikant een deel van de kosten vergoedt. De fabrikant heeft toen aangegeven dat Coolblue de resterende kosten moet vergoeden van de reparatie. Dit dient zij tot 5 jaar na de aanschafdatum te voldoen indien het product defecten vertoond. Ik heb toen contact opgenomen met Coolblue om het resterende deel van de reparatie op te vragen, maar zij weigeren en beroepen zich op de fabrieksgarantie! Behalve fabrieksgarantie bestaat er ook zoiets als wettelijke garantie, maar Coolblue doet alsof zij dat niet weet en houdt zich van de domme! De wettelijke garantie betekent dat ik altijd recht heb op een goed product. Als het product vervolgens niet deugt, dan heb ik recht op een gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van mijn aankoopsom. Coolblue weigert dan ook om maar een cent van de reparatiekosten te vergoeden. Het kleinste gedeelte van de reparatiekosten heeft de fabrikant betaald uit coulance en daar hebben jullie niets mee te maken! De fabrikant heeft zelf gezegd dat jullie verplicht zijn om het resterende deel te vergoeden! Iedereen die een koelkast van bijna € 3000,- koopt mag ervan verwachten dat het product zonder enig vertoon van defecten langer meegaat dan de fabrieksgarantie en dat is bij mij niet het geval geweest. 6 maanden na aanschafdatum vertoonde het al defecten en de manier waarop Coolblue zijn klanten behandeld is niet zoals het hoort omdat dit tegen de wet is!

Hiermee wil ik klanten op de hoogte brengen van wat ze kunnen verwachten bij een aankoop bij Coolblue.

Ricardo 14-07-2021

Altijd goede en snelle afhandeling. Levering wordt ook waar gemaakt, geen valse beloftes.

Nena 14-07-2021

Op 25 maart 2021 heb ik een Remington AS8810 föhnborstel bij Coolblue besteld. Nadat ik deze borstel slechts vijf keer had gebruikt, bleef het apparaat constant uitvallen. Doordat het apparaat telkens uitviel en dan eerst weer af moest koelen, werd het onmogelijk om mijn haar binnen een normale tijd te doen.

Na overleg met Coolblue heb ik het apparaat op 13 mei 2021 ter reparatie aangeboden. Coolblue heeft hierop gereageerd door mij een nieuwe borstel van hetzelfde merk en type toe te sturen.

Eind goed al goed zou je denken.

Maar na de nieuwe borstel slechts vier keer gebruikt te hebben, vertoonde deze helaas dezelfde fout. Omdat Coolblue voor hetzelfde geld geen gelijkwaardig product in het assortiment heeft, heb ik dezelfde dag nog een nieuwe föhnborstel van een ander merk bij een andere winkel besteld. Met mijn geld bij Coolblue zou het wel goed komen dacht ik, Coolblue doet tenslotte alles voor een glimlach.

Wat schetst echter mijn verbazing? Coolblue weigert het geld van het defecte product terug te storten, omdat ik de borstel niet binnen de 30 dagen bedenktijd teruggestuurd heb. Als alternatief bieden zij mij een shoptegoed ter waarde van de föhnborstel. Ook nadat ik de situatie nogmaals heb uitgelegd en mijn ongenoegen hierover heb geuit, blijft Coolblue bij dit besluit.

Deze winkel pretendeert alles voor een glimlach te doen. Maar vraag je ze echter om 35 euro terug te storten omdat ze je tot twee keer toe een foutief product sturen, dan valt Coolblue ineens keihard door de mand.

Beste Nena.

Dank je wel voor je het kenbaar maken van jouw onvrede. Wat een ontzettend vervelende situatie. Wij begrijpen goed dat je baalt. Wij willen dan ook graag met je meedenken in een oplossing.

Graag ontvangen wij jouw ordernummer en korte samenvatting op geenglimlach@coolblue.nl

Coolblue

A noniem 14-07-2021

Prima prijs en snelle bezorging binnen een dag op de fiets ipv dieselbusje! (We wonen nota bene in een klein dorp.)

Rene Slob 14-07-2021

Snelle levering van de bestelling ,dat is als je het op korte termijn nodig heb toch wel een grote pluspunt van coolblue.

Dirk 14-07-2021

Zaterdagmiddag besteld en binnen 24 uur werd het, op zondag notabene, keurig afgeleverd.
Kijk, daar wordt een mens weer blij van. En ik had al reden om blij te zijn vanwege de prijs!

Leonie 14-07-2021

Website duidelijk, prijzen top.
Oplossing van klacht helaas minder. Ik ontving een defecte föhn. De geboden oplossing was gratis retourneren en op het moment dat de retour verwerkt was zou een nieuwe worden opgestuurd. Op de retourpagina staat echter aangegeven dat het erg druk is en het verwerken van retouren vertraging oploopt.... Daar kan dus met gemak minimaal een week overheen gaan. Dat is wel erg lang wachten voor iets dat niet mijn fout is.... Het was een stuk klantvriendelijker geweest als direct een nieuwe fohn werd verstuurd of bijvoorbeeld op vertoning van mijn retourbewijs. Helaas was dit geen optie volgens de (vriendelijke) medewerker. Zij stelde wel voor dat ik een nieuwe zou kopen en de andere zou retourneren en daar dan mijn aankoopbedrag voor terug zou krijgen. Aangezien ik direct moest betalen was dit ook geen optie voor mij.
Daarom heb ik de föhn geretourneerd en elders een andere besteld. Echt super jammer, en niet des Coolblue's. Mijn tip is dan ook dit proces te herzien, het zou bijdragen aan een grotere klanttevredenheid.

Beste Leonie,

Dank je wel voor jouw review. Natuurlijk ontzettend vervelend als jij de dupe wordt van de drukte bij ons. Hier zijn we natuurlijk ook niet blij mee.

Helaas is het "vooruit" sturen van een nieuwe product op één betaalde order technisch onmogelijk. Sorry!

Coolblue

arjen 14-07-2021

goed product voor een perfecte prijs, ideaal om eieren te pureren, eieren te mixen, snelle levering van coolblue

René 14-07-2021

Coolblue snelle en adequate levering van bestelde wasmachine. Tevens ook geplaatst in garage en verpakkingsmateriaal en oude wasmachine meegenomen.

Mathilda 14-07-2021

Beetje jammer dat ik naar het bestellen er achter kwam dat mediamarkt ze ook aanbied maar dan voor €20 goedkoper

Beste Mathilda,

voorkomen dat wij bij Coolblue niet de goedkoopste blijken te zijn. In een dergelijke situatie gaan wij inderdaad niet mee met de aanbieding van een andere aanbieder, waar wij geen laagste prijsgarantie bieden. Wij proberen ons namelijk te onderscheiden door de service die wij aan onze klanten bieden. Zo is de verzending en retournering van een pakket altijd kosteloos, leveren wij gratis op zondagen en is onze klantenservice 365 dagen per jaar tot 00.00 uur geopend voor al je vragen. Wij hopen bij een volgende bestelling wel weer de goedkoopste te zijn of je te kunnen overtuigen door onze goede service. Mocht je je bestelling willen retourneren dan is dit uiteraard mogelijk binnen onze dertig dagen tevredenheidsgarantie.

Met vriendelijke groet, Coolblue

M. Heezen 14-07-2021

Altijd vlot en goed qua bestelproces en levering. Alleen maar positieve ervaringen met de klantenservice.

Rien 14-07-2021

prima website - super snelle levering - ruim aanbod - duidelijke omschrijvingen - goedkoop