Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Frida 22-06-2021

Keurig geregeld bij Coolblue. Snelle levering en positieve mailtjes rondom de bestelling.

Inge 22-06-2021

Makkelijk online bestellen, snelle en super correcte levering. Vriendelijk personeel die goede uitleg geeft.
Ik ben heel erg tevreden met Coolblue en zou iedereen aanraden bij hen te kopen.

huib 22-06-2021

gemakkelijke bestellen, snelle levering bij een betrouwbare shop en dan betaal je iets meer dan strikt noodzakelijk.

Mark Smit 22-06-2021

Erg netjes, zaterdagavond besteld zondag gratis bezorgd. Je wordt erg goed op de hoogte gehouden. Je wordt zelf even gebeld als je niet thuis bent. Echt een erg fijne site om op te bestellen.

Léon Tinke 22-06-2021

Eindeloze discussie over terugbetaling niet geleverd artikel.
Coolblue heeft track and trace niet op orde. Klant krijgt geld niet terug, moet eerst niet geleverd pakje terugsturen! Klantenservice scheept klant af met dit is protocol (Vlaamse die stelt dat klant het niet begrijpt) en na 5 weken is Coolblue nog niet uitgezocht. Ik was vroeger positief, maar de service is nu dramatisch. Geen glimlach maar huilen met Coolblue.

Robert 22-06-2021

Goede duidelijke site.
Levering uitstekend, zaterdag laat besteld en alsnog zondagmiddag in huis. Super service. Zeker aan te bevelen.

SvP 22-06-2021

- snelle en eco friendly bezorging
- niet te veel verpakkingsmateriaal
- selectie /filter methode op website is effectief

Roel522 22-06-2021

Een Ninja airfryer en een Medion robotstofzuiger gekocht. Snelle levering en zeer tevreden met mijn aankoop.

Pooger poogs 22-06-2021

Nette website, overzichtelijk wanneer het pakketje komt. Product komt in een nette passende doos aan en is niet beschadigd.

WAG Klaassen 22-06-2021

Heel makkelijk om te bestellen en te betalen. Bezorging wordt keurig gemeld wanneer jullie het pakket komen brengen. Klopt allemaal precies.

Johan 22-06-2021

Coolblue is zeer klantvriendelijk. Product aankoop ging soepel, en product levering ging vlekkeloos. Zeer tevreden met de service van Coolblue.

Henny 22-06-2021

Goede keus en vooral duidelijke productinformatie. Dit maakt vergelijken en kiezen makkelijk.

Marien 22-06-2021

Wat betreft de Webshop of product heb ik niets op aan te merken. Product en prijs zoals aangegeven. Mijn opmerking gaat over de levering. Er wordt als kwaliteit gepromoot en verzekert dat het product wordt afgeleverd achter je voordeur. Ik woon zelf in een appartement op de 2 de verdieping zonder lift. Dit ook aangegeven. Nu kwam de bezorger van Coolblue alleen mijn product ( flatscreen 55 inch leveren. Dit als resultaat dat hij die grote doos niet alleen naar boven kon krijgen. Wat betekende dat ik hem moest helpen met mijn product de 2 trappen op dragen. In mijn geval was dat geen probleem omdat ik ( 63 jaar ) wel bij machte en bereidwillig was om dit samen met hem te doen. Maar als dergelijke bestelling bij iemand zou geleverd moeten worden die niet bij machte was om mee te helpen ( bv door gezondheidsredenen ) zou de levering een probleem zijn. De chauffeur was op zich zelf wel aardig, maar merkte wel aan hem dat hij niet blij was. Als reden gaf hij aan dat hij alleen was omdat het giga druk was bij Coolblue. Had wel begrip voor de chauffeur, maar toch adviseer ik Coolblue om toch hun bezorgdienst en leverings beloftes nader onder de loep te nemen.

Cor Heinen 22-06-2021

Het is een prima webshop die zijn afspraken en zijn levertijden altijd nakomt.Men wordt prima via de mail op de hoogte gehouden qua levertijd en bezorgingstijd.Best een aanrader om eens lekker te shoppen.
Hebben zelf een Ringbel met Chime besteld.Werkt perfect.

Irene 22-06-2021

Altijd snelle levering, goeie service, 1 keer, rond kerst afgelopen jaar, een dingetje gehad met een monitor die geleverd zou zijn maar niet geleverd was, toen duurde het vrij lang voordat ik mijn geld terug kreeg maar alsnog vriendelijk geholpen en gezien de drukte was het ook niet gek dat het langer duurde dan normaal. Maar over het algemeen altijd super snelle en goede service, ook heel makkelijk om dingen te retouneren, zelfs als de verpakking al een beetje beschadigd is; doen ze niet moeilijk over, heel fijn!

DVoncken 22-06-2021

De site is overzichtelijk, ze bieden goede service, en bezorging op zondag. Zeer tevreden!

Agnieszka Boersma-Michalska 22-06-2021

Goede uitleg over de producten online (goede filmpjes).
Heel kundige hulp in de winkel en veel extra service (bijv. professioneel schoonblazen van de ventilator van een laptop)
Goede en gedetailleerde, toch volledig te begrijpen en volgen product advies (Synology Nas).
Meedenken over computer reset + advies omtrent promo artikelen. Ik ben echt zwaar onder de indruk van de professionaliteit, enthousiasme en nakomen van de afspraken.

Erik 22-06-2021

Snelle levering, prima prijs. Levering op zondag door een fietskoerier is geweldig.

iPhard 22-06-2021

Vriendelijke klantenservice en medewerkers. De datakabel van een van de externe usb disks die ik had aangeschaft functioneerde niet en wordt zeer snel omgewisseld, zulke service is zeer fijn.

Frank Swagerman 22-06-2021

Vorig jaar problemen gehad met het ontbreken van service door Coolblue bij aanschaf van een Gardena robot maaier. Heb de problemen na veel gedoe zelf rechtstreeks met Gardena op kunnen lossen, zonder bemiddeling door Coolblue. Voor de nu aangeschafte robot stofzuiger waren er helaas geen andere aanbieders met levering uit voorraad.

Ka 22-06-2021

Een bestelling van over de 1000 euro geef je niet af bij de buren. Een bezorg moment kiezen was niet mogelijk. Absoluut niet wat ik van Coolblue gewend ben.

Art 22-06-2021

Erg fijne en overzichtelijke webshop. Goede service en bij twijfel is de service in de winkel ook meer dan prima!

Arne 22-06-2021

Makkelijk goede vergelijking te maken voor elektrische apparaten. Snelle levering

Lidia 22-06-2021

Altijd tevreden bij coolblue. Omschrijvingen artikelen kloppen.
Prijs / kwaliteit goed.
Snelle levering.

Frank 21-06-2021

Heldere goede uitleg, met plus en minpunten van producten. Goed overzicht en gemakkelijk vergelijken. Ook het afrekenen is gemakkelijk.