Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4044 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ernst 04-07-2022

Coolblue biedt een goede vergelijking en duidelijke uitleg van product eigenschappen. Door deze uitleg konden we snel en precies de juiste monitor vinden en bestellen. Levering binnen een dag fantastisch geregeld en een blije zoon die in vakantietijd lekker kan gamen.

Anita 04-07-2022

Omdat de bestelling altijd keurig te volgen is én altijd op tijd komt, en de reclames op tv. Zijn geweldig goed gevonden!

Martin 04-07-2022

Prima service, snelle levering. Maar iets duurder. Jammer, dat Post NL niet waar kon maken wat Coolblue beloofd had: voor 23:59 besteld, volgende dag na 15:00 geleverd. Dat werd een dag later ....

Wim Teunissen 04-07-2022

Bestelling werd keurig geregeld, alleen jammer dat ik voorgaande bestellingen niet terug kon vinden

Walter 04-07-2022

Om half negen s'ochtends werd er al aangebeld om de laptop af te leveren. De dame heb me echt moeten wakker bellen. Ik had zo'n snelle levering niet verwacht en een mooi toestel t was meteen al een goed weekend. cheers

Stef 04-07-2022

Gekozen voor tweede kans artikel en de snelle levering
Helaas was het artikel niet helemaal compleet maar de door mij extra gemaakte kosten werden zonder enig probleem geretourneerd
Zo hoort het👍

Flappie 04-07-2022

Product is goed. Service van de bezorgers was top. Aardig, behulpzaam, super. Ze vroegen of ik wist dat het een tweede kans product was (ja dat wist ik) en of ik wist hoeveel schade er was (nee dat wist ik niet). Volgens hen had ik dat wel moeten weten, geen idee hoe. Maar dat een tweede kans product schade heeft lijkt me logisch.

Bernardo 04-07-2022

Ik had in de avond een tv besteld. het was de volgende dag in het begin van de middag was hij al bezorgd. En de bezorger heeft het meegeholpen naar boven te tillen gewoon top service. Ik ben blij met de tv in de toekomst bestel ik weer van coolblue.

Jan-Paul 04-07-2022

TOP, COOLBLUE zegt wat zij doen en vervolgens doen zij dat ook. Dat geeft mij een glimlach.
Blijf vooral op deze wijze doorgaan.

Hartelijke groet van een heel tevreden klant.

Lex Albers 04-07-2022

Fijne medewerkers die je vriendelijk en deskundig helpen en vragen beantwoorden over het gekochte product

Manfred 04-07-2022

Waarom Coolblue ?
Simpel , bestellen en de volgende dag in huis !
Niet zoals de M.....kt op de website zien dat het in de winkel is en er vervolgens achter komen dat het toch uitverkocht is ....
Oja , bij Coolblue net zo duur incl. verzendkosten.

t.rossen 04-07-2022

was een goede ervaring en een snelle en bezorging precies zoals jullie vermeld hadden .
Dus uiterst tevreden!!

Maarten 04-07-2022

Snelle service, kwam op tijd aan met de fiets. Product was binnen een dag al binnen.

Folkers 04-07-2022

Een soundmix box besteld. Zaterdag gekregen. Viel mij direct op dat de verpakking een aantal keren open geweest is heel veel plakband enz. We hadden Zaterdag een familie bbq. Maar geen muziek of lekker meezingen met de microfoons. Er zat nl geen adapter bij. We mogen hem ruilen terugsturen of een adapter kopen en de rekening naar coolbleu sturen. Door deze miskleun zal ik niet gauw weer iets kopen bij dit bedrijf.

Beste Folkers,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend dat het product niet aan jouw verwachten voldoet en incompleet is. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten. We lossen het graag voor je op. Echter hebben wij jouw medewerking wel nodig.

Excuus voor dit ongemak.

Joopkoop 04-07-2022

Een prima prijs en nette aflevering. De koelkast kwam met een deukje uit de verpakking en we kregen zonder sputteren de keuze voor vervanging of een regime.

Leo van der Elst 04-07-2022

Alles correct geleverd en door vakbekwame mensen gemonteerd! Snel en efficiënt.

Marc 04-07-2022

Veel op voorraad, helaas niet alles. Maar dat gaat ook niet in deze tijd. De bezorging is ook volgens afspraak en de communicatie coolblue verloopt altijd zonder problemen. Voor elektra is er voor mij maar één webwinkel en dat is COOLBLUE.

Suzeh 04-07-2022

Omschrijving op de site heel helder
Snel bezorgd! Hebben zelfs meegekeken met de droger die ik al had en die aangesloten.

UITSTEKENDE WINKEL 04-07-2022

Complete shop met behoorlijke inhoud en producten tegen een concurerende prijs en bij bestelling afgesloten met een goede en snelle levering.

Gerrit 04-07-2022

Eerdere koopervaringen waren positief met Cool Blue, deze keer echter niet. Nadat beloofd was dat het pakket verzonden was heb ik na 6 dagen wachten gebeld, wat bleek, het product was niet voorradig. dan vraag je je af, hadden ze dat biet even kunnen meedelen. na enig soebatten kon ik over een dag of 7 mijn geld terug krijgen of iets anders uitzoeken. Op mijn vraag of er een genoegdoening tegenover deze nalatigheid staat, zodat we beiden met een glimlach, hun slogan, zaken kunnen doen ging hij zich beraden, dat kon wel even duren was zijn idee. In mijn beoordeling zit ik nu op een 5, afhankelijk van hun reactie kan dit veranderen.

Beste Gerrit,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het zo mis is gelopen met jouw bestelling. Dit hoort natuurlijk niet. Binnen Coolblue maken wij dit bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Sorry!

Marcel 04-07-2022

Snelle levertijd, vriendelijke en deskundige bezorgers en de levering vond plaats op in het van tevoren gecommuniceerde tijdvak. Het geleverde artikel is zoals beschreven op de website.

Mitra 04-07-2022

Overzichtelijke website, met voldoende product informatie wat ons de doorslag kon geven om een mobile telefoon en een smart tv online te kopen. Snelle en correcte levering!

Peter 04-07-2022

Op zich een fantastische en duidelijk overzichtelijke winkelsite. Maar waar ik op afknap is de belofte voor 23.59 uur besteld, volgende dag bezorgd. Dan denk je bij Coolblue zullen ze dat wel waarmaken, maar wat schetst mij verbazing ...... 2 uur na de bestelling zo'n automatisch gegenereerd mailtje dat er vertraging is opgetreden in de bestelling. Nou dan ben ik er klaar mee en doet Coolblue voorlopig niet meer mee in mijn aankopen.

Beste Peter,

Dank je wel voor je review. Verreweg de meeste bestellingen kunnen de volgende dag bezorgd worden. Door drukte kan de capaciteit voor levering op de volgende dag in een bepaalde regio vol zitten. Dit betekent bijvoorbeeld dat als er in Limburg veel besteld wordt de capaciteit daar sneller bereikt is dan het hoge noorden waar die dag relatief weinig bestellingen worden geplaatst. Een klant uit Leeuwarden kan zijn product dan wel de volgende dag in ontvangst nemen; een klant uit Limburg moet helaas één of twee dagen langer wachten.

Sorry!

Verhoeven Theo 04-07-2022

Altijd kwaliteit voor een prima prijs. Zeer snelle reactie met een zeer makkelijk te benaderen site. Bij twijfel wordt je goed geadviseerd.

William 04-07-2022

Nu wel tevreden met het aangeschafte product. De eerste levering betrof een product met gebruikerssporen. Gelukkig werd dit meteen de volgende dag omgeruild.