Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

John 30-05-2021

duidelijke website.
goede communicatie met medewerkers.
snelle levering.
geen gedoe met retouren.

FD 30-05-2021

Bestellen ging vlot en was duidelijk. Pluspunt: waar je bij andere winkels bezorgkosten moet betalen was dat bij CoolBlue niet. Vlotte levering. De 2tb portable drive werkt perfect. Duidelijke handleiding .

Veer 30-05-2021

Ontzettend snelle bezorging en persoonlijke service met humor! Ik moet ook altijd heel erg lachen om de 'wacht'-verzachter tips die in de bevestigingsmail worden aangeboden.

Jan 30-05-2021

Makelijk, en snelle leveringen, de gezorger op de fiets was herl vriendelijk.
Veel keus

Charles 30-05-2021

snelle, correcte levering per fietskoerier, vriendelijke bezorger, niets op aan te merken

Jorren 30-05-2021

Al vaak mijn bestellingen gedaan. De bezorging is top en vlot! De bezorging van witgoed is inclusief aansluiten. Dat is niet overal het geval. Ook mijn nieuwe camera met een zeer goede aanbieding aangeschaft en de dag erna al bezorgd. Oo de FIETS! Heel netjes en bewust! Bedankt voor de service!

Lex 30-05-2021

Prima ervaring met Coolblue. Onze oude stofzuiger was een stofschuiver geworden en werkte niet meer. Na een korte filtering van functies en prijs / kwaliteit snel een nieuwe stofzuiger gevonden. Levering was ook snel, zoals verwacht.

TT 30-05-2021

Duidelijke site, goede weergave van producten en ruime keuze. Ze krijgen alleen geen 10 omdat via een mobile de site bij mij met wachtwoorden aanmaken vrij langzaam was en dus moeizaam ging. Voor de rest een goede service en er wordt goed de tijd voor je genomen. Tip : bij regen paraplu meenemen in de huidige covid omstandigheden omdat niet iedereen dan in de winkel mag wachten...

Marcel 30-05-2021

Snelle verzending, goede website. Had wel noppenfolie of iets dergepijks verwacht bij het inpakken, maar mijn telefoon rommelde los in de doos.

Peter 30-05-2021

De winkel is mijn favoriet voor elekyronische apparatuur omdat de website heel duidelijk is zodat je een goede keuze maken kan. De produkten worden geleverd op een dat dat het joi uitkomt. Als er garantie issues zijn wordt dat zonder meer geregeld. Geen discussies of onzekerheid daar over. De helpdesk is prima op de hoogte van wat je gekocht hebt en analyseren vlot het probleem en lossen het op.

Richie Eerhart 30-05-2021

Amerikaanse koelkast gekocht. Snelle levering. Super aardige bezorgers en ook het later ophalen van de oude koelkast was zo geregeld. Altijd wel positief over het handelen van de klantenservice en bezorgers ban coolblue.

Smara 30-05-2021

Beste bedrijf! Zeer tevreden over de 30 dg niet tevreden terug garantie..geen gedoe en werkt super gemakkelijk. Echt alles voor een glimlach. Ik raad iedereen coolblue aan. Ik heb er zelf zowat alles gekocht. Zodra ik iets nodig heb, dan zoek ik t als eerst op de site van coolblue. Desnoods betaal ik een keer wat meer maar ik weet dat de service er is gedurende de hele garantieperiode!

Marc 30-05-2021

Keurig op tijd bezorgd en zeer vriendelijk personeel. Zelfs even geholpen om de droogtrommel op zijn plaats te zetten terwijl dat niet explicite was afgesproken.

Bibian Berg 30-05-2021

-Ik had ook graag geweten of het pakketje door de brievenbus kon.
-ik heb geen bericht gekregen toen het pakketje bezorgd werd. (We zijn nu onderweg, pakketje is er)
Voor de rest tevreden 😊. Zal zeker nog eens bestellen.

Die Bolle 30-05-2021

De Scherpen prijzen en het bestel gemak, maken het een feestje om te bestellen! Tevens vindt ik het fijn dat de verkopers bij Coolblue kennis van zaken hebben.

Ronny 30-05-2021

Fijne, goede en snelle service van Coolblue.
1 muis voldeed niet aan de wensen deze kosteloos retour kunnen sturen.
Top

Jacintha 30-05-2021

Groot online aanbod. Snelle verzending. En er waren veel recensies over het door mij gekochte product aanwezig, wat ik persoonlijk heel fijn vind.

Meinie Huisman 30-05-2021

Goede service en heel snel binnen en goedkoper dan een andere winkel en dat past iedereen denk ik voor mij is dag heel belangrijk en de garantie ook. Ik hoop dat ik hier langer mee doe dan mijn andere laptop die komt bij een andere keten weg maar is er niet meer .

Ik hoop dat ik mag genieten ☺️.

Mvg .......

Tim 30-05-2021

Ik ben top met de hulp die ik heb gekregen. Het personeel was erg vriendelijk! Ik was ook nog op zoek naar een haardroger en we konden gemakkelijk eentje vinden in mijn prijscategorie

Tako 30-05-2021

Snelle levering, kleine schade aan koelkast binnen 2 uur reactie en opgelost. Super klantvriendelijk geef ze een 10+

Ramon 30-05-2021

Altijd goede snelle service! Ook leuk dat ze fietsen gebruiken aan zo aan het mileu denken! Helemaal top!

theGiltribe 30-05-2021

Prettige, duidelijke en zeer functionele website. Bestellen gaat soepel. Bevestigingsmail met tips om geduld te hebben voor de bezorging is grandioos. Tips om je product te onderhouden zijn erg goed. En vooral de humor die overal is te vinden!

Paul 30-05-2021

Supersnelle levering en prima product, eenvoudige installatie middels de app.

Renee 30-05-2021

Vriendelijk geholpen en goede service. Het was redelijk druk daardoor duurde het even voor dat ik geholpen werd.

Jos Houweling 30-05-2021

Hier nieuwe S21 Ultra besteld, zeer tevreden over de afhandeling. Telefoon kon pas paar dagen later geleverd te worden om dat wij niet thuis waren. Ook dit is zeer makkelijk bij afleveren.