Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Henk Koetje 02-10-2021

Top service kookplaat gekocht tweede keus nieuw,bij aankomst toch beschadigd,kookplaat teruggebracht kreeg zo een nieuwe met de prijs van de tweede keus

Zoë Huizenga 01-10-2021

Coolblue is een ontzettend fijne webwinkel met een top service. Ze hebben een breed assortiment, snelle levering en zeer goede klantvriendelijkheid. De manier waarop Coolblue met de klant communiceert is prettig. De confetti achterop de doos is origineel en creatief bedacht.

Renate 01-10-2021

Altijd super tevreden, duidelijke site met goede aanbiedingen. Als ik iets zoek is het altijd goed te vinden.

Renske Barkema 01-10-2021

Duidelijke site, gratis verzending. Snel in huis. Precies zoals ik het graag wil.

Nasy 01-10-2021

Makkelijke en overzichtelijk site
Levering snel en soepel
Ruim product aanbod

Petronella 01-10-2021

Altijd goed, ze hebben alles wat ik nodig heb, en zeer snelle levering. Ik kom er steeds weer terug.

Daantje 01-10-2021

Coolblue, heeft goede service en goede product informatie. Ik vind het altijd prettig om hier mijn aankopen te doen, helemaal als het om hogere bedragen gaat. Want je weet als er bij Coolblue toch iets niet zou gaan, het netjes opgelost word.

Joske 01-10-2021

Zoals altijd ben ik zeer tevreden. Op tijd bezorgd en goede informatie per mail gekregen over het gebruik van de stofzuiger. Mij krijg je niet meer weg bij cool blue

Marinus 01-10-2021

De slogan die Coolblue hanteert maakt men tot nu toe waar: alles voor een glimlach.

ELU 01-10-2021

Super makkelijk te bestellen. En goed contact gehad met de klantenservice. Top!!

Veeninga 01-10-2021

Goede produktomschrijving, snelle levering en vrij snelle reactie bij retouren. Zeer betrouwbaar.

Ilse 01-10-2021

Fijne website om iets te kopen. Ik had een camera gekocht maar mijn oude SD-kaart paste daar niet in dus heb bij de camera gekeken welke SD-kaart erin paste en je kon heel makkelijk bij de accessoires van het product zien welke erbij zouden passen.

Bento 01-10-2021

Ik koop al jaren regelmatig online bij Coolblue.
Tot nu toe niets dan lof. Alles altijd keurig op tijd en compleet geleverd en nooit fouten in de bestelling.
Communicatie verloopt ook prima.
Het "hoera-toontje" is iets waarvan je moet houden, maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak. Liever dit dan overdreven formeel, dat wel. Het stoort me in elk geval niet bovenmatig.

Frank 01-10-2021

Coolblue is voor mij al jaren dé perfecte on-line shop voor de meest uiteenlopende electronica. Ik bestel er regelmatig van "klein to groot". Goede en duidelijke productomschrijvingen, beoordelingen en aanbevelingen. Speedy leveringen, duidelijke facturen. Nooit een probleem gehad. Zeer aanbevelingswaardig.

Jeroen 30-09-2021

Perfecte website met nagenoeg uitsluitend goede producten. De keuze is enorm en het filteren op het product dat bij je past is zeer eenvoudig. Daarnaast natuurlijk de uiterst betrouwbare leveringen. Is er dan toch iets mis, geen probleem, dat lossen ze netjes op.

Steve 30-09-2021

Kan geen verbeteringen bedenken. Snelle en zorgeloze levering. Keurig afgeleverd zonder problemen. Zoals atijd bij CoolBlue.

Eva 30-09-2021

Makkelijk besteld, goed geleverd, geen onnodig gebruik van verpakkingsmateriaal (geleverd in eigen doos).

Fin 30-09-2021

Snelle levering en vriendelijk personeel. Komt gewoon op de fiets en levert de bestelling netjes af.

Dirk 30-09-2021

Coolblue maakt tenminste waar wat ze beloven. Ze zijn zeer transparant en vooral de app is bijzonder gebruiksvriendelijk

Marlies Joosten 30-09-2021

Heel duidelijke shop.
Hele aardige bezorgers die de wasmachine hebben aangesloten.
Bovendien ook nog handige tips gekregen.
Toppie.

Esmee 30-09-2021

Snelle levering, producten waren netjes verpakt en niet beschadigd o.i.d.. Al met al een topervaring!

A. Doorakkers 30-09-2021

HP Officejet 3830 Printer werd keurig hersteld en afgeleverd. Erg weinig mee geprint, ca 50 vel en na 15 maanden weigerde de printer papier door te voeren.
HP helpt je niet wanneer je geen originele HP inktcassettes gebruikt.

Coolblue echter direct. Nu heeft men al 2 jaar garantie echter ik wees Coolblue toen ik dat nog niet wist wees ik erop dat ik volgens de wet ook 3 jaar garantie heb omdat de levering moet voldoen aan het conformiteitsvereiste zoals gesteld in de wet BW 7 artikel 17 en artikel 6.
Overbodig want men bood direct hulp en binnen 5 dagen was de printer gerepareerd en wel thuisbezorgd.

Reden te meer de volgende aankoop weer bij Coolblue te doen.

Mona 30-09-2021

Je krijgt wat je koopt. De levering is snel. De prijzen zijn goed te doen.
Ben dus heel tevreden

Geert 30-09-2021

Niet alleen boden ze het product voor de beste prijs aan; Het werd snel bezorgd op een pakket punt waar ik het wilde hebben. De gegeven tijd voor aflevering klopte ook en na ontvangst kreeg ik zelfs een artikeltje met tips voor bij het product. Al met al een fijne klantgerichte ervaring.
Als ik weer eens iets nodig heb is dit zeker een van de eerste sites die ik check.

Mo 30-09-2021

Goede service, klant vriendelijk. Snelle levering en op tijd zoals aangegeven was. Ik ben zeer tevreden.