Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Anna 11-05-2021

Super snelle levering en mega klantvriendelijk!
Mijn levering was er al de volgende dag en mijn vragen werden bijna direct beantwoord.

Linda 11-05-2021

Super service
Netjes gebeld een kwartier voor aankomst vd chauffeur. Installatie vlekkeloos. Kortom niets op aan te merken

Bas 11-05-2021

Altijd een transparante en goede communicatie wat betreft levering en status van verzending. Zelfs wanneer ik niet thuis was ben ik netjes gebeld door een Coolblue bezorger. Daarnaast vind ik het een mooi straatbeeld dat Coolblue met elektrische bakfietsen pakketjes bezorgen. Daar kunnen nog vele andere bezorgdiensten een voorbeeld aan nemen.

edwin 11-05-2021

Altijd vaste klant geweest van Coolblue, maar sinds ik iets wilden retourneren is het mijn laatste keer geweest. (ondanks vele telefoontjes en mailtjes kan de klantenservice steeds niets doen, en wacht ik al 2,5 maand op een terugbetaling (sinds eind februari) ondanks de wettelijke terugbetaling. keer op keer wordt mij verteld nog even geduld te hebben en opnieuw na 5 werkdagen contact op te nemen. Steeds een excuses voor de drukte maar de klant 2,5 maand laten wachten op zijn geld. Toegewezen contact personen niet bereikbaar. SERVICE ZONDER GLIMLACH!!!! (11 mei nog steeds geen geld terug)
Officiele reactie van Coolblue 12-05-2021

Beste Edwin,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook.

Helaas omvat jouw review geen ordernummer o.i. Wij kunnen het daarom niet voor je uitzoeken. Wil je ons het ordernummer mailen op geenglimlach@coolblue.nl inclusief een korte samenvatting?

We gaan ermee aan de slag.

Coolblue

Sandra 11-05-2021

Duidelijke site, veel producten, snelle levering, vriendelijk personeel. Kom elke x weer graag terug bij Coolblue voor het online shoppen van mijn huishoudelijke apparatuur.

Coolblue 11-05-2021

Van het bestellen op internet tot aan het uitpakken van de bestelling, is kopen via Coolblue een tevreden ervaring.

frits van den steen 11-05-2021

winkel al lang bij Coolblue en tot nu altijd goed gegaan. Nu ook weer. Snelle levering. Ook deze keer voor een nieuwe laptop, een Acer A517-52, kon ik een goede keuze maken in de webwinkel. Ben tevreden met de aankoop, al was er nog met de window installatie nogal wat werk. Maar dat is microsoft. Ik kon geen gmail account in de mail app toevoegen maar na het verwijderen van de app mail en opnieuw uit de store downloaden en installeren ging het goed. Had geen hulp nodig. Ook heel veel overbodige programma's moeten verwijderen.

Earley 11-05-2021

Bestellen gaat eenvoudig en makkelijk. Op de website heb je goed overzicht van de producten en de recensies geven ook een goede indicatie van de kwaliteit van de producten.. daarnaast is de levering keurig op tijd zoals beloofd.

Hansie 11-05-2021

goede site waarop de meeste vragen worden beantwoord van het bestelde artikel

Ospelnaar 11-05-2021

Ideaal dat het mogelijk is om te speuren op internet en te reserveren tot je in de winkel bent om het dan te kopen. Daarbij is voorraad weergaven per filiaal echt ideaal l.
In de winkel door erg vriendelijk en behulpzaam personeel geholpen!

Paul 11-05-2021

Wat ik wilde kopen was uitverkocht. Mailadres achter gelaten, en een paar dagen later kreeg ik bericht dat het artikel er was. Volgende dag had ik het in huis. Goede service en snelle levering.

Patrick van Spall 11-05-2021

Makkelijk besteld en netjes geholpen bij het ophalen van het product in de winkel

Arno Jonkers 10-05-2021

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat de order de volgende dag binnen zou komen. Dat kwam hij inderdaad ook, echter werd de order op mijn huisadres bezorgd in plaats van op het huisadres. Dit was echter geen probleem omdat de order zo snel was verwerkt dat hij zo vroeg kwam dat ik nog thuis was!

Robin 10-05-2021

Prijs altijd scherp, altijd duidelijke cominicatie ,altijd optijd geleverd, nette bezorgers kortom top winkel

Nijs 10-05-2021

Keurig een dag na bestelling geleverd en netjes verpakt. De website is ook erg compleet en overzichtelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van de bestelling. Tevreden.😊

Annet 10-05-2021

Duidelijk en gebruiksvriendelijke webshop. Fijn dat er een afhaalmogelijkheid is in de winkel waardoor je je aankoop op heel korte termijn in handen hebt. In de winkel waren we snel geholpen en het personeel was erg vriendelijk.

E.A. 10-05-2021

Gemakkelijk te bestellen. Geen saaie, maar leuke en vrolijke e-mails over de status van de bestelling. Niet onnodig veel e-mails bij elke stap van de verwerking.

Philip Leuhof 10-05-2021

Coolblue streeft altijd naar een glimlach en dat zie ik tot nu toe alleen maar terug. Zij hebben een mooi en breed aanbod op hun website en komen afspraken qua bezorging of kwaliteit altijd na. Ze geven om de mening van hun klanten en blijven kritisch naar zichzelf.

Peter Ver 10-05-2021

Fijne site om te winkelen, makkelijk alles opzoeken en duidelijk. Ook levering perfect, ‘s Avonds besteld, andere dag mooi op tijd bezorgd.
Mede dankzij deze en vorige ervaring, zou ik deze site bij iedereen aanraden.

Theo 10-05-2021

Prima site van Coolblue met genoeg informatie om een verantwoorde keus te kunnen maken. Het bedrijf levert ook uitstekende service door de eigen bezorgdienst. Het personeel is zeer behulpzaam en oplossingsgericht.

Henk 10-05-2021

duidelijke omschrijving, en na een aankoop krijg je duidelijke informatie. de levering zit goed verpakt en daarnaast wordt je goed op de hoogte gehouden van de mogelijkheden.

Bob 10-05-2021

Cool bleu doet wat het beloofd, in de avond besteld volgende dag in huis!
Gewoon goed!

Tim w 10-05-2021

Super snel in huis voor een super prijs,

Op 22.30 besteld gelijk de volgende dag om 9 uur in huis en ook een geweldige prijs. echt een aanrader. Zeer cool... blue

(Haha)

Tim W

Marja 10-05-2021

Een duidelijke specificatie van het product. En altijd een snelle levering.. En voor de levering al een retourbon per mail ontvangen, om gemakkelijk retour te zenden.

Marcel 10-05-2021

Duidelijk omschreven. Snelle levering. Keurig op tijd afgeleverd met 15 minuten vooraf melding tijdstip.