Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Annemiek 20-08-2022

Gebruiksvriendelijke webshop waarop je snel het product vindt dat je nodig hebt.
Geen verzendkosten, waar andere webwinkels voor mijn product deze kosten wel in rekening brengen.
De levering is vervolgens vlot (binnen 2 dagen); daarnaast is het product zo duurzaam mogelijk verpakt (papier) en geleverd (per fiets).

Ben 20-08-2022

Grote winkel in Den Haag Babylon. Behulpzame dame bij de ingang die je de weg wijst. Alles is perfect overzichtelijk aangegeven. De Cool Blue medewerker komt je ophalen in de winkel, waar je ook bent! Perfect. Heel vriendelijk en kundig personeel. Dit is service met een hoofdletters S en een gouden kroontje wat mij betreft.

MARTIN 20-08-2022

goede manier om de juiste laptop te kiezen voor mooie prijs. De levering was ook perfect. Ik kon de laptop afhalen bij een post.nl punt. Dat had ik ook graag omdat bij leveringen in mijn flat nog wel eens iets misgaat zodat je bij alle buren naar je pakket moet zoeken. Zo leer je wel je buren beter kennen, dat wel. Ik koop ook bij Coolblue omdat mijn zoon en mijn vriendin daar goede ervaringen mee hadden. En ik nu dus ook.

Stephanie 20-08-2022

Super goede service. In de avond je wasmachine kapot en de volgende ochtend om 8.30 stond de nieuwe op z’n plek. Complimenten voor de bezorgers. Erg vriendelijk en behulpzaam!!

Stefan van Breugel 20-08-2022

Hele fijne website om spullen te bestellen, wordt goed geïnformeerd en bestelling was snel bezorgd en compleet.
Ook eerder in aanraking geweest met het terug sturen van geleverde artikelen, ook dit proces is goed geregeld.

Ik zou CoolBlue eigenlijk voor iedereen aanraden om online artikelen te bestelllen.

JohnG 20-08-2022

Ik wordt blij van Coolblue, gisteren net voor 23.00u besteld de volgende dag al thuis geleverd, ongeloofelijk! Ga zo door.

Jen 20-08-2022

Gemakkelijk de producten kunnen vinden die ik wilde en het bestellen ging ook vlot. Bij het leveren werden we goed op de hoogte gebracht wanneer ze aankwamen. Product keurig en netjes afgeleverd.

Echter stond er "morgen geleverd" bij voordat ik het in de winkelwagen klikte, maar uiteindelijk kon het op z'n vroegst 3 dagen na besteldatum pas geleverd worden (zondag besteld, maar woensdag pas leveren, maandag en dinsdag was niet eens een optie) Het was verder geen ramp, maar zorgde wel even voor verwarring.

Hans 20-08-2022

Goede en voldoende product informatie en snelle levering.
Na enkele jaren een Surface toetsenbord bord te hebben gebruikt en al enige tijd een MX Master muis was ik het batterij vervangen zat. De MX Keys heeft een goede accu an boord, typt lekker en combineert prima met de muis. Wel flink zwaarder als het Surface toetsenbord, maar de mogelijkheden van de MX maken dat meer dan goed

Marc 20-08-2022

Bestellen en afhandeling bij CB is altijd een feestje. Snel, soepel, efficiënt bestellen, vlot geleverd en ook nog een prima after sales. En nog concurrerende prijzen, wat wil je nog meer......?

Robert Rense 20-08-2022

Makkelijk om een goede keuze te maken. Snel bezorgd en je wordt zeer goed op de hoogte gehouden gedurende het proces en de bezorging.

Flox 20-08-2022

Een webshop waar je makkelijk en snel kunt vinden wat jij nodig hebt met een goede service en snelle levering. je wordt goed op de hoogte gehouden van hoe je bestelling verloopt.
Ik heb voor coolblue gekozen voor de prijs kwaliteit verhouding en de goede service.

Imka66 20-08-2022

Goede omschrijving van het product en een snelle levering, aangezien het om een wasmachine ging. Ook de track & trace was ideaal, want werd duidelijk aangegeven in welk tijdvak er bezorgd werd en kreeg netjes een telefoontje een kwartier voordat ze arriveerden. Vriendelijke jongens ( en dat op de vroege morgen) en ze hebben alles netjes afgehandeld.

Evert 20-08-2022

Webshop heeft duidelijke informatie over de producten in dit geval een vrieskast van Bosch. Levering de volgende morgen, dus zeer snel, prima.

Willem Philipsen 20-08-2022

Duidelijke site, veel keuze in producten, ook nog eens korting en snel geleverd. Levering was met de fiets dus ook goed voor het milieu.
Het product doet ook nog wat het moet doen,was prima verpakt en met een duidelijke handleiding. Vandaar een 10, er was gewoon niets op aan te merken !

Wietse 19-08-2022

Helaas dag later bezorgd dan beloofd eigelijk dus een 5 maar netjes geïnformeerd

Fam Cornelissen 19-08-2022

Shop is oké. Bezorging levert pakket niet af, ondanks dat er ‘neerzet toestemming’ op de deur staat. En wij thuis zijn. We moeten het later gaan ophalen bij de dichtstbijzijnde ophaal punt. Dit is niet wat wij willen.
Officiele reactie van Coolblue 23-08-2022

Beste Familie,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als het anders loopt dn verwacht. Onze vervoerder heeft zelf ook richtlijnen om een veilige en correcte aflevering te verzorgen. Sorry!

Met vriendelijke groet, Coolblue

Ronald Tammes 19-08-2022

Een dag voordat ik op vakantie ging een koffer besteld bij coolblue, ook al was deze ergens ander nog iets goedkoper. Maar omdat ik zeker moest zijn dat deze de volgende dag geleverd zou worden voor coolblue gekozen en wederom keurig op tijd geleverd zoals ik van jullie gewend ben!
Top geregeld en erg blij mee!

Yoni 19-08-2022

Coolblue een grote nachtmerrie!

Helaas is coolblue niet instaat om ons correct en juist te helpen zoals je een klant hoort te helpen.

Deze review is een vervolg van mijn eerder geplaatste review waarin ik uitgebreid mijn verhaal doe.

Coolblue gaf een reactie op mijn review met daarin de vraag of ik een mailtje wilde schrijven naar geenglimlach@coolblue om te kijken wat ze voor mij konden betekenen.
Ik heb netjes deze mail verstuurd met enige hoop dat ik eindelijk correct geholpen wordt. Maar nee… coolblue kennende niet…

Onderin deze review is te zien wat het antwoord van coolblue was op mijn verstuurde mail.

In mijn vorige review leg ik mijn gehele verhaal uit. Dit alles heeft uiteindelijk geresulteerd in het feit dat wij dus 4 dagen (i.p.v. 1 dag) vrij hebben moeten nemen van ons werk (waardoor wij inkomen zijn misgelopen), een tv-pakket a € 65,50 per maand wat wij 2 maanden voor niets hebben betaald en een torenhoge telefoonrekening door de urenlange wachttijden bij de klantenservice. De enige compensatie die wij hiervoor hebben gekregen is de 50/50 deal voor het resterende bedrag, € 10 korting en met veel pijn en moeite 2 vouchers van € 50,00 die we bij jullie mogen besteden. Wij vinden dit geen schappelijke compensatie, de geleden schade van het misgelopen salaris, het betaalde tv abonnement voor niets, de telefoonrekening en vooral de ellende die gepaard gaat met deze bestelling staat niet in verhouding. Dit is geen service.

Antwoord coolblue:
Beste ….

Dank je wel voor je e-mail en toelichting op de gehele situatie. Je hebt gelijk, dit verdient alles behalve een schoonheidsprijs en hier zijn we ook echt niet trots op. Alles wat mis kon gaan is mis gegaan. Sorry!

Natuurlijk heeft dit intern onze aandacht, helaas heb jij daar nu helemaal niets meer aan. Daar ben ik me absoluut van bewust. Als ik alles met terugwerkende kracht kon oplossen, had ik het direct gedaan. Helaas werkt het niet zo.

Je hebt laten weten niet akkoord te kunnen gaan met de aangeboden tegemoetkomingen, te weten:

50/50 deal
1 voucher ter waarde van € 10,- (nog niet toegevoegd aan je account)
2 keer een voucher ter waarde van € 50,- (beide toegevoegd)

Helaas moet ik je laten weten dat wij de tegemoetkoming niet zullen verhogen of wijzigen. Een tegemoetkoming betreft een geste. Een blijk van goede wil vanwege de ontstane ongemakken. Deze is in de meeste gevallen niet kostendekkend. Daarnaast wordt een tegemoetkoming uitgekeerd in de vorm van een cadeaubon. Hier kan ik geen verandering brengen.

Het spijt me dat ik je geen beter nieuws kan brengen. De voucher van € 10,- voeg ik alsnog direct toe aan jouw account. Er rest mij niets anders dan, ondanks het ongemak, je heel veel kijk plezier te wensen en een mooi weekend.

Officiele reactie van Coolblue 23-08-2022

Beste Yoni,

Dank je wel voor je review op kieskeurig.nl. Recent hebben we je via een ander forum van een reactie voorzien.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Jeffrey Mayer 19-08-2022

Altijd levering op tijd en bestelde spullen in prima staat.
Uitstekende service en vriendelijk en deskundig personeel.

Miranda Mantje 19-08-2022

Meerdere malen besteld. Prima service. Snelle levering en bezorgd met PostNL die netjes levert op de juiste tijd.
Ontvangen producten zijn in goede staat. Retouren en geld terug ontvangen is allemaal goed geregeld. Dus een zeer tevreden klant.

Jaxob 19-08-2022

Goed product geleverd. Bezorging 1 dag later dan aangegeven. Beter dit vooraf duidelijker te communiceren.
Verder heel tevreden over service. Als ik electronica e.d. nodig heb kijk ik als eerste op coolblue. De aanbevelingen vind ik fijn

A, de Groot 19-08-2022

Prima geregeld en snelle bezorging daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen

Lot Ferwerda 19-08-2022

Ik koos bewust voor coolblue omdat ik hulp nodig had met het maken van mijn keuze. Dat ging erg makkelijk. Wist precies welke tablet ik moest hebben voor mijn situatie. Savonds besteld, volgende middag al in huis. Lekker makkelijk!

MB 19-08-2022

Goede beschrijving van het aangeschafte artikel. Snelle en accurate levering op afhaslpunt PostNL

Mart 19-08-2022

Ondanks dat er wat mis was gegaan perfect geregeld met de klantenservice. TOP