Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Wolt 19-06-2021

Prima webwinkel. Snelle levering, goed op de hoogte gehouden. Niks op aan te merken.

J. Matena 19-06-2021

Duidelijkheid op de site, makkelijk te gebruiken/zoeken naar je interesse. Goede opvolging van de bestelling. Ze zijn alle vragen voor. Hoef alleen nog te wachten op de bezorger.

Lucien 19-06-2021

Nette website, snelle bezorging en een goede aanbieding. Helemaal tevreden.

CP de Vries 19-06-2021

motivering; en niet 'motivatie' Toen de bezorgers mijn hoogzwangere schoondochter zagen werd zonder er één woord aan vuil te maken de droger op de beoogde plek neergezet.

Peter Marsille 19-06-2021

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Bij klantenservice goede uitleg en netjes te woord gestaan.
Nette aflevering.

Anne 19-06-2021

Nette omschrijving van de barbecue plus accessories, mogelijkheid deze nog aan te passen. Bezorgdatum zelf gekozen en die is aangehouden. Net ingepakt, alles compleet. Top!

Martin Kuipers 19-06-2021

Jammer dat op de site niet helemaal duidelijk is wat er in de verpakking zit.
Zo koop ik een compressor. Zit er geen luchtslang bij.

M 19-06-2021

Product werd tot twee keer toe niet op aangegeven dag geleverd. Uiteindelijk product ontvangen maar incompleet.
Vervolgens product 5 min gebruikt en daarna niet meer aan gekregen.
Product betrof hozelock onkruidbrander green XL
Vandaag retour gebracht.

Wilma 19-06-2021

Goede omschrijving van de de produc ten met duidelijke ondersteuning. Bezorging zoals beloofd en items goed en degelijk verpakt.

Anita 19-06-2021

Zeer makelijk niet naar de winkel.
Goede beschrijving
Helaas had ik lekkages inv niet goed aansluiten van de wasmachine door monteur
Wel aardig en netjes hoor .
Klein foutje

Saskia 19-06-2021

Coolblue komt zijn beloftes na! Fijn dat jullie ook milieu bewust zijn, fijn zo’n fietskoerier die mij ook op de hoogte heeft gehouden hoe laat ik mijn pakketje kon ontvangen.

Iris 19-06-2021

Goede prijs en reviews van een product brachten mij bij coolblue. De levering van het product was erg snel. Het product eenmaal geleverd lijkt op de foto's en van goede kwaliteit te zijn. Over hoelang het product in gebruik mee zal gaan kan ik nog niks zeggen, maar de reviews beloven veel goeds.

Maurice 19-06-2021

Amerikaanse koelkast aangeschaft bij Coolblue, bevestiging gekregen voor levering en installatie voor de volgende dag. Ze zijn nooit de afspraak nagekomen, Coolblue heeft zonder overleg afspraak een week verzet omdat ze geen tijd hadden. Klantenservice erg vriendelijk maar kunnen niet helpen want de computer zegt NEE. .Dit was voor ons onacceptabel en daarom order geannuleerd. Ik had gedacht, gezien de reclame dat dit bedrijf maakt, veel flexibeler zou zijn en het probleem voor de klant wel oplost maar helaas is dit niet het geval.

Marleen Rieken 18-06-2021

Keurige ontvangst, snelle afhandeling van bestelling, prima uitleg over produkt en goed nageleefde corona maatregelen. Kortom ..Coolblue betrouwbaar!

Maaike 18-06-2021

Met de website snel de juiste robotstofzuiger gevonden. Makkelijk reserveren in de winkel zodat je binnen 5 minuten met je nieuwe aankoop buiten staat2

Erik 18-06-2021

Coolblue begrijpt dat het de service is waarin je je kunt onderscheiden als bedrijf. Nooit gezeur, geen kastje naar de muur mentaliteit en bij vragen kun je gewoon iemand bellen ipv afgescheept te worden door een computer die je vraag niet begrijpt.

Ed Nooteboom 18-06-2021

Netjes en beleefd personeel , op verzoek apparaat achterom door de tuin gebracht , uitgepakt op plaats gezet verpakkingsmateriaal en oude koelkast meegenomen !

Marc Spaarndam 18-06-2021

Prima en competitieve shop Coolblue. Meestal goedkoper dan bijv. BOL in de categorien waarin ze competen.

N den Boef 18-06-2021

Goed materiaal snel te bestellen en snelle levering aardig en behulpzaam personeel

Oscar Lefox 18-06-2021

Gebruiksvriendelijke site met goede keuzemogelijkheden en tevens supersnelle levering, echt een aanrader.

André B. 18-06-2021

Bestellen ging erg makkelijk en vriendelijke bezorgers die de vriezer ook even op zijn plek hebben neergezet en er wat uitleg bij hebben gegeven.

Frederik 18-06-2021

Ik heb airpods pro en een iphone usb c adapter gekocht ik heb cool blue gekozen omdat ik te horen kreeg dat het een goede website was met goede service en dit was inderdaad het geval met veel keuze veel op voorraad en goede/snelle service

Daan 18-06-2021

Top Service en installatie van wasmachine ging goed. Netjes van te voren opgebeld Hoelaat ze er zijn.

Danny 18-06-2021

Coolblue is wat mij betreft een voorbeeld voor alle webwinkels die electronica e.d. verkopen. De website is duidelijk en snel. Ze leveren snel en hebben duidelijke voorwaarden. Niet onbelangrijk: Retour of ruilen doen ze niet moeilijk over.

yvon 18-06-2021

Super tevreden met de spullen en snelheid van de bezorging.
We moesten met een cadeaubon betalen en dat lukte ons niet zo goed.
Daarom maar telefonisch contact op genomen met de klantenservice .
Daar was de service zo behulpzaam en vriendelijk.
Alles zocht ze voor ons uit en samen hebben we de artikelen uitgezocht.
Ook de betaling met de bon verliep door haar vlekkeloos..