Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4021 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

C. Bouwknegt 10-08-2022

Koelkast van Haier besteld via website
Kwam aan met deuken, dus retour
Kreeg netjes een mail dat de voorraad op was en dat ik mijn geld teruggestort kon krijgen
Heb toen gemaild dat ik zou wachten tot de koelkast weer op voorraad was
Daar kreeg ik een accoord op om vervolgens een dag later een mail te krijgendat ze mijn geld gingen terug storten
Ik heb daar uiteraard op geantwoord dat ik mijn geld niet terug wilde maar wilde wachten op de koelkast
Ik begrijp dit allemaal wel, want als ik nu mijn geld terug krijg, dan kan ik later als ik hem weer bestel als hij weer op voorraad is een hogere prijs betalen
Ik zag dat hij bij mediamarkt al in prijs verhoogt is als hij weer binnen komt, dus je kunt gerust aannemen dat dit ook bij Coolblue gebeurd

Tevreden 10-08-2022

Keurig geholpen door iemand die ter zaken kundig was en probleem oplossend werkte.

Flowerlady 10-08-2022

fijne website(alles voor een glimlach)
wat in deze tijd waar in we leven erg gewaardeerd wordt!
mooie prijs voor de Nintendo Switch
het was goed verpakt en alles zat er bij..
we moeten het nog op tv uitproberen maar dat komt vast goed..is een verrassing voor mijn zoons..
bedankt Cool Bleu

Marcel 10-08-2022

Een Senseo gekocht bij Coolbleu. Super scherpe prijs en snelle levering. Ik werd netjes op de hoogte gehouden mbt de voortgang.

Guusje 10-08-2022

Afgelopen week een nieuwe wasmachine besteld via Coolblue. Goede communicatie en fijne service. Ik werd een kwartier voor levering nog even gebeld dat de bezorger er bijna was. Wasmachine is netjes afgeleverd en aangesloten. Super tevreden!

RT 10-08-2022

Zoals altijd via de goed werkende site met veel informatie, heel eenvoudig een vriezer kunnen kopen. Graag wil ik de bezorgers bedanken voor hun enorme geduld. Dank je Coolblue voor de goede service!

Mirkap 10-08-2022

Gebruiksvriendelijke website met duidelijke productomschrijving! Snelle levering en goede service!

Ad Herweijer 10-08-2022

Er werd precies geleverd, zoals beloofd werd. Vlot en correct. Een 10, omdat het niet beter kan

Sanne 10-08-2022

Goeie service, blij met product. Wel jammer dat het zoveel duurder was dan op andere sites waarvan de levertijd langer was. Als je geen haast hebt zou ik eerst goed ergens anders kijken.

Anja 10-08-2022

Prima prijzen en de service is uitstekend. Coolblue maakt op mij de indruk dat het de zaakjes goed op orde heeft.

Jovi61 10-08-2022

Makkelijk bestellen en betalen. Volgende dag kon ik.hem.ophalen bij een ophaalpunt in mijn buurt. Helemaal.top.

Ruud 10-08-2022

Als je zeker wil zijn dat afspraak een afspraak is kan je het beste bij coolblue bestellen.
Zoals afgesproken mooi op tijd met mijn aangekochte product.
Geen smoesjes maar gewoon leveren waar ik voor naar coolblue ga.

Magda 10-08-2022

Zondag heb ik een artikel vesteld. Tot op heden is dat nog niet geleverd. Het zou maandag geleverd worden, nu is het woensdag.
Gisteren wilde ik een.koffieapparaat kopen in de coolblue winkel bij het Alexandrium. We hebben 20 minuten gewacht tot we geholpen werden maar niemand nam notitie van ons. In tegenstelling tot eerdere positieve ervaringen zijn wij voorlopig klaar met Coolblue

Richard 10-08-2022

Goede info over producten. Klantereviews zijn ook heel fijn. De volgende dag in huis

Kyy 10-08-2022

De reden dat ik hier mijn producten koop is omdat het een super fijne duidelijke shop is. Hele aardige medewerkers die je altijd willen helpen. De service die je mist bij andere winkels heeft coolblue precies!

Rosa 10-08-2022

Vriendelijke en goede bezorging. Mijn koelkast werd zelfs even waterpas gezet en ik kreeg instructies

Goofyw 10-08-2022

Wasmachine besteld , volgende dag keurig bezorgd , zelfs iets vroeger dan gepland , extra betaald om oude mee te nemen , hier zat roest aan , 2 van de 3 bezorgers wilden hem niet de trap af dragen (vanwege de roest , bang voor besmetting ofzo , de 1 een zere rug , de ander een zere duim , uiteindelijk dus zelf met behulp van 1 bezorger die wel mee wou helpen de trap af getild en voor de vrachtwagen gezet , ik had 20 euro voor fooi klaarliggen voor die jongens , deze heb ik mezelf maar teruggegeven aangezien ik het meeste zware werk zelf moest doen...

Inge Buzing 10-08-2022

Ontzettend aardige chauffeur. Ik per ongeluk vergeten het vakje aan te kruisen dat hij op zijn.plek gezet moest worden en aangesloten. De chauffeur was maar alleen dus kon echt niet verandert worden. Maar hij heeft wel al het verpakkingsmatriaal meegenomen. Super netjes

J Landa 10-08-2022

Razend snelle levering daags na bestelling op late avond. Foto's en beschrijving accuraat. Pannenset in dit geval ook gunstig geprijsd

AP 10-08-2022

Goede uitleg van het product, snelle levering, pakketje netjes afgeleverd. Erg betrouwbaar!

Jz 10-08-2022

Prima verlopen. Een koelkast op zijn plek gezet maar had iets voorzichtiger gekund qua schuiven op de buitentegels. Maargoed dat verweerd wel weer in mijn geval.

Robert 10-08-2022

Slechte service als er fabrieksfouten aanwezig zijn in electronica.

Onlangs een AOC CQ27G2U/BK monitor aangeschaft bij Coolblue. Het product had last van een kleine fabrieksfout waardoor het scherm soms aan en uit ging. Omdat ik hem gebruik voor mijn werk was dat schadelijk voor mijn productiviteit.

Na verzending van mijn scherm voor reparatie van kasje naar de muur gestuurd. Zonder mogelijkheid van arbitrage te horen gekregen dat ik het product onjuist zou hebben gebruikt. Verder geen oplossing aangeboden gekregen.
Officiele reactie van Coolblue 10-08-2022

Hi Robert,

Wat een vervelende situatie! We begrijpen goed dat je naar een oplossing zoekt.

Wil je deze situatie, gepaard met ordernummer doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken we met je mee.

Coolblue

B 09-08-2022

Goed te bereiken en vriendelijk personeel aan de telefoon gehad en de fiets bezorgers waren ook echt vriendelijk

Thirza 09-08-2022

Fijne snelle winkel, snelle levering en betrouwbaare website. De klantenservice is daarbij erg fijn en luisterd uitstekend naar je! Zeker aanrader. Echter nooit problemen mee gehad.

Math Broeren 09-08-2022

Prettige omgeving, met veel keus en duidelijke uitleg over de producten., ook over de technische aspecten.