Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Casey 30-01-2023

Coolblue is een fijne winkel om je online aankopen te doen, leveren goede kwaliteit en pakketten worden snel bezorgd.

Outdoor 30-01-2023

Eenvoudige bestel mogelijkheden. Levering volgens afspraak en zending is goed te volgen

Marco 30-01-2023

Altijd wat je nodig hebt makkelijk bestelt en de volgende dag in huis top service
Keer op keer
Een aanrader voor iedereen

ABAB 30-01-2023

Bij CoolBlue kocht ik na lang nadenken een slowcooker. De vergelijkingsmogelijkheden op de site hebben me geholpen de juiste keuze te maken. Ik bestelde de slowcooker 's avonds en kon hem de volgende dag ophalen in de winkel in Nieuwegein. Daar aangekomen wijst alles zich vanzelf: je vult je naam in op de zuil bij de ingang en na kort wachten wordt je naam geroepen door een medewerker. 'Alles voor een glimlach' maken ze zeker waar, want de verkoper was vriendelijk en had een goed gevoel voor humor. Hij legde alles duidelijk uit en na 5 minuten stond ik buiten met mijn aankoop. Ik kon er thuis direct mee aan de slag. De bon werd via mail verstuurd. Geen papierwinkel dus, maar alles digitaal beschikbaar. Wel zo fijn!

Ilse 30-01-2023

Erg snelle levering, 2 jaar garantie op het product, gratis levering, en de doos zat goed om het pakket heen, dus geen loze ruimte in de doos.

Jeroen 30-01-2023

Uitstekende filters wat je helpt bij het maken van de juiste keuze. Snelle levering en niet onbelangrijk, uiterst grappige manier van communiceren

de Bakker 30-01-2023

Goede en overzichtelijke webshop, bieden al veel aan. Wat meer keuze in verschillende merken en types zou nog beter zijn.

Myrthe 30-01-2023

Het is overzichtelijk , maakt het mogelijk producten met elkaar te vergelijken en de klantenservice is goed bereikbaar en klantvriendelijk. Ze doen, zoals ze zelf ook aangeven, alles voor een glimlach! 😄 Ze zijn niet altijd de goedkoopste, maar zelfs dan betaal ik graag een paar euro meer voor service en kwaliteit.

Ekkehard 30-01-2023

Ik werd uitstekend geholpen in de winkel. Had nogal wat tegoedbonnen die allemaal ingevoerd moesten worden in het systeem. De verkoper gebruikte zelfs zijn eigen telefoon om alles goed te regelen. Helemaal Top!

Iris 30-01-2023

snel geleverd, oud product meegenomen en vriendelijke bezorgers. Waren eerder dan gepland, hier hebben ze netjes voor gebeld en wilde toen ook wel naar een ander adres rijden waar de oude koelkast nog stond.

Ton 30-01-2023

Prima productomschrijvingen, snelle en duurzame levering; met een fiets! Geweldig

Mike 30-01-2023

Alles lekker duidelijk en overzichtelijk. Snel bezorgd. Alles top, geen klachten

Kristie van Rheenen 30-01-2023

De website is makkelijk in gebruik en ik werk graag met de Coolblue keuze variant. De producten kwamen super snel en de levering was op tijd en vriendelijk.

Renée 30-01-2023

Zeer klantgerichte ontvangst en goede service. Ook de uitleg van de mogelijkheden tot retour waren erg fijn! Veel bedrijven kunnen van coolblue leren hoe klantgerichtheid er echt uit ziet!

Anoniem 30-01-2023

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze de artikelen hadden die het meest paste bij onze wensen. Dit was de 1ste keer dat wij besteld hebben bij coolbleu. Heel tevreden over de communicatie van levering. Goed en zelfs eerder gebracht. En ook tijdig nog bellen voor ze aan de deur stonden. Zeer vriendelijke medewerkers die ook extra uitleg en tips gaven. Verpakking mee genomen en oud witgoed meegenomen. Niet gehaast afleveren en weg, nee een zeer prima service! Tot nu toe een tevreden klant 😀.

Jos 30-01-2023

Overzichtelijke site, nette service en fijn dat het mogelijk is om ergens het item fysiek op te halen. Ook daar netjes geholpen.

K. 30-01-2023

Product is makkelijk te vergelijken en ze verzenden heel snel. Had m’n product de volgende dag al in huis!

Marian 29-01-2023

Goede info op de website, makkelijk bestellen. Goede levering netjes in her aangegeven tijdvak met telefoontje tevoren. Keurige chauffeur en bijrijder. Accuraat, vriendelijk, goed overleg en advies.

Gino 29-01-2023

Goede klantenservice werd goed geholpen bij mijn aankoop. ik vroeg om uitleg over het product waarbij ze ook nog veel kennis hebben over de producten die ze verkopen .wat belangrijk is want je wil natuurlijk weten wat je koopt.

Jessica 29-01-2023

Makkelijk gevonden wat ik zocht. Snelle en vooral klantvriendelijke levering! Duidelijke communicatie, met de fiets gebracht en een supervriendelijke bezorgster. Top.

Cees 29-01-2023

Het is niet de eerste aankoop bij Coolblue.
In de wereld van online aankopen doen zij zeker wat zij beloven. Hun bezorgservice, mijn laatste aankoop werd geleverd door een fiets koerier, vind ik geweldig. Tot op de minuut nauwkeurig werd men pakketje bezorgd. Zelfs een praatje met de fiets koerier was inbegrepen. Dat is toch iets persoonlijker dan DHL of andere parcel deliveries.

Redbeardjunior 29-01-2023

Elke keer waarvoor ik een bestelling wil ga plaatsen voor elektronica is COOLBLUE een aanbeveling je wordt altijd super goed geholpen met je bestelling en mocht er iets mis mee zijn dan is terug sturen nooit een probleem geweest en zijn ze altijd een kei in oplossingen bedenken.

chapeau coolblue voor altijd aan de juiste verwachting te voldoen zonder enige problemen.

Chris 29-01-2023

Goede bezorging per fiets.
Geen papierwerk. Alles digitaal.
Mooie site. Goede garantieregeling.
Leuke reclames op tv.

Ria Rullens De Prë 29-01-2023

Hele snelle levering, Makkelijk in gebruik, handig hoef er helemaal niks aan te doen.

Lien 29-01-2023

Communicatie is duidelijk. Coolblue maakt waar wat ze belooft. Levering is supersnel en ook nog eens per groene elektrische fiets en met een grote glimlach. Oh en niet verpakt in een onhandige doos, maar in een papieren zak. Top!