Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Ashley 21-07-2021

Veel opties om te filteren, heel handig ook als je weet wat je zoekt. Ik heb zo een laptop gezocht en wist precies wat ik wilde, er kwamen een aantal opties en uiteindelijk heb ik na wat wikken en wegen een top laptop besteld.

Jules 21-07-2021

Ik verkies Coolblue al een aantal jaren boven andere grote elektronica winkels. De service is uitstekend, levertijd perfect en prijs zeer netjes te noemen.
Mijn laatste aankoop was een Liebherr koelkast en wederom was ik zeer tevreden over zowel de aankondiging van levering en de levering zelf. Ook de product omschrijving op de website gaven me een erg duidelijk beeld van de koelkast.

Op dag van de levering kreeg ik netjes een SMS een kwartier voor levering. Ook had ik in de ochtend een email gekregen met daarin een tijdvak van een uur waarop de bezorgers bij me zouden zijn.
Vijf minuten voordat de bezorgers arriveerden kreeg ik nog een telefoontje.

Ik heb de allerhartelijkste heren opgewacht en begeleid naar mijn appartement op de tweede etage. Ik voelde me hiertoe geroepen, juist omdat ik vooraf zo goed op de hoogte gebracht was. De twee vriendelijke mannen hebben mijn oude koelkast veilig aan de kant gezet, zodat de nieuwe koelkast hiervoor plaats kon maken. Met al het geduld hebben de heren de nieuwe Liebherr koelkast mooi op z'n plek en waterpas gezet. Tot slot werd me gevraagd of ik tevreden was met het resultaat en hierna zijn de heren pas weer verder gegaan met hun volgende adres.

Zeer tevreden! En een compliment voor het zeer vriendelijke personeel van COOLBLUE!

Pjotr 21-07-2021

Het heeft even geduurd maar de uiteindelijke oplossing, chapeau. Hogedrukreiniger in reparatie. En snel na ophalen door Coolblue te repareren apparaat ontdek ik wat het euvel is; een ontbrekend kunststof afsluitringetje. Deze ontdekking direct doorgegeven klantenservice Coolblue om reparatieafdeling van dienst te zijn. Enkele dagen later een terugkoppeling van reparatieafdeling dat apparaat is opgestuurd zonder dat naar mijn idee iets is gedaan met mijn constatering (rubber ringetje doorsnee ±1cm). Uiteindelijk wordt het ontbrekend ringetje met een nieuw apparaat opgelost. Ik ben er zeker heel blij mee. Maar met een rubber ringetje van € 0,10 zou het probleem ook opgelost zijn. Communicatie in grote organisaties, het blijft ingewikkeld. Een tevreden klant van Coolblue, dat zeker! Toch jammer dat mijn tijdige terugkoppeling van 'oorzaak probleem' niet ter harte is genomen.

Cees 21-07-2021

Easy met bestellen, easy voor het afleveren, klein puntje van kritiek, mijn aankoop werd dus gewoon door post nl in de brievenbus geplaatst, €500 waarde, denk niet dat ik iets had gehad als ik het toevallig niet zag gebeuren! Tja, misschien was het allemaal te ver lopen? Dit gebeurd niet als de coolblue fiets iets afleverd. Dus voor de shop een dikke negen, maar post nl een dikke onvoldoende, een magere 7 nu!

BrittanyH 21-07-2021

I always turn to Coolblue when looking for a new item or upgrade to an existing one.

As expected, the use-friendly site and quick delivery made my purchase and experience effortless.

With a wide range of products, competitive prices and the flexibility of free returns, I always feel confident in my purchase at this store.

Reinier 21-07-2021

Snelle levering en wanneer het jou uitkomt en super personeel.
Fijn dat oude weer meegenomen word.

DJL 20-07-2021

De levering van twee apparaten werd binnen 24 uur verzorgd. Een koelkast en een vriezer. Helaas werd de levering door PostNL verzorgd en dat betekende levering tot de voordeur van het appartementengebouw waar ik op de eerste etage woon. Ik kreeg de bezorger nog zo ver om het geleverde via de parkeergarage in de lifthal te zetten zodat het niet buiten zou blijven staan. Ajus en tot ziens. Ik was alleen thuis dus moest hulp inroepen om de spullen te verplaatsen en te installeren, terwijl dat juist een van de aankoopargumenten van CoolBlue is. Daardoor voor levering binnen de oorspronkelijk opgegeven tijd is een 10 met een griffel voor CoolBlue. Dat niet voldaan werd aan de installatie belofte is minder maar het gaat om twee apparaten die op hun plaats neergezet moesten worden en daarna kan de stekker in het stopcontact. Bezorging door PostNL is absoluut ondermaats als het getoetst wordt aan de belofte van CoolBlue.

Brani 20-07-2021

Ik koop al jaren bij coolblue.. good assortiment., snelle bezorging, en cool blue's keuze komt overeen met diverse online reviews. Dus je filtert wat sneller wat je moet hebben.

Frank 20-07-2021

Cool Blue doet precies wat ze beloven. Verder maken ze grappige reclames.
Maar verder is Cool Blue alleen maar een ‘doorgeefluik’. Ik koop een bepaald product, vanwege de reputatie van het merk van het product. En verder shop in even online om te zien welk (betrouwbaar) doorgeefluik mij de beste voorwaarden geeft.

Rudi Post 20-07-2021

Het assortiment , de service en de snelheid van leveren vind ik prima. Ik ben zeer tevreden.

S. Verwoert 20-07-2021

De shop is erg overzichtelijk en producten vergelijken met elkaar is geen enkel probleem. Review filmpjes en belangrijke info is ook gelijk zichtbaar. De plussen en minnen maken de keuze makkelijker. De bezorgtijd is zoals aangegeven en ook nog eens stipt op tijd. Tevens erg tevreden met de aangekochte producten. Dit komt automatisch door de hulp die ik heb gekregen vanuit de webshop.

dikke aanrader en lastig om een verbeter puntje te verzinnen :)

Nathan 20-07-2021

Ik ben niet van de ‘tienen’ maar zo lang ik CoolBlue al ken scoren ze super bij mij persoonlijk. Ook al toen de naam nog pdashop was. Snel leveren of afhalen, het kan allemaal. Zelfs de ‘tweede kansjes’ zijn geen risico!

-Nog steeds geen aandelen- maar ook als er mis gaat in de bezorging lossen ze het op. Kijk, daar kunnen andere webshops nog wat van leren. Tegenwoordig zijn ze niet altijd meer de goedkoopste maar voor service wil ik graag wat extra’s betalen (en nou geen misbruik hiervan maken door de prijzen omhoog te gooien hè??).

Ivo 20-07-2021

Al vaak nieuwe artikelen gekocht bij Coolblue, deze keer een e-reader. Vanwege de uitstekende service wederom hier aangeschaft. Eerder wel eens een product gekocht dat binnen de garantietermijn problemen gaf; ik heb toen ervaren hoe Coolblue hiermee omgaat: top service.
Daarom koop ik het liefst hier.

Alex 20-07-2021

Ik koop eigenlijk alleen nog maar bij Coolblue om de producten daar het voordeligste zijn en aflevering en d3 service goed is.

Saskia 20-07-2021

Duidelijkheid op de site, toffe manier van communiceren. Dag erna al in huis.
Goed verpakt.

Marian 20-07-2021

Duidelijke website, bestelling eenvoudig en vlotte levering. Wij bestellen bijna alle elektronische producten via Coolblue, vanwege de gunstige prijzen en goede service. Ook de zeer snelle levering is zeker een pluspunt.

Hartog den Theo (Mattheus) 20-07-2021

Uit Post.nl pakje inhoud verdwenen. Vergoed door Coolblue door bonus op een nieuw te kiezen product.

M vd Berg 19-07-2021

Snelle levering.
Kwartier voordat ze er zijn netjes bericht.
Nooit te laat.
Duidelijke beschrijving producten en betrouwbare reviews.
Kortom top!

Non 19-07-2021

Ik was op zoek naar een externe HDD-schijf. Op de site van coolblue kon ik heel makkelijk vergelijken en zoeken, en daardoor was mijn keuze snel gemaakt. Tevens de levering was supersnel, volgens de adverentie.

Gert 19-07-2021

Makkelijk te bestellen, de juiste prijs en erg snel geleverd. Cool Blue komt na wat ze beloven en dat stel ik erg op prijs! Daarom heel tevreden

kees 19-07-2021

Bestellen bij Cool blue is Makkelijk en de bezorging is razend snel, alles voor een glimlach.

C. van Dijk 19-07-2021

Ik twijfelde over welk apparaat ik wilde kopen, en door te appen met een medewerker van Cool Blue kreeg ik antwoord op al mijn vragen en heb ik een goede keuze kunnen maken. De website is duidelijk, geeft veel informatie, en dat is fijn voor leken als ik wat betreft Bluetooth apparaten, laptops, etcetera.
Blij met mijn aankoop!

Simone 19-07-2021

Goede klantenservice, snelle levering. Goede klachtenafhandeling. Overzichtelijke website

Henk 19-07-2021

Zeer snelle levering en een prima produkt. Zeer duidelijke en toegankelijke website

Charlotte 19-07-2021

Super service. ‘S avonds laat nog een product besteld en de volgende dag al in huis!