Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Ans 27-07-2021

Altijd vind ik wat ik zoek, goede zoekfunctie, en Coolblue keuze helpt ook mee om te kiezen. Bij mijn storytel abonnement kon ik nu een e-reader kopen, en dat verliep ook kort en vlot.
In de bevestigingsmail meteen de factuur. En als er toch wat terug zou moeten ook weer duidelijk hoe.
Ik heb daarvan nog nooit gebruik hoeven maken.

Petra 27-07-2021

Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel van Coolblue. Niets is teveel. Snelle levering. Ben je niet tevreden dan is er altijd een oplossing, omruilen of geld terug. Ik ben zeer tevreden en vind het een voordeel dat ik niet stad en land hoef af te reizen voor een aankoop. Je kunt aan de hand van een aantal filters snel de juiste keuze voor jezelf maken en kom je er niet helemaal uit, dan kun je telefonisch overleggen met een klantenservicemedewerker die je uiterst vriendelijk en correct helpt. Prijstechnisch is Coolblue redelijk scherp, ook een voordeel. Dus een dikverdiende 10 voor Coolblue van mij!

Roos 27-07-2021

Heel tevreden met product en fantastisch dat er ook op zondag werd bezorgd. Zo konden we snel aan de slag.

Tijs 27-07-2021

Harde schijf van Samsung gekocht via Coolblue, zaterdag besteld en zondag met de fiets bezorgd!

De schijf doet wat ik gewend ben van Samsung, dikke prima dus.

Had per ongeluk mijn oude adres aangevinkt, de bezorger belde mij toen hij daar aan de deur stond en heeft het alsnog geleverd! Top service

Anoniem 27-07-2021

Bestelling volgens afspraak geleverd! Een pluim voor de bezorgers! Keurig netjes hebben ze het afgeleverd! Vriendelijk en vrolijke jongens!

Kolem 27-07-2021

Alles wat is beloofd, gebeurde, dus dat is mooi. Netjes op tijd afgeleverd.

Gerard Vogelvanger 27-07-2021

Gemakkelijk om te bestellen...
Prijs is goed
Bezorging uitstekend
Product naar wens

Hans 27-07-2021

Kwaliteitsprodukten, duidelijke informatie, goede adviezen. Opgewekte communicatie en snelle levering. Wat wil je nog meer??

Laura 27-07-2021

Top kabel om de switch mee op te laden ! Erg stevig, hier knaagt de kat niet zo makkelijk doorheen, pluspuntje!

A 27-07-2021

De laptop is goed, batterij is echter maar 2 uur te gebruiken zelfs als ik alles uit zet en alleen maar aan het browsen ben. mijn echter probleem is coolblue zelf hoe haal je het in je hoofd om een laptop van zo veel geld zo te verpakken? laptop doos hoekjes waren beschadigt die doos was verpakt in een doos die twee keer zo groot is als de doos en nul vulling, het is kwetsbare aperatuur die niet te veel stoten of schuiven mag. Als ik ooit nog iets nodig hebt dan bestel ik hier nooit meer als dit nu al zo gaat met een dure laptop.

Mireille 27-07-2021

Altijd een feestje om te bestellen. Goede prijs, fijne contacten en heerlijke humor. Niks op aan te merken. Netjes verpakt l, lekker op tijd en service met een smile

Paul 27-07-2021

Goede productomschrijving, goede prijs, mooie website, zeer snelle levering

Poelkie 27-07-2021

Al diversen artikelen gekocht bij coolblue en nog steeds zeer tevreden over de service en behandeling in de winkel in Amsterdam. Bestel altijd via internet en kan het dan dezelfde dag ophalen. Voor mij dan meteen een mooie fietstocht van Amsterdam Noord naar Amsterdam Zuid. Laatste aanschaf een Eufy indoor cam 2K Pan & Tilt beveiligingscamera. Zeer mooie beeldkwaliteit en zeer makkelijke installatie.

Bo 27-07-2021

Scherp geprijsd en snel geleverd. Zelfs op zondag en nog wel per milieuvriendelijke fietskoerier ook!

ADI 27-07-2021

Superduidelijke en overzichtelijke site. Makkelijk om de juiste keuze te maken en wat ook heel fijn is dat het heel snel bezorgd wordt, ook op zondag. Erg handig want sommige zaken kun je gewoon geen dag missen en is het fijn dat je snel een nieuwe hebt als het kapot gaat. Voor mij een vette glimlach!

RonNic 27-07-2021

Op zaterdag besteld en op zondag geleverd zonder extra kosten! Tevens in een nette en keurige verpakking. Bij de concurrentie is dat wel anders, of je moet extra betalen (Select) Ook komen ze bij de concurrentie regelmatig hun afspraken niet na.

PJ Bregman 27-07-2021

Nooit verrassingen en altijd goed geïnformeerd over het hele bestel- en bezorgproces.

G.W 27-07-2021

Door het doorlopen van de uitgebreide keuze menu op de side was ons oog gevallen op het product wat we nu al in huis hebben staan. van bestelling tot levering tot in bedrijf in 3 dagen. Wat een top service. De bezoekers hadden een nette uitstraling en waren erg vriendelijk

Ralf Wormmeester 27-07-2021

Snelle levering, had het product de volgende dag al in huis. Ook de prijs was zeer scherp.
Dit was mijn eerste aankoop bij cool blue maar ik zal hier zeker vaker gaan shoppen.

Marja 27-07-2021

Geen problemen met de site. Kon goed vergelijken. Bezorging verliep prima en de bezorger bracht de koelkast tot in de keuken van mijn seniorenwoning. Top!

Rick 27-07-2021

ik heb hier een laptop besteld en was goed verpakt en ben tevreden over de snelheid waarmee het werd bezorgd.

J. 26-07-2021

Ik ben vriendelijk ontvangen en doorverwezen in de winkel. Vervolgens uitgebreid geholpen en goed geadviseerd. Bestelling gedaan via internet en opgehaald in de winkel, binnen 24 uur. Vlotte service. Ook fijn: betalen in de winkel bij ontvangst en digitale bon via de mail.

Jim 26-07-2021

Online een bestelling geplaatst, gekozen voor ophalen in de lokale winkel. Mailtje gekregen dat het klaar lag, langs gegaan en heel vriendelijk geholpen en alle relevante dingen netjes uitgelegd

Coolclue1411 26-07-2021

-Kortere wachttijd aan telefoon
- Personeel moet product/ dienstverleningskennis hebben
- Snellere oplossing
- Als ik nu een nieuw wasmachine huurcontract wil dan wordt de machine morgen geleverd. Volgens medewerker staat dat op de site maar klopt deze informatie niet niet omdat alle vrachtwagens al volgeladen waren....
- Heb gekozen voor huren wegens gemak maar is totaal ongemak en zal dan ook overstappen naar de concurrent

Réni 26-07-2021

Het aanbod op de website is enorm en verschillende merken zijn goed met elkaar te vergelijken. Ik had een vriendelijke dame aan de lijn die geholpen heeft met de definitieve keuze. Daarna ook nog eens de volgende ochtend in huis.