Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4014 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

K. B. 09-11-2022

Product volgende dag al op te halen, goede service bij de ophaalbalie. Producten prima in orde.

Willy 09-11-2022

Perfecte afhandeling van mijn bestelling ook met de goede begeleiding van mailsondersteuning niks geen algebra maar voor gewone mensen goed begrijpbaar en behandelbaar goede verpakking van bestelling van mij een dikke plus voor jullie. hoop nog vele bestellingen te kunnen plaatsen jullie zijn beslist mijn winkel

Marion de Groot 09-11-2022

Mijn bestelling bij Coolblue werd de volgende dag al bezorg. Oude droger werd meegenomen en de nieuwe keurig aangesloten. Goede uitleg door erg vriendelijke bezorgers. Mijn complimenten.

Petra 09-11-2022

Duidelijke en uitgebreide informatie op de website, zodat je goed de producten kan vergelijken.
Website makkelijk te navigeren, vriendelijke en snelle bezorging.

R 09-11-2022

Fijne webshop, snel geleverd en eenvoudig bestelproces. Niet altijd de goedkoopste maar verder prima. Goede ervaring met deze webshop.

r yavuz 09-11-2022

snell service goed en op tijd bestelin thuis gekomen wat nog meer je wachten

Anoniem 09-11-2022

Op zich prima. Echter werd belooft dat het oude apparaat meegenomen zou worden. In dit geval de koelkast. Maar omdat de deur er niet in zat, namen ze deze niet mee. (De deur hadden we aan de keuken panelen laten zitten, ivm afkijken voor de nieuwe deur). Waarom dan de koelkast niet meenemen? Hij was 20 jaar oud! Leek wel of ze die weer wilden door verhandelen ofzo.
Dan werd er gezegd in de bevestiging dat de verpakking meegenomen zou worden: ook niet gedaan. Dat doen ze alleen wanneer zij het inbouwen werd gezegd. Aangezien we zelf hebben ingebouwd, hebben we zelf alles afgevoerd.
Verder snelle service en vriendelijke mensen.

Floor H 09-11-2022

Bij de Coolblue wordt ik altijd goed geholpen en tot nu toe heb ik nog geen product gehad waar ik niet te vreden mee was. De website lay-out is erg duidelijk en fijn om te gebruiken. Ook de fysieke winkels hebben een fijne lay-out en zijn uitnodigend om even binnen te lopen om rond te kijken of advies te krijgen.

Inge 09-11-2022

Ik had op internet iets besteld, dit kwam ik ophalen en daarnaast had ik nog vragen over een printer. Ik kreeg eerlijk advies en de medewerker was geïnteresseerd oprecht en vriendelijk. Hij liep mee tot aan de auto met de gekochte spullen, wat een service!

Bas Van hulst 09-11-2022

S’avonds 11 uur besteld volgende dag al binnen top
Alleen met bezorging is de doos een keer laten vallen

B benzouika 09-11-2022

Super service makkelijk site snel betalingen en snel bezorgt zelf de zondag top site

Martine 08-11-2022

Super duidelijke website. Fijne ondersteuning bij het kiezen van het meest passende product. Onder andere doordat bij veel producten de voor- en de nadelen aangegeven worden en doordat je de mogelijkheid hebt om meerdere producten met elkaar te vergelijken.

M.w 08-11-2022

Binnen 1 dag een nieuwe wasmachine geleverd en geïnstalleerd., en de oude is afgevoerd. We zijn er heel blij mee. Vriendelijke bezorger.

Prima webshop 08-11-2022

Kwam mij voor de eerste keer betrouwbaar over, omdat ze zelf ook een bezorgdienst hebben.
De keren dat ik wat besteld heb,ging prezies zoals verwacht.
Goede tijdsstip van bezorging.
Ook zeer vriendelijke bezorgers.

Gerard 08-11-2022

Zowel de website alsmede in de winkel, een duidelijke uitleg en prijstechnisch aantrekkelijk.
Verder duidelijke communicatie m.b.t. bezorging.

Gerda 08-11-2022

Snelle levering en een prima oven. Alleen jammer dat bij de zondaglevering van Post.nl de oven dus NIET naar boven is gebracht, terwijl dat wel is aangeven op de Coolblue site. We wonen op 2 hoog, dus dat valt binnen de marge.

Rein M. 08-11-2022

Groot assortiment van het gezochte soort product ( Ipad case ) en snel geleverd binnen 1 dag

Binki39 08-11-2022

op Coolbleu zijn de producten makkelijk te vinden en de juiste product informatie is aanwezig. Bestellen en betalen gaat simpel en snel. Pakketjes worden over het algemeen op tijd geleverd. Nog geen gebruik hoeven maken van de service.

Lies@ 08-11-2022

Zaterdag besteld en zondag al in huis. Ik bestel graag bij Coolblue vanwege de service. Ook na langere periode als er garantie op het artikel zit helpen ze netjes.

Jonathan 08-11-2022

Het enige wat ik jammer vind is dat ik mijn Coolblue tegoed niet kan besteden aan tweede kans producten, ik begrijp deze keus ook niet helemaal. Anders zou ik Coolblue een dikke 9 geven.

Frederik 08-11-2022

Website is zeer duidelijk en makkelijk te navigeren. Levertijd is heel kort. Producten zijn redelijk goedkoop. Customer service is goed. Enige minpunt is dat soms de beschrijving/specificaties van een artikel niet 100% kloppen

Piet Broeren 08-11-2022

Coolblue is voor mij de beste keus , ik heb al verschillende producten bij Coolblue besteld en gekocht . Een van de goedkoopste, product binnen 24 uur geleverd en op de afgesproken tijd zelf op zondag . Als je iets snel en goeds wil hebben moet je bij Coolblue zijn.

Henk 08-11-2022

Het bestellen was erg simpel en de shop was dichtbij en makkelijk te bereiken voor mij.

Damici 08-11-2022

Altijd zeer vriendelijk personeel. Zodra je binnenkort in de winkel wordt er zelfs een kopje koffie aangeboden. Dat hoeft van mij persoonlijk dan weer niet, maar het laat wel zien dat ze voor elke klant voor het maximale willen gaan. Personeel komt op mij over dat ze plezier in hun werk hebben.

wil prins bleijswijk 08-11-2022

de site is overzichtelijk Goed gesorteerd makkelijk keuze maken. Vriendelijke bezorgers Levering keurig op afgesproken tijd.