Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Ivar 17-10-2021

Bestellen, betalen perfect. Helaas had de bezorger van PostNL geen zin om naar ons appartement op de 4e etage te lopen. E-mail ontvangen dat het pakket niet afgeleverd kon worden terwijl ik met de bezorger heb gesproken via de intercom.
Contact gehad met Coolblue waarna ik een nieuwe bestelling heb gedaan die ik direct in de winkel kon ophalen. Daar bovenop ook nog eens 10 euro korting voor het ongemak. Goed opgelost door Coolblue terwijl het ongemak niet door hen is veroorzaakt!
Ben al 10 jaar trouwe klant en zal ook de volgende keer weer bestellen bij Coolblue.

frits kuijstermans 17-10-2021

altijd wanneer ik bestel is het product precies als omschreven en perfect op tijd.

Jacqueline 17-10-2021

Werd netjes de volgende dag bezorgd op het geplande tijdstip. Duidelijke communicatie

Titus 17-10-2021

Handig en snel. Ook afhalen bij servicepunt, gemakkelijk hoef je niet thuis zitten wachten.

Anke 17-10-2021

Goede gebruikservaring op de website en ruim assortiment dat eenvoudig te vergelijken is qua prijs en specificaties. Uitgebreide reviews.

Huub 17-10-2021

Eenvoudig online bestellen, snelle levering (volgende ochtend), goed product

warm en koud 16-10-2021

De website werkt prima , koelkast en fornuis snel besteld tegen concurrerende prijzen

Wendy 16-10-2021

Ik bestel regelmatig producten bij Coolblue, van tv's en wasmachine/droger tot smartwatches en stofzuigers.

Ze hebben een ruim assortiment en scherpe prijzen. Ik ben super tevreden met de klant vriendelijkheid en de klantenservice!

Paul 16-10-2021

Snel en correct geleverd. Duidelijke keuzehulp bij het uitzoeken van de juiste laptop en voldoende selectiecriteria.

H2t2_w 16-10-2021

Altijd super snel en accuraat geleverd. Prima materiaal wat wordt geleverd en eigenlijk nooit klachten.

Andries 16-10-2021

De beste webshop van Nederland!
Zeer goede app.
Zeer goede klantenservice.
Groot assortiment.
Grote aanrader

JC 16-10-2021

Groot aanbod, goede prijs, snelle levering. Tot zover nooit een klacht gehad over Coolblue.

Ita 16-10-2021

Ik ben super blij! Ik had dringend een oplader nodig en ik heb deze de volgende dag al binnen in huis. Prettige website ook.

van Veen 16-10-2021

S’avonds besteld volgende ochtend al in huis. netjes bezorgd door een vriendelijke chauffeur.

Henriet 16-10-2021

Makkelijke en overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en vervolgens snelle levering.

Edwin Apeldoorn 16-10-2021

Ik had een artikel gekocht via een "bekend Nederlands platform" maar dat artikel was al na twee weken defect. Het probleem was vervolgens dat je niet via het platform zelf maar via een vaag bedrijf dat via het platform zaken doet je garantie moet regelen. Daar heb ik dus geen zin in. Toen zag ik bij Coolblue een vergelijkbaar artikel met betere specificaties (USB-C in plaats van USB-B) met vijf jaar garantie (BlueBuilt artikel van Coolblue zelf). Als het ooit defect raakt dan heb ik dus een goede garantie via Coolblue zelf. Goede service is voor mij alles, vandaar het cijfer 10 dat ik geef.

Helene 16-10-2021

Snelle bezorging, duidelijke productomschrijving en bij klachten wordt je snel geholpen

Illia Andrieiev 16-10-2021

Good shop with convenient location for me. Personal were friendly and helpful.

Wouter 16-10-2021

Snelle en goede service. Informatie klopt en filmpjes voor installatie etc zijn prima!

Xander Koning 15-10-2021

Prettige site , goede service, altijd bereikbaar, gewoon top! Ik kan het iedereen aanraden, ben al vanaf */- 2008 klant.

Marion James- van Alstede 15-10-2021

Wasmachine was Makkelijk en snel online te bestellen. Snel geleverd. Super goede service, alles netjes geïnstalleerd. Vriendelijke jongens. Goede uitleg van zaken. Heel bij met mijn nieuwe wasmachine. Oude werd netjes meegenomen. De vorige ook hier besteld en die voldeed 10 jaar. Heel tevreden.

jahebo 15-10-2021

Duidelijke aanbiedingen, goede adviezen, fijn klantcontact, snelle levering waarbij diverse mogelijkheden worden geboden

Frits 15-10-2021

Mooie winkel gekomen op de Watermanweg. Alles netjes uitgestald en goede service

MB 15-10-2021

Bestellen gaat heel makkelijk. Vandaag besteld is echt morgen in huis. Hetgeen je besteld hebt wordt netjes verpakt verstuurd en werd keurig netjes de volgende dag bezorgd. Via de e-mail wordt je op de hoogte gehouden wanneer het pakket arriveert.

Erik 15-10-2021

Snel en zonder problemen bezorgd. Netjes een telefoontje toen ik niet thuis was waar ze het pakketje wel kunnen bezorgen.