Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Sandertje 26-09-2021

Super goede service aardige medewerkers die zin hebben in hun werk. tot nu toe altijd alles goed gegaan en mijn product nooit te laat bezorgt.

Eef 26-09-2021

Heldere webshop, snelle service. Levering/bezorging met de fiets, beter voor het milieu, en zeer klantvriendelijk. Bezorger neemt contact met je op en laat duidelijke informatie achter wanneer je product elders wordt bezorgd. Zeer tevreden!

Ramond Keesmekers 26-09-2021

Snelle en complete levering, goede prijzen. En vooral een leuke shop om je producten bij te kopen!

J.J.Waagen 25-09-2021

Het begint met een goede , complete ,presentatie van ,in dit geval, alle webcams uit welke een keuze kan worden gemaakt.
De keuze is dan niet moeilijk , en ,de volgende dag al volgt de bezorging.
Een half uur later kan ik mijn zoon in Nieuw Zeeland zien ! Wat valt er nog meer te wensen!

Laura 25-09-2021

Overzichtelijke site. Handig producten te vergelijken door top punten en minpunten van het product opsommen te vermelden

Willem 25-09-2021

makkelijk shoppen en hele mooie dingen goede hulp en snel geleverd.
Ook de 2e keus is aante bevelen en scheelt soms veel geld.

Bart 25-09-2021

Ik heb inmiddels een aantal maal besteld bij Coolblue en tot nu toe geen negatieve ervaringen. Ze hebben een redelijk assortiment, tamelijk goed geprijsd. Mijn laatste aankoop was een aantrekkelijke aanbieding, die kon ik elders ook niet goedkoper vinden. Je kunt vrij makkelijk vinden wat je zoekt en bestellen gaat ook makkelijk. De productomschrijving en specificaties zijn duidelijk en goed, maar de productpagina's komen enigszins chaotisch over. De site kan misschien ietsjes sneller. Na het bestellen wordt je snel op de hoogte gehouden van de voortgang, en tot nu toe werd mijn bestelling steeds nog dezelfde dag verzonden. De verpakking is zoals wel vaker te groot voor het product, maar wel goed. Kortom: kleine puntjes, maar geen enkele reden om hier niet te bestellen.

Paula 25-09-2021

Snelle levering.
Grote keuze met bij elk product duidelijke en nuttige specificatie.

Iris 25-09-2021

Mooie en eerlijke prijzen, snel verzonden en op een milieuvriendelijke manier bezorgd op een bakfiets, met altijd een zeer vriendelijke bezorger/bezorgster! Ik bestel het liefst alles bij CoolBlue!

Ronnie 25-09-2021

Bij coolblue een wasmachine besteld die 2 dagen later geleverd zou worden.
Op de dag van levering thuis afgewacht op de levering, maar omdat ik geen track and trace had gekregen toch maar eens gebeld,na 40 min. In de wacht.... Oh excuses deze komt morgen (donderdag). Oke dat is vervelend, namelijk vrij moeten regelen voor de levering. Dan wordt hij dus vrijdag avond geleverd. Vrijdag om 16:00 weer gebeld omdat ik wederom geen track en Trace gekregen heb...ook 40 min. In de wacht. Sorry, er is iets mis gegaan hij wordt niet geleverd vandaag...hij kan zaterdag ochtend geleverd worden. Oké erg vervelend maar dat moet dan maar.
Zaterdagochtend geen track en trace ontvangen, dus weer naar de klantenservice gebeld...wederom 40 min. In de wacht.
Sorry de wasmachine die u heeft besteld en betaald is niet meer leverbaar. Ik kan u een duurdere aanbieden met 50 euro korting...moet u nog 75 bijleggen.
Eigenlijk wil ik dit niet maar moet toch iets onderhand, ik heb er al veel tijd en energie ingestoken en zit ondertussen met een gezin al een week zonder wasmachine.
Akkoord gegaan...denk ik later, ja kut...ik vind het echt klote dat ik nou geld bij moet betalen...plus dat ik nu zie dat deze bij BCC sowieso al goedkoper wordt aangeboden. dan wil ik liever een goedkopere met de zelfde korting. Zodat ik niets hoeft bij te leggen.
Dus nogmaals 40 min in de wacht...verhaal uitgelegd.
Nee meneer dat is allemaal niet mogelijk. Op een goedkopere krijgt u helemaal geen korting.( ook deze goedkopere is bij BCC nog 50 euro goedkoper)

Dus nu, een werkweek verder...van alles geregeld om thuis te kunnen zijn bij 3 levermomenten die zonder notificatie niet doorgingen. In totaal 170 minuten in de wacht en uiteindelijk compleet gefrustreerd mijn bestelling geannuleerd, kan ik nu afwachten wanneer ik mijn geld terug krijg om ergens anders een wasmachine te bestellen.

En Bedankt, nul sterren dus.
Gr Ronnie

Jordi 25-09-2021

Goed advies gehad in de winkels, geen druk om gelijk iets te kopen. Thuis op het gemak iets besteld, met 30 dagen tevredenheidsgarantie. Bezorgers super netjes en bellen vlak van te voren. Niets anders dan tevreden!

Pelle van den Boom 25-09-2021

Mijn ervaring met Coolblue is dat het altijd op tijd lieverd, goede prijzen geeft en een gaaf bedrijfscultuur heeft. Alles komt zeer vriendelijk over en ik ben ervan overtuigd dat ze ontevreden klanten goed helpen.

Theo Hoekstra 24-09-2021

Heel snel, goede prijs, goede informatie over product en leveringstijd via Postnl

Coolblue Eindhoven 24-09-2021

alles duidelijk, de winkel, de site, betaling en service, ben goed en redelijk snel geholpen.

Ilse 24-09-2021

Maar ik heb wel een advies, is het mogelijk om het pakket niet bij de post nl aan te bieden, wij hebben toevallig een lakse postbode die het liefst de dingen naar boven gooit! Misschien idee om het toch zelf te brengen? Vd rest zijn jullie snel, netjes top gewoon

Gaby 24-09-2021

Gebruiksvriendelijke site met duidelijke uitleg van de producten en snelle levering.

Leon 24-09-2021

Helaas heeft coolblue niet waar gemaakt waar ze mee adverteren. Bestellen voor 23.59 uur dag erna in huis.
Bestelling kwam pas twee dagen na besteldatum.

Sanne 24-09-2021

Superfijne grote tas veel opslag ruimte. Ook aan de zijkant een riem om het statief mee te kunnen nemen.

ronnie722 24-09-2021

Het geeft goede informatie over de producten die zij verkopen. De prijs kwaliteit verhouding is goed. De bestellingen wordt op tijd geleverd.

Maas 24-09-2021

Deze week nieuwe Chromebook ontvangen nadat ik de oude ter reparatie had opgestuurd. Garantietermijn was voorbij maar wat super opgelost! Hele kleine bijbetaling en weer een nieuw product.
Top Coolblue….ik blijf klant!
Dankjewel! Blij!

Karen 24-09-2021

Snelle levering, prettige site, goede omschrijvingen van de producten en makkelijke vergelijkingsmogelijkheden.

Marisca 24-09-2021

Snelle service, goeie prijzen, makkelijk producten vergelijken op de website!

Irma 24-09-2021

Duidelijke productinformatie en snelle levering. Wel vind ik het niet zo handig dat op het pakje Coolblue staat en gewoon door de post wordt geleverd.

Annemieke 24-09-2021

Altijd heel klantvriendelijk, en als je met ze belt staan ze je altijd goed te woord.
Zeer tevreden

Anja 24-09-2021

Bij Coolblue word je altijd goed geholpen en de service is uitstekend!! Leveringen zijn altijd op tijd en en er werkt vriendelijk personeel. Kortom wij kopen graag bij Coolblue!!!