Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Fatma 30-06-2021

Online kop, levering en aansluiting van ons aankoop verliep zoals het hoort te zijn. We zijn erg tevreden met ons aankoop van coolblue. Het werd snel geleverd. Met een berichtje en telefoontje van te voren aan gegeven dat ze binnen een kwartier komen, wat we heel fijn vonden. Dus we raden iedereen aan met gerust hart te gaan shoppen bij coolblue.

Bram Peters 30-06-2021

Wederom voor Coolblue gekozen vanwege de scherpe prijs en eerdere ervaringen.
Top winkel mijn inziens!

MK 30-06-2021

Veel keuze, duidelijke omschrijving van het produkt. Supersnelle levering (zondag besteld volgende dag in huis)

Rob Borkent 30-06-2021

Niet alleen goede prijs/kwaliteits verhouding, maar ook ruime keus en een snelle levering.

P.Kooistra 30-06-2021

Via internet wasmachine besteld . lever datum aangegeven . Alles is precies op tijd geleverd , en aardige bezorgers

Gaarie 30-06-2021

Nou, waar om te beginnnen? Coolblue was een van mijn persoonlijke favoriete bedrijven. Het was altijd ontzettend leuk om hier te bestellen voor mij, aangezien ik het wel altijd fijn vond dat er de volgende dag gelijk aan deur bezorgt werdt.

Maar sinds kort, nou, om precies te zijn op de 26ste van Juni, heb ik een reparatie mogen aanmelden voor een headset die ik sinds kort had besteld. Dit was aangezien ik mijn vrije dagen op werk eindelijk mocht spenderen en ik deze in rust wou meemaken.

Helaas, na het inleveren van mijn apparaat heb ik een week lang niks mogen horen. Hierdoor ben ik in contact gekomen met de klantenservice van Coolblue die mij informeerde dat het normaal was dat het een beetje langer duurde i.v.m PostNL en hun werkprocedure doen-der-tijd.

Helaas, heeft dit echter niet uitgepakt als ik hoopte, aangezien ik toch na twee (2) weken niks had mogen vermoeden. Hierdoor ben ik nogmaals gaan bellen naar de klantenservice die mij informeerde naar het feit dat deze zoek was en een pakketonderzoek gestart moest worden. Nadat dit pakketonderzoek gestart werd, werdt ik constant gestoort voor een track-and-trace bewijs dat ik niet meer had en aangegeven had niet meer te hebben. Hier is er uiteindelijk vier weken gedoe over gehad, waar de communicatie alleen van mijn kant te zoeken was. Er werd mij verteld dat er niet veel gedaan kon worden en dat ik eigenlijk in zijn geheel mijn apparaat, geld en tijd was. Waarom? Simpelweg omdat ik geen track-and-trace bewijs had en aangezien mensen hier misbruik van maakten, was ik blijkbaar niet te compenseren. Dat vond ik zeer jammer, vooral aangezien ik toch ontzettend veel apparaten heb mogen aanschaffen van Coolblue, op mijn account en af.

Al in al, als een kleine opsomming: ik ben mijn apparaat kwijt, Coolblue wil mij niet serieus nemen zonder track-and-trace bewijs en zonder dit bewijs ben ik een crimineel en kan ik niet gecompenseerd worden. Zal wel met mijn naam en achternaam te maken hebben. Ach ja.

Toch wel jammer.

Bart 30-06-2021

1e laptop werkte niet. 3x in de winkel geweest (erg lange wachttijden ook op de zogenoemde non peak hours nauwelijks personeel en personeel dat er staat weinig kundig/geinteresseerd. Nieuwe laptop helaas ook niet in orde.. wederom in de winkel. Veel relaxed personeel dat met elkaar bezig is maar niemand aan de service bali om te helpen.

Frank Visser 30-06-2021

Coolblue bevalt mij vanwege de duidelijke website, zeer vlotte afhandeling zelfs in het weekend. Ook goede extra informatie over het gekochte product als aanvulling op de gebruiksaanwijzing.

Pamela 30-06-2021

Goede info op de website en hele goede en aardige uitleg bij de levering.
Kortom deze ervaring had ik nog nooit bij een droger gekregen

Eric 30-06-2021

Ik heb een Tamron lens besteld, die werd Keurig en zorgvuldig bezorgd met de fiets, ook de bezorger was super! Mijn dank voor de goede service!

Monique B 30-06-2021

Goede website, duidelijke omschrijving van de artikelen , goede prijs kwaliteit verhouding. Verder ook correcte en humor volle manier van communiceren

Jack Biesma 30-06-2021

Ik vind de bezorging en de service hoe jullie die ps5 geregeld hebben SUPER goed

Angelina 30-06-2021

In mei mijn diepvries besteld en de levering kunnen uitstellen tot mijn huisje klaar was.Nu dus.
Super aardige,mee denkende telefonistes aan de telefoon gehad.
Ik heb ze daar dan ook mee gecompliceerd.
Dus ja ik ben heel blij met Cool Blue en zal jullie zeker bij anderen adviseren.
Nogmaals hartelijk dank.
Groetjes

Cathy 29-06-2021

Altijd goede service. Ook als er iets mis is met een product wordt er snel en adequaat gereageerd. Er wordt samen naar een passende oplossing gezocht.
En daarom kom ik altijd weer terug. Ook al het ergens anders een euro goedkoper is.

Bonnie 29-06-2021

Zaterdag avond besteld volgende ochtend geleverd.
Keuze hulp van coolblue gebruikt wat de keuze makkelijk maakt. Zeer tevreden.
Track en trace en zelfs een telefoontje 15 min voor aankomst super!
Vriendelijke held van de dag!
Oude apparatuur word meegenomen ook erg fijn.

Dorien 29-06-2021

Fantastische website met duidelijke beschrijving en keuzehulp. Goed assortiment.
Onze wasmachine ging kapot op zaterdagmiddag. Direct nieuwe besteld en zondag gebracht en geïnstalleerd.
Prima service voor een kleine meerbetaling.

Sabine 29-06-2021

Goede, duidelijke product informatie en gemakkelijk online te bestellen. We hebben het opgehaald in de shop. Wel een wachtrij maar vriendelijk geholpen. Een aanrader dus!
En altijd een doos of tas met een hilarische reclametekst!!

SJ 29-06-2021

Website Coolblue is duidelijk en overzichtelijk. Producten en eventuele alternatieven zijn snel gevonden.
Omschrijving van de producten is duidelijk, informatie is meer dan toereikend.

Bestelprocedure loopt naar wens en is duidelijk en helder.

Bezorging is uitstekend. Zoals afgesproken.

Marco 29-06-2021

Coolblue onderscheidt zich voor mij door de uitstekende service, professionaliteit, kennis en prijs in combinatie met een humorvolle en persoonlijke benadering. Dit laatste zit m ook in details zoals de teksten op de verpakking, mails en persoonlijk contact. OOK de chauffeurs die de goederen afleveren niet te vergeten. In geval van problemen zoekt men naar oplossingen passend binnen de grenzen maar soms ook daarbuiten omdat ze in staat is om “ in te voelen” in geval van een overmacht. Ik heb zelfs een keer een verjaardagskaartje ontvangen, echt leuk. Voor mij altijd de 1e keuze.

Leatine 29-06-2021

Zaterdagavond besteld, zondag in huis. Helaas niet alles geleverd, maar werd keurig maandag alsnog geleverd. Helaas schade aan het product, maar ook dat werd heel goed opgelost. Wij zijn zeer tevreden over de aankoop en communicatie met Coolblue, waardoor we een glimlach op ons gezicht hebben.

Anoniem 29-06-2021

Heldere website. Goed assortiment. Goede prijs. Uiterst vriendelijke bezorgers op de fiets. Product bevalt goed bij het eerste gebruik…

Ine 29-06-2021

Oo de eerste plaats de prijs belangrijk. En dat het zonder verzendkosten bezorgd word. Tijdstip dat ze aangeven dat het bezorgd word.

Webkabouter 29-06-2021

Snelle bezorging en geen gedoe.
Zijn gemiddeld wel wat duurder als de de gangbare prijs op het web. Maar service moet ook betaald worden...

Jan de Graaf 29-06-2021

Prima webshop en goede winkels. Eén minder puntje. Ik ben van mening dat Coolblue veel te 'nep' commercieel is geworden. Ik ken ze van vroeger, vanaf de start. Toen was het nuchter en duidelijk. Nu zijn de medewerkers irritant vriendelijk en gemaakt. En vooral te joviaal. Dat is het huidige marketingconcept van Coolblue. Ik denk dat dit uiteindelijk ook hun ondergang gaat worden. Voor de lange termijn geen slim concept in mijn ogen. Maar ik krijg altijd 10 jaar later gelijk...

Karen 29-06-2021

De webwinkel is erg duidelijk en gemakkelijk. Als je een bestelling hebt gedaan wordt het snel geleverd. In ons geval zelfs op zondag. De bezorgers zijn heel erg vriendelijk. En ik vond het super dat ze de bestelde koelkast bijna op z'n plek hebben gezet, ipv net over de drempel. Echt super service.