Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ann Dekker 08-12-2022

Een koel/vriescombinatie gekocht. Mijn 2e aanschaf. Er werd verteld als je het niet goed vind komen we het weer halen 👍
De mannen die het kwamen brengen waren super aardig 👍
Ik zou mijn vrienden aanraden om bij coolblue te kopen.

Firet 08-12-2022

Makkelijke website. Ook informatie vooraf duidelijk. Keuze kan op basis van info coolblue goed overwogen gemaakt worden. Levering op tijd. Ook hierbij prima communicatie met de chauffeur vooraf. Vriendelijke chauffeur.
Blij met de keuze die we gemaakt hebben. Tips voor installatie prima en duidelijk.

Duifje1969 08-12-2022

Allemaal goed gegaan. Wasmachine goed neergezet, vriendelijke medewerkers. Helemaal prima.

Cees 08-12-2022

Precies dat wat een klant wil. Geen gezeur en een uitstekende dienstverlening en product. Bovendien een prima naverzorging.

Hetty 08-12-2022

Duidelijke website, goede omschrijving van het artikel en super snelle bezorging. .
Prijs vergelijk valt ook vaak de keuze op Cool Bleu

RMG 08-12-2022

Altijd snelle levering, deskundig personeel voor evt advies.
Servicegericht en meedenken met de klant.

antje 08-12-2022

Echt ik had besteld en de volgende in huis, precies zoals was beloofd en dat is wat in tegenwoordige tijden.

Martin 08-12-2022

Je kan rustig kijken en vergelijken met producten die je zoekt. Het is simpel en eenvoudig zoeken naar wat je hebben wil.

MrtnM 08-12-2022

Belachelijk goede customer support en uitermate vriendelijke en attente bezorgers. Het kan dus wel!

Eric W 08-12-2022

De site is overzichtelijk en een koop bij Coolblue is snel gesloten.Het vervolg, de bevestiging, de route volgen van t pakket en last but not least de snelheid waarop t pakket aan de deur wordt aangeboden is super, snel en goed. Kortom nooit twijfels bij bestellingen doen bij Coolblue.

Howard 08-12-2022

Product snel ontvangen en keurig verpakt in een passende doos !
Zeer tevreden na aansluiting van muis en toetsenbord.
Kan weer producten bij jullie bestellen met een glimlach 😀

Catherine 08-12-2022

Ik heb twee producten aangeschaft bij Coolblue: airpods en een houdertje. Het houdertje was defect en ik wilde het product retourneren maar Coolblue vond dat niet nodig en retourneerde het aankoopbedrag meteen. Heel klantvriendelijk.

Tanja 08-12-2022

Telefoonhoesje besteld. Was makkelijk te vinden en prijs is prima. Snelle levering dus ik ben super tevreden

Jac Donkers 08-12-2022

Ik wordt blij als ik Coolblue ergens zie. Ik word steeds uitend geholpen telkens met een😁

Marijn 08-12-2022

Goede prijzen, vriendelijk personeel en goede zaak dat jullie een eigen bezorgdienst (op de fiets!) hebben.

Jak 08-12-2022

Goede website met uitgebreide informatie, concurrerende prijzen, snelle en nette levering

LW 08-12-2022

Altijd snelle levering, duidelijk wanneer de producten komen. Goed verpakt.

Dimitri 08-12-2022

Al meerdere malen en bestelling gedaan zowel prive als zakelijk. Van het bestellen tot afrekenen kost geen enkele moeite.

CvD 07-12-2022

Duidelijke webshop, veel keuze en goede uitleg van het product. Snelle en correcte levering.

Hans 07-12-2022

Erg duidelijke website met veel feedback over producten.
Ik was op zoek naar een draadloos alarmsysteem en vond alle duidelijkheid bij Coolblue! Uiteindelijk mijn besluit genomen op basis van alle feedback van gebruikers van het systeem.
Erg goede prijs, prima service en snelle levering op mijn gekozen locatie.

Kortom: top!

Karen 07-12-2022

Gewoon goed! Goed advies, goede service, snelle levering; wat wil je nog meer?

Laurens 07-12-2022

Betrouwbare shop, goede website en goede communicatie. Daarnaast snelle verzending en het vertrouwen dat het goed komt ook als het product niet naar wens is.

Kees 07-12-2022

Snel en accurate levering. Gekregen wat ik mij voorgesteld had uit de beschrijving. Weer een tevreden klant. Weer een verdiende glimlach.

Pieter 07-12-2022

Ruime winkel met een heel klantvriendelijk systeem direct op de ingang. Je wordt bij de ingang verwezen naar de juiste afdeling en als het druk is direct op de wachtlijst gezet voor de betreffende afdeling. Verder heel vriendelijk personeel.

Edwin 07-12-2022

Goede service en kwaliteit.
Bij problemen altijd een goede oplossing tot nu toe