Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4045 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

w. mommers/valiantconsultancy 14-11-2022

goede service, vriendelijke behandeling, aantrekkelijke prijzen, ruim assortiment, goede informatie

Yorick 14-11-2022

Goede service, snelle levering. Producten worden goed omschreven en de omschrijvingen komen overeen met hoe ze in het echt zijn

Jeroen Grasmeijer 13-11-2022

Snelle levering altijd, vaak goede concurrende prijs. Snelle informatie voorziening tav bestelling, levering etc.
Gewoon betrouwbare winkel.

lowie 13-11-2022

goed te vinden
artikels goed geprijsd
en zeer plezierige bezorgers
en de bezorger had nog wat nuttige tips

Ronald 13-11-2022

Goede prijs, snelle levering, heldere uitleg en prima communicatie over verzenden

Andre Verhoeven 13-11-2022

Coolblue biedt altijd een duidelijke keuzehulp en gaat altijd super om met garantie. Bij coolblue heb je altijd zekerheid.

PietjeSla 13-11-2022

Coolblue is snel in leveren,levert ook uitstekende service wanneer een product niet goed is.

Ad 13-11-2022

Prima service, snelle levering , keurige verpakking, betrouwbaar, alles goed geregeld, ik ben heel tevreden. Ik zou zeker weer aankopen bij coolblue doen.

Justus 13-11-2022

Alle verwachtingen worden gewoon waar gemaakt.
Ik was niet thuis, de bezorger belde me netjes om te vertellen dat het pakketje bij de buren lag!

Rene 13-11-2022

Alles voor een glimlach! Na een prettig advies te hebben ontvangen mbt een (prijzig op te lossen) euvel aan onze oude wasmachine met eu 40,- aan tegemoetkoming op zak verder georiënteerd op de site van Coolblue. Fijne site en prima keuzes! Product besteld, afspraak ingepland en op een uiterst prettige wijze werd de nieuwe wasmachine geplaatst, gecontroleerd en de oude afgevoerd. Uitmuntend is de duidelijkheid die Coolblue verschaft met hetgeen je als koper te wachten staat inclusief tijden van aankomst!

Roeland 13-11-2022

Deze winkel heeft behalve briljante marketing ook uitstekende klantenservice, wat maakt dat ik voor electronica eigenlijk altijd bij Coolblue aanklop. De prijzen zijn er scherp. Dat er dan ook nog een winkel bij mij in de buurt is, maakt het nog beter om er te shoppen.

Im1234 13-11-2022

Fijne winkel.. goede klantenservice.. en altijd fijn dat je meteen ziet wat coolblue ‘s keuze is..

Erica 13-11-2022

Duidelijk overzicht van de producten op de site waardoor ik makkelijk kon vergelijken en kiezen. Daarnaast is de bezorging snel en word je adequaat op de hoogte gehouden.

Sam Sam 13-11-2022

Razendsnelle afhandeling en bezorging van je bestelling. Jullie site is erg duidelijk en geeft prima product info weer.

Willem Willems 13-11-2022

Coolblue staat bij ons hoog in het vaandel. Mijn ervaring is dat service en klantvriendelijkheid bijzonder goed is. Wel is Coolblue niet altijd de voordeligste, maar vooral bij elektronica neem ik geen risico om elders te gaan shoppen.

Roy 13-11-2022

Zeer tevreden. Klantenservice, via whatsapp, zeer snel en vriendelijk. De omruil verliep ook voorspoedig.
De chromebook werkt prima. anvankellijk een exemplaar met een kleinen storing in de touchpad. Maar na omruil is dit in orde.
De omruil verliep vlot. De constructie 'opnieuw bestellen, geld retour' moest ikweliswaar zelf aandragen. Maar via whatsapp waren de medewerkers wel heel vriendelijk en meegaand waardoor alles vlotjes verliep.

Lucas 12-11-2022

Na een moeilijke start (website zei; vandaag besteld, morgen in huis maar eerste optie was 4 dagen later), perfect geholpen door een vriendelijke dame aan de telefoon om kwart over 11 's avonds.
Dat maakt Coolblue bijzonder; Ze zoeken altijd met je naar een oplossing en zijn altijd bereikbaar.
Ondanks dat ze niet altijd de goedkoopste zijn hebben ze nog altijd een prima, menselijke klantenservice.

Laura Hoekema 12-11-2022

Duidelijk beschrijvingen, goede klantenservice, fijne bezorging, makkelijk bestellen.

Gerie 12-11-2022

Snelle bezorging van een goed product! Blij met onze Philips Senseo Maestro in de kleur wit.

Martien Jaspers 12-11-2022

Goede service , klant vriendelijk , snelle levering , en prijs goedkoop ( nergens goedkoper)

Maureen 12-11-2022

Ik heb een Ipadhoes besteld (voor mijn nieuwe Ipad) bij Coolblue met het gemak dat je het de dag erna in huis hebt. Woensdag 9 november heb ik de hoes besteld en toen zag ik dat ik kon kiezen tussen levertijd 8.00 -22.00 thuis, of ophalen op locatie vanaf 15.00 uur. Omdat ik donderdagavond van 19.00-22.00 cursus heb koos ik voor ophalen locatie vanaf 15.00 uur. Op donderdag kreeg ik de melding dat mijn pakketje helaas niet bezorgd kon worden maar ik hoefde mij geen zorgen te maken want het zou vrijdag bezorgd worden. Het is inmiddels zaterdag 16.00 uur en kom net bij de Primera vandaan en het is nog steeds niet bezorgd.
Als je Klantenservice wilt bellen moet je betalen, stuur je een appje, reageren ze niet. Ik koos voor Coolblue omdat ze de reputatie hebben snelle service re bieden en klantvriendelijk te zijn maar helaas, ze hebben in mijn geval die reputatie niet waar kunnen maken.

gerard de weert 12-11-2022

ze beloven de volgende dag in huis (Gratis) moet 99eurocent betalen voor in de avond .krijg bericht dat het niet geleverd wordt maar binnen 5 dagen ,achteraf blijkt dat ze zelf niet bezorgen maar post nl. die komen altijd in de avond bij ons.ik vindt het misleidend , heb de bestelling geannuleerd en nog steeds geen geld terug

D.Klip 12-11-2022

Goede en duidelijke site. Ongekend snelle levering. Wat wil een consument nog meer!

Rob 12-11-2022

Verschillende keren wat gekocht altijd op tijd en goede service.
Ook deze keer.

Rian 12-11-2022

Deze site werkt heel snel. Is heel duidelijk en de levering is nog vlugger.