Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Goldoro 31-08-2022

In Groningen is de CoolBlu een ruime en nette winkel. Erg overzichtelijk en met vriendelijk en bekwaam personeel.
Handig ook het bestellen via Internet en dan snel afhalen in de winkel.

Joao 31-08-2022

One of the best sites to do online shopping around. Clarity about every products

van den Hoek 31-08-2022

Fijne winkel, goede voorraad. Levering helaas niet op afgesproken dag en tijdstip, maar tijdig daarover op de hoogte gesteld.

Erii van de schraaff 31-08-2022

Ik heb een grote tv gekocht bij Coolblue, in meerdere winkels wezen kijken ook bij Coolblue, prima geholpen antwoordt gekregen op al mijn vragen. Toen tv besteld en keurig op tijd afgeleverd vriendelijk personeel niets op aan te merken. Dus zeer tevreden met Coolblue

Gert 30-08-2022

Coolblue is transparant, duidelijk en doet wat ze beloven.
Al mijn aankopen zijn op tijd en naar volledige tevredenheid geleverd.

Jorian 30-08-2022

Van begin tot eind perfect.

Heel fijne website en betaling gemakkelijk met ApplePay. De 2 jongens die mijn wasmachine bezorgden waren heel gemanierd en vriendelijk.

Dank

Rudi 30-08-2022

Gewoon een hele goede webwinkel met veel
artikelen.
Met ook nog een goede klantenservice.
Iets retour of een reparatie is geen probleem.

Michael 30-08-2022

Duidelijke info, reviews, scherpe prijs en makkelijk bestelproces. Daarna snel geleverd conform afspraak en in perfecte conditie.

Super coolblue, tovert een glimlach op je gezicht. 30-08-2022

Makkelijke site waar je alles wat je wil bestellen kan vinden en in categorie ingedeeld, en snelle levering zelfs op zondag. HULDE.

Monique 30-08-2022

Altijd fijne en snelle service bij dit bedrijf. En het personeel is altijd vrolijk.

Willem 30-08-2022

DE bezorging van een LG oled 48 inch was extra betaling voor zondaglevering. De bezorger kwam ver na de afgesproken tijd, na eerst opgebeld te hebben, aan de deur met de kollosale TV doos. Hij kwam alleen!!!!!!!!!!!!! Sjouwde de doos naar binnen en begon met uitpakken en montage, De indruk was dat hij wist wat hij deed, Maar alleen.Grote doos plat op de vloer, ik moest helpen om
de TV plat op de doos te leggen voor montage voet, en daarna weer mee sjouwen om hem op het wandmeubel te zetten.
Bezorger was beleefd, had haast en is goed en wel totaal ca 30 min bezig geweest. Had geluk dat ikzelf kabels en dokumentatie
op de juiste plaats had gelegd etc. aansluiten en klaar was Kees.De uitleg afstandsbediening en andere zaken was kort en snel.
Betaling 29 euro extra voor bezorging op zondag, ca 60 euro voor uitpakken,montage en plaatsing.
Ben allang tot tevredenheid klant van Cool Blue, maar ditmaal, afgeraffeld.
Had het beter met de buurmaan kunnen doen. Scheelde 100 euro en Cool Blue???????? Vakkundige bezorgers te weinig???????
En dan maar hopen dat alles goed gaat???????? Dit nooit meer.

Henk 30-08-2022

....snel, goed en duidelijk: wat wil je nog meer van een webshop? Coolblue maakt haar reclame-uitingen waar!

Stefan 30-08-2022

veel keuze, scherp(st)e prijzen en super snelle levering met updates over de status van levering

Marcel 30-08-2022

Cool Blue doet gewoon wat ze beloven. De winkel ervaring is supergoed en bezorging is snel netjes en accuraat

Lucia 30-08-2022

The store is reliable and the products have good quality.
The delivery time is very short.

Zhoozz 30-08-2022

Goed werkende site, overzichtelijk en duidelijke spelregels. Daarnaast ook zeer billijke prijzen.

Jack 30-08-2022

Zeer goede service. Website is duidelijk en helpt me het juiste product te kopen. Ook wordt duidelijk aangegeven wanneer de fietskoerier langskomt.

Helmy 30-08-2022

Gemakkelijk product kunnen vinden en de levering kon al de volgende dag ( zelfs op Zondag) maar het super gemakkelijk om deze te verzetten naar Maandag. Dus heerlijk flexibel. En het belangrijkste, het werd ook keurig op die dag afgeleverd.

Nostalgie 30-08-2022

Mooi apparaat Past in ons interieur.Prachtig geluid. Bediening is even wennen. Maar komen er wel uit.

wandelendetakken 29-08-2022

net product dat voldoet aan al de gestelde eisen ben zeer tevreden net als andere producten die er in het verleden gekocht zijn

Paul 29-08-2022

De site van de shop is overzichtelijki, bevat nuttige adviezen en keuzemogelijkheden. Wat het allemaal net iets beter maakt dan andere winkels is dat Coolblue ook aanwijzingen geeft over installatie van b.v. printers en in dit geval van een mobiel pinapparaat. Levering was prompt, verpakking prima.

A. Hermans 29-08-2022

Product besteld en al heel snel een afspraak voor een levering.
Enige puntje is dat de levering te vroeg was, dus toch een 1,5 uur voor de afgesproken tijd. Nu was dat geen probleem maar kan me voorstellen dat het problemen kan geven.
Hele aardige bezorgers!

Jeroen van dijk 29-08-2022

Top geregeld, ondanks dat bepaalde producten op dit moment moeilijk te krijgen zijn vanwege levering onzekerheid, werden mij. Laptops binnen 24 uur geleverd !

Afspraak is afspraak 👍🏻

SG72 29-08-2022

We hadden een nieuwe laptop nodig.
Via een duidelijk keuzemenu vonden we de meeste geschikte voor de beste prijs.
Bestellen was eenvoudig en snel.
Aflevering de volgende dag.
Super snel geregeld !

Stephan 29-08-2022

Site is gebruiksvriendelijk . Daarbij service voor het ophangen van de tv beugel was goed, vriendelijke monteur en werk netjes.