Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Esther 19-05-2022

Duidelijke website met veel informatie over de producten en eerlijke reviews.
Snelle bezorging door een hele aardige bezorger. Op de fiets!

Marisca 19-05-2022

Super snelle levering, goede service, keurige aflevering en hele vriendelijke medewerkers. Oude apparaat retour, inclusief verpakkingsmateriaal. Zaterdag besteld, zondagochtend geleverd zonder extra kosten. Echte aanrader. Voor ons volgende keer weer Coolblue.nl

Anke 19-05-2022

De website is duidelijk vormgegeven.
De filteropties maken het nog makkelijker om iets te vinden waar je naar opzoek bent. Ook de aanbevelingen van Coolblue zelf, maken dat je iets zekerder bent van de keuzes die je maakt.
Het bestellen gaat makkelijk en ook op de levertijden heb ik niks aan te merken.
Ik heb nog geen gebruik hoeven maken van de klantenservice, terwijl ik wel regelmatig bestel op Coolblue

Andre 19-05-2022

Zeer tevreden en doen wat ze beloven . Supply chain van het hoogste niveau. En zeer aardige mensen

Walter 19-05-2022

Ik heb een playstation 5 kunnen kopen bij coolblue. Afhandeling verliep vlot.

Toine 19-05-2022

Het selecteren en bestellen van het artikel is eenvoudig gevolgd door een snelle levering van de bestelling

Jeroen 19-05-2022

Super vriendelijke jongeman die mij goed advies gaf over de aankoop van een printer. App gekregen en betaald en de volgende dag keurig bezorgd met PostNL.

Edwin 19-05-2022

Coolblue is een topsite. Makkelijk om uit te zoeken,goeie omschrijving. En belangrijkste goedkoopste prijs. Savonds om 10 over 11 besteld volgende dag al om 12 uur binnen,ideaal. Aardige bezorgers,wat wil je nog meer.

Richard 19-05-2022

Ik bestel meestal bij coolblue. Heerlijk dat ik het bij een afhaalpunt kan ophalen, hoef ik niet de hele dag op de deurbel te letten. Coolblue heeft een enorm aanbod, en levert supersnel. En bevalt het artikel niet, dan kan je het eenvoudig terug sturen. Maar dat heb ik tot nu toe nog nooit hoeven doen...

Bert Slaa 19-05-2022

Een meer dan prima zaak, elke bestelling wordt met zorg behandeld tot aan je eigen huisdeur toe. Heb in het verleden bij verschillende bedrijven besteld maar dat liep meestal heel schokkerig af dus nu al jaren bestellen bij Coolblue en dat blijf ik doen.

Kiki Baaijens 19-05-2022

We hebben voor ons nieuwe huis een droger en wasmachine aangeschaft. Hoewel de levering niet binnen de aangegeven tijd was en we niet op tijd te horen kregen dat er een vertraging was, werd alles uiteindelijk prima afgeleverd en op zijn plaats gezet. Ook kregen we nog goede tips over het in gebruik nemen van de apparatuur en het onderhoud.

Wouter 19-05-2022

Goed geregeld, ontvang altijd goede kwaliteit. Verzending verliep ook soepel, snel geleverd.

INKJBK 19-05-2022

Ik ken Coolbllue als een betrouwbare winkel die prima advies levert over met name pc producten. Ik doe altijd mijn eigen research naar prijs/kwaliteit van de producten die ik wil. Heel vaak kom ik dan inderdaad uit op hetzelfde als de "Coolblue's keuze". Ook deze keer weer (pc boxen). Daar komt nu bij dat de levering enorm snel is en je daarvan keurig op de hoogte wordt gehouden.

Roel 19-05-2022

snelle levering, uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Zo blijft Coolblue voor mij altijd de nummer 1.

Jos 19-05-2022

De website van coolbleu is overzichtelijk en eenvoudig in gebruik.
De beloofde levertijd werd waargemaakt en ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van levering.
15 min voor levering werd ik per telefoon op de hoogte gebracht.
De bezorgers leveren keurig af en namen verpakkings materiaal weer mee.

Niek 19-05-2022

Coolblue heeft een goed assortiment, tegen vaak zeer aantrekkelijke prijzen. Hun service is perfect. De leveranciers zijn zeer klantvriendelijk omgegaan met mijn bejaarde moeder bij het plaatsen van de apparatuur. Toen het apparaat niet geschikt bleek was terugleveren eenvoudig. Geld ook snel terug. Geschikter apparaat een dag later in huis. Kortom, zeer tevreden.

emrah 19-05-2022

Omdat ik heb nooit spijt gehad met mijn bestellingen, super snel service. ik heb iphone hoesje om 23:30 besteld en morgen ochtend om 8.15 had ik al mijn bestelling binnen.

John V. 18-05-2022

Duidelijke communicatie omtrent de levertijd. Keurige bezorger op de fiets en wenst je veel plezier met je aankoop.

Jaap 1962 18-05-2022

De site om te bestellen door loop je makkelijk, op het eind geef je , je wens aan van aflever moment , en die tijden zijn keurig aangehouden.
Betaling ging ook makkelijk en snel tegoed bonnen waren al toegevoegd en van aankoopbedrag afgehaald .
Alles bij elkaar zeer positief

Frans 18-05-2022

Top bestel- en betaalgemak via de site. Een korte en betrouwbare levertijd, easy piesy..

Manon Nek 18-05-2022

Ik zocht Bluetooth speakers als cadeau voor mijn man, maar ik ben zelf behoorlijk a-technisch. Wat ik zo fijn vind aan Coolblue is de Coolblue-keuze. Zo weet ik dat ik een product aanschaf met gewoon een goede prijs-kwaliteit verhouding. Daarnaast altijd keurig wat betreft bestelbevestigingen, levertijden en ruime betaalmogelijkheden. Gewoon topservice. Het enige wat ik als verbeterpunt zou kunnen aandragen, zijn de vrij grote verpakdozen van Coolblue voor een relatief klein product. Dit zou toch duurzamer kunnen mijn inziens. Maar al met al meer dan tevreden.

Ad 18-05-2022

Goede shop online, nieuwe Fitbit online besteld en deze eenvoudig in winkel Utrecht klaar laten liggen - snelle bevestiging per email direct ontvangen. Daarna deze de volgende dag opgehaald.

Adriaan 18-05-2022

Een laptop besteld, die ik kon afhalen. Bij afhalen was het ding niet aangekomen. Ik gaf aan dat ik hem de volgende dag nodig had (het was een kado). Ze lieten me de volgende dag terugkomen, weer geen laptop. Het personeelslid keek me aan als een koe die over een sloot staart. Geen initiatief de laptop alsnog te laten komen of te kijken waar hij gebleven was. Ook geen aanbod voor een ander apparaat (je staat in een winkel vol met die dingen), niets. Bij klacht via mail, louter onzinnige reacties van telkens weer een andere klantenservice medewerker. Een dikke vette 1, en dat is omdat er geen nul beschikbaar is
Officiele reactie van Coolblue 19-05-2022

Beste Adriaan,

Dank je wel voor je review. Wat een ontzettend vervelende situatie dat je meerdere keren voor nop naar onze winkel bent geweest. Dit is natuurlijk niet wat je van Coolblue mag verwachten en daar balen wij ook van.

Onze klantenservice zit voor je klaar om samen naar een andere oplossing te kijken.

Ons excuus voor dit ongemak.

Coolblue

Tom 18-05-2022

Afgelopen zaterdagavond de DJI Mini 2 online gekocht, om deze vervolgens de volgende ochtend om 10.00 uur in de winkel in Arnhem op te kunnen halen. Bij binnenkomst wordt je ontvangen met een grote glimlach en netjes de weg gewezen. Bij de afhaalbalie net zo’n grote glimlach en werd ik met zorg geholpen. Na een leuk praatje met verkoper, kreeg ik vandaag een handgeschreven kaartje van Luuk van Coolblue Arnhem. Dat toverde een grote glimlach op mijn gezicht. En met mijn nieuwe drone ben ik lekker aan het spelen :-).

Walter 18-05-2022

‘S avonds om 19.30 uur AirPods besteld en de volgende dag om 15 uur kunnen afhalen bij een pick-Up punt.
Netjes verpakt en werkte meteen