Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4021 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ron 06-09-2022

Voor ons de laatste keer dat we hier besteld hebben. Besteld met de belofte van Coolblue dat het de volgende dag geleverd zou zijn, maar 3 dagen moeten wachten op de levering. We hebben een 2e keus besteld, met als opmerking bij de 2e keus dat alleen de doos beschadigd zou zijn en het apparaat niet gebruikt en in nieuwstaat is. Het handvat van de grasmaaier is flink beschadigd en er is duidelijk mee gereden, gezien de vieze wielen. Contact met Coolblue, u mag terug sturen dan krijgt u een nieuwe, maar dat kan dagen duren of u kunt deze houden en dan gaan wij kijken of we u een tegemoetkoming geven, maar dat kan ook dagen duren voor we daar meer over weten. Helemaal niet erg dat een 2e keus wat beschadigingen heeft, maar communiceer daar duidelijk over. Nu is het niet de moeite waard om voor 25 euro minder een beschadigd apparaat te kopen. En geef een klant meteen een duidelijke en klantvriendelijkere oplossing.

Melissa 06-09-2022

Fijne site werkt gemakkelijk en goede prijzen en service. Al meerder keren wat besteld of in de winkel gekocht.

Catharina 06-09-2022

Snelle bezorging en precies verkregen wat we hadden besteld.
Aardige bezorger.

Duidelijke omschrijving in reviews steelstofzuiger.

Sperber 06-09-2022

De side is goed
Maar de levering hapert
Wel aangemeld bij post nl maar door hun nog niet ontvangen

Beste Sperber,

Dank je wel voor je review. Wat vervelend dat je nog wachtende bent op jouw bestelling.

Onze klantenservice zit voor je klaar en kijkt graag met je mee.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Monique 06-09-2022

shop is goed en gebruiksvriendelijk alleen mijn besteld artikel nooit ontvangen post nl is niet langs geweest ben hier een hele zaterdag voor thuis gebleven.

pakket ligt nu bij primera

Beste Monique,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling niet thuis is geleverd maar bij een postnl punt.

Wij maken jouw feedback bespreekbaar. Excuus voor het ongemak.

Bart 06-09-2022

Gewoon prima in orde. Bestellen betalen en daarna een vlotte bezorging. Meer verwacht ik niet maar ook niet minder.

Max de Win 06-09-2022

De prijs en zeer snelle levering! en garantie voorwaarden.
De uitleg en op Google goed te vinden.
Uitleg over de instellingen is makkelijk.
Proeftijd is lang genoeg.

Inge Lozeman 06-09-2022

De shop is overzichtelijk met een ruim aanbod. Snel gevonden wat ik zocht voor een goede prijs. Levering was zoals afgesproken al op de volgende dag. Kan Coolblue zeker aanraden.

Pietro 06-09-2022

Snel gevonden wat ik nodig heb. Snel besteld voor goede prijs en heel snel geleverd. Zeer tevreden over de aankoop.... kom zeker terug.

Petra van der Aa 05-09-2022

Snelle levering, coolblue maakt het voor de klant makkelijk en de artikelen zijn duidelijk te vinden op de site

Marieke 05-09-2022

Top service. Klantvriendelijk. Service gericht. Luisterd nr je wensen. Blij met aankoop. Prima product .

Rob 05-09-2022

Prettig geholpen. Was personeelstekort dat werd bij binnenkomst al gemeld en begrip voor gevraagd op een professionele en prettige wijze

Wout oosterhof 05-09-2022

Volgende dag in huis klopt niet als je product 2 dagen te laat aankomt. Normaliter had ik dit niet heel erg gevonden maar nu had ik het product ook daadwerkelijk direct nodig.
De site is prima en toegangelijk en het product is er wel ,daarover valt niks te klagen, maar als er staat volgende dag in huis dan verwacht je dit ook...

Beste Wout,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat uitgerekend jouw bestelling de dupe is van de drukte bij ons.

Sorry!

Gaby 05-09-2022

Veel producten, veel recensies waar ik echt iets aan heb, goede vergelijkingsmogelijkheden. Gewoon goed!

Wouter 05-09-2022

Coolblue staat voor mij bekend als de 'betrouwbare' bron.
Wanneer ik iets nodig heb kan ik via Coolblue vaak een variant vinden waar ik niet eerder naar had gekeken. Dit is mogelijk door de handige reviews die bij elk product worden neergezet waardoor ik ook meteen een mening van vorige klanten kan bekijken!

Hiernaast is, via het handig selecteren van bezorgdatum, het heel makkelijk om mijn product op een tijd te laten leveren waar ik wat aan heb,

Andor 05-09-2022

Ruim productaanbod, snelle levering, goede klantenservice.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Rob Bogaerts 05-09-2022

Niet altijd de goedkoopste, maar wel een van de beste in aftersales! Nooit problemen gehad met Coolblue, is er iets niet naar de zin dan wordt het opgelost.
Voor de service een dikke 9 plus.

Teun 05-09-2022

Duidelijke omschrijving van artikel maakte het mogelijk alternatieven te vergelijken binnen CoolBlue.

Afgeleverd per fietskoerier die mij nog ter bevestiging belde toen ik niet op moment van afleveren aanwezig was.

Thijs 05-09-2022

Ik heb voor coolblue gekozen omdat ze oortjes als premium bij mijn oneplus beloofden.
Na ontvangst pakketje, je begrijpt het al, geen oordopjes. Dus maar even bellen. Haha ook dat was een zeperd. Oneindig lang in de wacht.

Beste Thijs,

Dank je wel voor je review. Wat vervelend dat het net even anders loopt met jouw bestelling dan verwacht.

Onze klantenservice zit voor je klaar. Zowel per telefoon, e-mail, Whatsapp maar ook bijvoorbeeld via Facebook.

Meike 05-09-2022

Makkelijk besteld en snel geleverd!
Savonds om 11 uur besteld, volgende dag om 8 uur smorgens in huis.

Mark 05-09-2022

Prima koelkast bestelt bij Coolblue. Klantenservice vind ik alleen slecht. Ze doen daar toezeggingen en krabbelen vervolgens terug. Werken allemaal langs elkaar heen heb ik het idee. Het gratis leveren binnen een dag maken ze niet waar voor het weekend, je moet dan fors betalen, jammer! De dagen voor en na het weekend zijn uiteraard niet beschikbaar.. dus moet je wel kiezen voor het weekend met een kapotte koelkast doe je dar dan ook. Dan vind ik de bezorgkosten erg duur! Geen coulance niks was mogelijk, ondanks dat 2 klantenservice medewerkers daar beloofd hebben de verzendkosten te crediteren. Daarom een 4 een 4 omdat de koelkast verder goed is 😉

Beste Mark,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het anders loopt dan verwacht. Hier balen wij ook van. Jouw feedback maken wij binnen Coolblue bespreekbaar ter verbetering van onze dienstverlening.

Ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Mariska 05-09-2022

Voor 23.59 uur besteld volgende dag bezorgd.
Vrijdag besteld, het is nu maandag en we hebben nog steeds niets ontvangen. Beloof iets niet, als het niet nagekomen kan worden. Schuld wordt bij Bpost gelegd. Vlgs Coolblue bezorgen die zelfs op zondag. Toch heb ik 3 dagen later nog niet mijn bestelling ontvangen. Een dag vertraging kan ik inkomen, geen 3 beloof dan niks, ervan uitgaande dat het morgen bezorgd wordt

Beste Mariska,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als jouw bestelling langer onderweg is. Hier balen wij ook van.

Onze Belgische klantenservice zit voor je klaar.

Ron Lijffijt 05-09-2022

Nette bezorger, duidelijke shop qua keuzes, duidelijke afspraken betreft levering en op tijd.

Trudy Doornbos 05-09-2022

Staan je netjes te word bij vragen en een hele snelle levering. Bij de bekende fotozaken was deze camera niet leverbaar, hier gelukkig wel.

M.Yildirim 05-09-2022

Website is makkelijk te doorlopen en product snel te vinden.
Wasmachine deed het niet meer, na 2 dagen kwam de techneut om het te fixen, was in 30 minuten klaar, inclusief een hele demo hoe uit dit apparaat de beste uit te halen.
Dit extraatje scheelde ons veel water en stroo.verbruik, reuze blij!